دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 20 May 2024
کد خبر: 93318
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/06/15 15:58

مهمترین نکات برای نصب پرده های مدرن و هوشمند چیست؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی همه ساله شاهد خلق طرح ها و ایده های نوظهور هستیم که وارد سبک زندگی های ما می شوند و بنا بر میزان کارایی شان کارا یا غیر کارا هستند؛ ایده های جدیدی که خلق می شوند اگر مفید باشند سالها بخشی از زندگی ما خواهند بود و تا زمانی که یک نمونه ی بهتر و پیشرفته‌تر جایگزین آن شود، مورد استفاده قرار می گیرند. اگر هم کارایی لازم را برای زندگی های ما را نداشته باشند به سرعت حذف می شوند یا آنکه با رفع ایرادات آن ها محصولی بهتر جایگزین می شود.

با پیشرفت علم و تکنولوژی همه ساله شاهد خلق طرح ها و ایده های نوظهور هستیم که وارد سبک زندگی های ما می شوند و بنا بر میزان کارایی شان کارا یا غیر کارا هستند؛ ایده های جدیدی که خلق می شوند اگر مفید باشند سالها بخشی از زندگی ما خواهند بود و تا زمانی که یک نمونه ی بهتر و پیشرفته‌تر جایگزین آن شود، مورد استفاده قرار می گیرند. اگر هم کارایی لازم را برای زندگی های ما را نداشته باشند به سرعت حذف می شوند یا آنکه با رفع ایرادات آن ها محصولی بهتر جایگزین می شود.

یکی از این محصولات که به تازگی در پرده فروشی ها موجود است، پرده هوشمند است. برای آشنایی با این محصول لازم است نکاتی پیرامون آن گفته شود.

پرده هوشمند چیست ؟

 

Shape1

پرده ی هوشمند پرده ای است که شبیه به پرده های سالن های سینما و تئاتر از راه دور قابل کنترل و باز و بسته شدن است. در حقیقت برای حرکت دادن این پرده ها نیاز نیست تا به آن ها نزدیک شوید و با دست آن ها را به چپ و راست یا بالا و پایین هدایت کنید؛ بلکه می توانید با فشار دادن یک دکمه که روی یک ریموت دستی قرار گرفته است، این کار را انجام دهید. شک نکنید که این اتفاق به قدری جذاب و دیدنی است که شما را لحظاتی غرق زیبایی و شکوه خود می کند. شما احساس می کنید که در سالن یک سینما یا تئاتر نشسته اید و بدون زحمت تکان دادن پرده، محو حرکت باشکوه آن می شوید. در واقع با نصب پرده هوشمند توسط نصاب پرده حرفه ای ، دیگر شما نیاز ندارید تا خودتان درگیر زحمت حرکت دادن پرده ها شوید.

مهمترین نکات برای نصب پرده هوشمند 

پرده های هوشمند جدا از زیبایی و راحتی زیادی که دارند، ویژگی های بسیار گوناگونی نیز دارند که در ادامه به آن ها اشاره می شود.

  • قابلیت تنظیم سرعت حرکت پرده .

  • شما می توانید باز و بسته شدن پرده ها را در ساعات معینی از روز، به صورت خودکار مشخص کنید.

  • شما می توانید به صورت همزمان یا مجزا کنترل چند پرده در منزل را در اختیار داشته باشید.

  • باز و بسته شدن پرده با کمترین صدا و لرزش اتفاق می افتد.

  • پرده هوشمند قابلیت کنترل در انواع مدل های پرده و وزن های گوناگون را دارد.

  • پرده هوشمند قابلیت کنترل از راه دور را دارد. یعنی اگر شما در آشپزخانه و یا هر بخش دیگری از منزل تان باشید؛ می توانید بدون رفتن به نزدیکی پنجره، پرده ها را تنها با زدن یک ریموت و یا از طریق صفحه موبایل تان باز و بسته کنید.

  • بکار گیری نصاب پرده حرفه ای توسط شرکت پرده کاران

مکانیسم عمل پرده هوشمند

Shape2

ماهیت پرده هوشمند به یک موتور برقی بر می گردد و حرکت پرده هوشمند به طرف بالا و پایین یا چپ و راست به یک موتور برقی اتفاق می افتد.

این موتور برقی توانایی بالایی دارد، بدین صورت که هر چه وزن پرده شما زیاد باشد، در توانایی این موتور فرقی ندارد و باز هم به راحتی باز و بسته می شود. 

