سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 14 May 2024
کد خبر: 7990
تاریخ انتشار: 1400/09/21 12:44

مرکز خرید،فروش و صادرات عمده انواع کود شیمیایی

یکی از بزرگترین مرکز خرید،فروش و صادرات عمده انواع کود شیمیایی در کشور، بازرگانی فرتیلیتا می باشد.

خرید کود شیمیایی نیترات ارزان، فروش کود شیمیایی مایع npk در تهران، مرکز خرید کود سولفات روی، خرید عمده کود اوره فسفات زیر قیمت بازار، فروش کود شیمیایی سه بیست با شرایط مناسب، خرید عمده کود شیمیایی سه بیست با قیمت مناسب،قیمت انواع کود شیمیایی سفید، خرید کود مونو آمونیوم فسفات مستقیم از تولید کننده، خرید عمده کود مرغی با قیمت مناسب، خرید عمده کودهای اورگانیک، انواع کودهای شیمیایی یا غیر ارگانیک، خرید و فروش کود فسفات دی آمونیوم، خرید و فروش کود سوپر فسفات تریپل، عرضه کود سولفات آمونیوم ازبکستانی، مرکز فروش کود اوره 46%، انواع کود شیمیایی سفید و... در این بازرگانی انجام می گیرد.

در این مجموعه کود اوره 46 درصد از پتروشیمی های مختلف کشور اعم از پتروشیمی کرمانشاه، پردیس، شیراز، مسجدسلیمان، لردگان و اوره رازی به کشورهای مختلف به ویژه به کشورهای همسایه مانند ترکیه، عراق، افغانستان و دیگر کشورهای همسایه صادرات می گردد.

شرکت بازرگانی فرتیلیتا

و دارای مشتریان تاجر بی شماری از کشورهای همسایه مانند ترکیه و عراق و دیگر کشورها است، که این بازرگانی را قادر می سازد که خدمات بی نظیری به تامین کنندگان کود اوره 46 درصد ارائه دهد. این بازرگانی به صورت EX work و fob و یا دیگر روش های حمل و نقل بین المللی با تاجران و مشتریان عزیز همکاری می نمایید.

اگر به دنبال تأمین کننده خوبی برای هر نوع کود هستید، فرتیلیتا می تواند یک جریان ثابت و قابل اطمینان از انواع کود شیمیایی را برای هر نوع کاربردی که نیاز دارید، ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با این بازرگانی در تماس باشید.

و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.

نام و نام خانوادگی: مهندس بصیری

اینستاگرام: fertilita1_com
وب سایت: WWW.fertilita1.com

شماره موبایل: 09175721429

تلگرام: 09175721429

واتساپ: 09175721429

پست الکترونیکی: info@fertilita1.com

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2r5n64