پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403 - 02 May 2024
کد خبر: 13802
تاریخ انتشار: 1401/01/14 08:26

نکات مهم در خرید پلاستیک عروس

معمولا سرویس جهیزیه عروس شامل اقلام ضروری در محیط خانه بوده که در ایام قدیم بسیاری از خانواده ها برای تشکیل زندگی دختر خود تهیه و محیا می کردند.

معمولا جهیزیه عروس شامل اقلام ضروری در محیط خانه بوده که در ایام قدیم بسیاری از خانواده ها برای تشکیل زندگی دختر خود تهیه و محیا می کردند. خوشبختانه امروزه اغلب زوجین تصمیم به خرید این اقلام در زمان نزدیک به ازدواج می کنند تا در آینده منجر به پشیمانی از خرید خود و قدیمی شدن اقلام پلاستیکی نشوند. شما عزیزان باید در خرید این وسایل به نکات مهم و قابل اهمیتی توجه کنید که رعایت این موارد منجر به خرید آگاهانه در این زمینه خواهد شد. بنابراین توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله با عمده فروشی لوازم آشپزخانه یعنی هایپرجهاز همراه باشید تا مطالب مفید و همچنین نکات مهم در زمینه خرید سرویس پلاستیک عروس را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بهترین رنگ سرویس پلاستیک ۱۴۰۱

یکی از مهمترین نکات قابل توجهی که برای بسیاری از افراد بخصوص زوجین جوان و خانم های خانه دار پیش می‌آید، خرید سرویس پلاستیک عروس و انتخاب رنگ مورد علاقه است که اغلب آن ها سردرگمی خاصی در این زمینه دارند. معمولا بیشتر زنان این سوال را از فروشندگان لوازم آشپزخانه می پرسند که وسایل خرده ریز و دم دستی داخل کابینتی را از چه رنگی بخریم، که پیشنهاد ما انتخاب رنگ مورد علاقه متناسب با خصوصیات اخلاقی شماست. امروزه اکثر محصولات پلاستیکی در رنگ بندی جدید و در تنوع زیاد تولید می‌شوند که باید شما با آگاهی فراوان اقدام به خرید وسیله مورد نظر خود کنید. اکنون که در حال نوشتن این مقاله هستیم، به پایان سال ۱۴۰۰ نزدیک شده و اغلب افراد استقبال بینظیری در آغاز سال جدید هستند. اگر شما نیز در حال تهیه جهیزیه خود و یا دیگر اقوام خانواده هستید، باید توجه بسیار زیادی به نکات مهم در این زمینه بالخصوص رنگبندی اقلام پلاستیکی داشته باشید.اولین نکته مهمی که باید به آن توجه کرد، رنگ بندی این اقلام بوده که توصیه می‌شود از رنگ سفید و روشن بدین منظور استفاده کنید. علت این امر نیز موجود مواد اولیه مرغوب در داخل بافت کالا بوده که نشان از کیفیت حداکثری آن در مقایسه با دیگر اقلام مشابه است. در حال حاضر بهترین رنگ سرویس پلاستیک در سال جدید، اقلام تیره بوده که مشتریان و مخاطبان آن در بازارهای ایران رشد فزاینده ای را به ثبت رسانده اند.

سرویس پلاستیک عروس شامل چیست؟

معمولا سرویس پلاستیک جهیزیه عروس شامل اقلام و محصولاتی بوده که برای آشپزخانه لازم و ضروری است. زوجین جوان باید این نکته را مدنظر قرار دهند که امروزه به دلیل تنوع زیاد کالاها, باید از اقلامی استفاده کنند تا علاوه بر زیبایی, کارایی فراوانی را به همراه داشته باشد. در هر حال ما در اینجا هستیم تا لیست کامل جهیزیه عروس را در اختیار شما قرار دهیم که دایره انتخاب شما گسترده تر شود. این موارد کوتاه و کم عبارتند از:

1.     سبدهای سبزی, میوه, نان و بقیه موارد که با پایه هایی از جنس پلاستیک و استیل تولید و عرضه می شوند.

2.     جاادویه, حبوبات, جای سیب زمینی, پیاز و...

3.     لیوان, پارچ و کاسه های پلاستیکی که امروزه در طرح های جذاب ایجاد می شوند.