هدایت موتور به کمک یک ریموت کنترل و یا از طریق صفحه ی موبایل و تبلت امکان‌پذیر است.خوشبختانه موتور پرده هوشمند هیچ صدایی از خود تولید نمی کند و این یکی از دلایلی است که باعث شده، در میان مردم از  محبوب بالایی برخوردار باشد.

قابلیت های پرده هوشمند 

در زیر به مزایا و قابلیت های پرده هوشمند اشاره می کنیم :

  • پرده هوشمند، نصاب پرده امکان نصب آسان و در کمترین زمان ممکن را دارد.

  • قابلیت کنترل از طریق سیستم خانه هوشمند برای پرده هوشمند در نظر گرفته شده است.

  • خوشبختانه حتی حرکت پرده در یک ریل 12 متری را می توان به کمک موتوری که ابعادی کوچک دارد، هدایت کرد.

  • قابلیت تحمل وزن بالا تا 100 کیلوگرم برای این پرده ها در نظر گرفته شده است.

  • پرده هوشمند قابلیت شروع حرکت تنها با لمس پرده را دارد، یعنی بدون استفاده از ریموت کنترل.

  • برای پرده های هوشمند یک رسیور داخلی، جهت کنترل به کمک یک ریموت کنترل دستی وجود دارد.

  • اگر برق برود، پرده هوشمند قابلیت حرکت به صورت دستی را دارد.

  • قابلیت کنترل از راه دور برای پرده هوشمند تعریف شده است، مثلاً این که می توان از داخل آشپزخانه پرده های سالن پذیرایی را حرکت داد.

  • خوشبختانه امکان تغییر پرده ساده به پرده هوشمند وجود دارد.

  • قابلیت کاربرد ریل با اشکال مختلف با خمیدگی بالای 25 سانتی‌متر وجود دارد.

کنترل پرده هوشمند به وسیله ی تلفن همراه 

 

Shape3

معمولاً در مورد افرادی که علاقه ی بسیاری به گیاهان دارند اما بیشتر اوقات خود را بیرون از منزل کار می کنند، نگهداری از گل و گیاه بسیار سخت است. برای جذب نور خورشید توسط گیاهان اگر بنا باشد در کل روز پرده تا آخر باز بماند، احتمال آسیب به گیاهان آپارتمانی وجود دارد. اگر هم پرده بسته باشد، هیچ نوری به گیاهان نخواهد رسید و آن ها هیچ نوری را جذب نخواهند کرد و باز آسیب می بینند.

به نظر شما در این وضعیت راه حل چیست؟

به علت دلایل بازگو شده، بهترین راهکاری که می توان به افراد شاغل پیشنهاد داد، خرید پرده هوشمند است.چراکه با خرید پرده هوشمند و نصب برنامه ی ویژه ای بر روی تلفن همراه، به این افراد کمک می شود تا هر جا که هستند بتوانند پرده هوشمند خود را باز و بسته کنند.

برای نصب برنامه روی تلفن همراه به نکاتی که هنگام نصب توسط نصاب پرده توضیح داده میشود ، توجه داشته باشید و طریقه کار با آن را با دقت یادداشت نکنید.

مزیت های کنترل پرده هوشمند با تلفن همراه 

در واقعیت پرده هوشمند به سیستم وای فای متصل است و اگر تلفن همراه شما نیز به وای فای متصل باشد، در نتیجه می توانید پرده هوشمند خود را باز و بسته کنید.

زمانی که یادتان رفته تا پرده را ببندید، می توانید تنها با فشار دادن یک دکمه پرده ی خود را بسته و مشکل را به سرعت و در کمترین زمان ممکن حل کنید و استرس و نگرانی را از وجود ارزشمند خود دور نمایید.

کلام پایانی 

همانطور که اشاره شد یکی از امکانات مهمی که پرده هوشمند به صاحب خود می دهد، امکان هدایت از راه دور و تنها به کمک یک تلفن همراه هوشمند است. 

اگر قصد نصب پرده هوشمند را در محیط زندگی یا کار خود دارید. می توانید با تماس گرفتن با مشاوران شرکت پرده کاران اطلاعات لازم از جمله راهنمای نصب و ارسال نصاب پرده هوشمند را در هنگام سفارش خود یاداوری و نهایی کنید.


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2rzy7z