شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 04 May 2024
کد خبر: 9912
تاریخ انتشار: 1400/10/14 14:13

سنگ سابی

خدمات که بر روی سطح سنگ ها استفاده می شود موجب می گردد که سطح سنگ تمیز و براق گردد این خدمات با استفاده از دستگاه های تکفاز و سه فاز صورت می پذیرد.

ما برای انجام خدمات سنگ سابی در مجموعه کریمی با استفاده از امکانات به‌روز پیشرفته که دستگاه هایمان دارند شروع به سنگ سابی سطح سنگ مورد نظر میکنیم و برای انجام خدمات سنگ سابی این موضوع را در نظر داریم که نوع و جنس سنگ استفاده شده بر روی سطح چه می باشد تا بتوانیم بر اساس آن شروع به سنگ سابی سطح مورد نظر کنیم.

با توجه به این موضوع که نوع سنگ استفاده شده بر روی سطح در انجام خدمات تأثیر می گذارد چرا که باید از لقمه ساب مخصوص به آن سنگ استفاده شود تا به سطح سنگ آسیبی نرسد.

چه عواملی بر روی قیمت کفسابی تاثیر گذار است ؟

با توجه به این که امر سنگ سابی برروی سنگ انجام می گیرد و باید به این موضوع توجه داشت که خدمات سنگ سابی به عومل مختلفی در تعیین قیمت تاثیر گذار است و باید حتما نکات زیر را در قیمت گذاری دخیل دانست.

نوع و جنس سنگ می تواند در قیمت آن تاثیر بگذارد چرا که ابزاری که برای سنگ ها استفاده می شود متفاوت می باشد و همچنین میزان کثیفی و آیا این که قبلا عملیات ساب زنی بر روی سطح انجام شده است یا خیر چرا که اگر عملیات سنگ سابی بروی سطح سنگ انجام شده باشد در اصل پستی و بلندی های سطح سنگ گرفته شده است و می تواند در کاهش هزینه کمک کند و همچنین میزان متراژ فضایی که باید کار انجام شود هم مهم می باشد هر چه میزان فضا بزرگ تر باشد قیمت انجام خدمات کفسابی به طبع پایین تر می باشد.

البته عوملی از قبیل داشتن برق سه فاز یا تک فاز و همچنین نزدیکی به شهر و ... نیز می تواند تاثیر گذار باشد که در مراحل بعدی فاز قیمت گذاری قرار می گیرند.

نماشویی

شستشوی نمای ساختمان یکی دیگر از خدماتی است که امروزه برای انجام نمایی تمیز و زیبا استفاده می گردد که به عنوان مثال در اثر آلودگی هوا در کلان شهرها و همچنین در اثر گرد و غبار هایی که بر روی سطح نما می‌نشیند سبب می‌شود تا نمای ساختمان نیاز به نماشویی پیدا کنند.

اصول نماشویی در تهران  بر دو حالت می باشد که می‌توان از آن به روش مدرن و سنتی یاد کرد :

 نماشویی به روش مدرن ( نماشویی با راپل )

همانطور که از اسم آن مشخص است نماشویی به کمک طناب انجام می‌گیرد و فرد راپل کار از ساختمان آویزان می گردد تا بتواند کار شستشوی نمای ساختمان را با استفاده از دستگاه های مخصوص نماشویی کار را انجام دهد.

در این حالت فرد نماشوی دارای تخصص کافی برای شستن نمای ساختمان با استفاده از طناب می باشد چرا که دوره های راپل را گذرانده است و برای انجام شستن نمای ساختمان تجربه کافی را دارد و هیچ گونه خطری او را تهدید نمی‌کند.

ما درمجموعه کریمی برای شستن نمای ساختمان از این روش استفاده میکنیم و همکارانمان دوره های مخصوص به راپل را گذرانده اند تا بتوانند کار شستشوی نمای ساختمان را انجام دهند.

نماشویی به روش سنتی ( نماشویی با داربست )

این نوع شستشوی نمای ساختمان که امروزه کمتر از این روش استفاده می گردد با استفاده از داربست صورت می‌گیرد چرا که فرد نماشوی بر روی داربست قرار می گیرد و با توجه به سطح اصطکاکی که دارد با آرامش می تواند به شستشوی نمای ساختمان مشغول شود.

از این روش در مواقعی استفاده می‌گردد که امکان دسترسی به پشت بام وجود نداشته باشد و همچنین در مواردی که نتوان طناب را در پشت بام به قسمتی از ساختمان گیر داد تا با استفاده از طناب کار شستشوی نما را انجام دهیم.

پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک نما که یکی دیگر از خدمات نماشویی می باشد برای محکم تر کردن سنگ نما به ساختمان استفاده می شود که اگر دقت نشود ممکن است سبب آسیب جسمی به افراد ساکن ساختمان وارد شود.

ریزش سنگ نمای ساختمان به یکی از معضلاتی که برای مالک آن ساختمان تبدیل شده است و در مواقعی که افراد با ما تماس می گیرند و نگران و استرس این موضوع می باشند که آیا پس از پیچ و رولپلاک کردن نما بازهم نمای ساختمان اما سقوط خواهد کرد که در این مواقع آن ها قول و تعهد کتبی می دهیم که تا مدت ها نمای ساختمان آن ها بیمه شده باشد و هیچ گونه نگرانی و استرس در باب ریختن نمای ساختمان وجود نخواهد داشت.

موضوع پیچ و رولپلاک کردن نما موضوع بسیار حساسی می باشد چرا که در اثر بی‌توجهی به آن ممکن است که جان افراد ساکن در ساختمان به خطر بیفتد و همیشه باید این موضوع را در نظر داشت که امر پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان همانند پیشگیری قبل از درمان است.

دلایل ریزش سنگ نمای ساختمان

از دلایل ریزش سنگ نمای ساختمان می توان به سرد و گرم شدن هوا و همچنین در مواقعی در اثر زلزله اتفاق می افتد که باید پیچ و رولپلاک صورت پذیرد البته رانش زمین و نشست ساختمان نیز می‌تواند از دیگر دلایل و مواردی باشد که برای ریزش سنگ نما آرا در نظرداشت پس حتماً قبل از اتفاق افتادن حوادث ناگوار سنگ را پیچ کنید.

اصول ریزش نمای ساختمان در زمستان اتفاق می افتد چرا که در اثر انبساطی که بر روی سنگ صورت می پذیرد باعث می شود که سنگ نما از ساختمان کنده شده و به زمین پرتاب شود.

هزینه پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان

با توجه به اینکه پیچ و رولپلاک کردن نمای ساختمان قیمت مشخص و دقیقی ندارد باید مواردی از قبیل میزان سنگ ریخته شده از نما و همچنین میزان کاری که باید بر روی نمای ساختمان صورت پذیرد تا نما به شکل اولیه خود برگردد بر قیمت پیچ و رولپلاک کردن نما تاثیر می گذارد مثلاً اگر سنگی که بر روی نمای ساختمان استفاده شده باشد گران قیمت باشد این موضوع نیز بر قیمت انجام شده خدمات افزوده می شود چرا که باید سنگ تهیه گردد و بر روی نمای ساختمان نصب شود و با استفاده از پیچ و رولپلاک به ساختمان وصل شود.

 انجام خدمات با نازلترین قیمت 09125795418


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2lao73