4.     لوازم و اقلام درب دار که معمولا در داخل یخچال مورد اسنفاده قرار می گیرد.

5.     خاک انداز و جارو

6.     چهارپایه های که درسایزهای مختلف برای خانه و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد.

7.     تخته گوشت

8.     سطل و صندلی حمام, فرچه سرویس بهداشتی و...

9.     جاقاشق چنگال هایی که امروزه به صورت پلاستیک تولید می شود.

نکات طلایی در رابطه با تشخیص سرویس پلاستیک اصل از تقلبی

حتما برای شما نیز این اتفاق افتاده که بعد از مدتی نسبت به خرید کالای خود احساس پشیمانی کرده و احساس افسردگی در این زمینه به شما دست داده شود. البته این مبحث در جوامع امروزی برای هر فردی که قصد تهیه جهیزیه عروس داشته باشد, اتفاق خواهد افتاد اما راه حل این مشکل چیست. برای حل این مسئله فروشگاه هایپرجهاز اقدام به تهیه لیستی کامل از نکات ضروری قبل از خرید سرویس پلاستیک کرده که فراگیری آن منجر به انتخاب درست و رضایتمندی شما در این زمینه خواهد شد. این نکات ضروری عبارتند از:

  

 

·        در انتخابتان اطمینان لازم را داشته باشید

اکثر عروس خانم ها در زمان خرید اقلام پلاستیکی و وسایل باید وسواس زیادی را به خرج دهید تا در آینده منجر به پشیمانی شما نسبت به کالای مورد نظر نشود. اگر در انتخابتان به مد توجه می کنید, بهتر است زمان خرید جهیزیه را به زمان عروسی موکول کنید چرا که بعد از مدتی محصولات مورد نظر شما قدیمی نشوند.

·        ست کردن جهیزیه خود با دیگر وسایل

اگر قصد ست کردن رنگ سرویس پلاستیک با دکوراسیون خانه خود را دارید, بهترین اقدام این است که همه وسایل مورد نیاز زندگی را از یک فروشگاه تهیه کنید. در اکثر اوقات که اقدام به تهیه لوازم پلاستیکی از مغازه های دیگر می کنید, گاها رنگ, جنس و مدل آن ها با یکدیگر ناهماهنگ بوده و ظاهر دکوراسیون آشپزخانه شما را ناجالب می کند.         

·        توجه فراوان به کیفیت اقلام پلاستیکی

ضخامت وسایل و ظروف پلاستیکی از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که هرچه لایه مواد اولیه آن بیشتر باشد, ناخالصی وسیله مورد نظر با کیفیت تر خواهد بود. در عین حال نیز هرچقدر ضخامت محصول نازکتر باشد, کالای مربوطه دارای مرغوبیت زیادی نبوده و از کارایی کمتری برخوردار است. بهتر است خانم های خانه دار در ابتدای زندگی شخصیشان از وسایلی استفاده کنند که از همه لحاظ دارای تضمین کیفیت می باشند.

·        استفاده از حس بویایی برای تشخیص کیفیت کالای مورد نظر

برای اینکه سرویس پلاستیک با کیفیت و مرغوبی را داشته باشید باید قبل از تهیه آن, محصول مورد نظر را استشمام کنید. اگر بوی بدی از آن احساس کردید, متوجه این نکته شوید که کالای مورد نظر از پلاستیک بازیافتی تهیه و تولید شده است. استفاده از این اقلام بی کیفیت باعث آسیب به سلامتی شما عزیزان شده و در آینده مشکلات جبران ناپذیری را ایجاد خواهد کرد. در صورتی که حس بویایی شما قوی نیست, حتما از اطرافیان و یا اقوام خود کمک بگیرید.

·        از شرکت های برند غافل نشوید

برندهای معتبر و مشهوری در زمینه لوازم آشپزخانه فعالیت می کنند که هرکدام از آن ها در نوع خود دارای کیفیت فوق العاده ای هستند. نمونه بارز آن, شرکت هوم کت بوده که در سال های اخیر توانسته توجه زیادی از مشتریان را به خود معطوف کند. به همین دلیل در انتخاب سرویس پلاستیکی جهیزیه دقت لازم را داشته باشید تا بدون استرس,  خریدی امن داشته باشید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/27rrd4