دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 13 May 2024
کد خبر: 86136
تاریخ انتشار: 1402/01/26 09:16
سامانه یکپارچه تخصیص خودرو | ثبت نام در سامانه یکپارچه خودو

اولویت بندی تحویل خودروها کی مشخص میشود؟ | متقاضیان کی به سامانه مراجعه کنند؟

متقاضیان خرید خودرو می توانند بعداز ظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود مطلع شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، حسین فرهیدزاده، در نامه‌ای به مدیران عامل ۲۷ بانک و مؤسسه اعتباری، از آن‌ها خواست که مسدودی وجوه حساب‌های وکالتی متقاضیان خرید خودرو را رفع کنند. هم‌زمان با این اقدام، تحویل تعدادی از خودروهای تولید داخل اولویت‌بندی شده است. فرهیدزاده در نامه خود تأکید کرده است که به منظور انجام این اولویت‌بندی، متقاضیان خرید خودروهای تولید داخل از طریق سامانه یکپارچه فروش انتخاب شده‌اند و بانک‌های عامل باید به رفع مسدودی حساب وکالتی به مبلغ یکصد میلیون تومان مربوط به طرح فروش خودروهای داخلی اقدام کنند، به شرطی که تصمیمات متخذ شده را رعایت کنند.

بر همین اساس متقاضیان خرید خودرومی توانند بعداز ظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودروهای خود مطلع شوند.

در حال حاضر ورود به سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو ممکن نیست و متقاضیان بعدازظهر  می‌توانند با درج رمز عبور خود از زمان تحویل خودروهای ثبت نامی اطلاع کسب کنند.

 خودروهایی که در طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی عرضه شده و به فروش می‌رسند، براساس قیمتِ روز اعلامی توسط شورای رقابت خواهد بود و لیست جدید قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو در سایت این شرکت ها قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2lzon7