مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت

رونق تولید کالای ایرانی بدون بازاریابی میسر نیست

چندی پیش برای بازدید از نمایشگاه طراحی و دکوراسیون داخلی، تولیدات لوازم خانگی و مصالح ساختمانی به نمایشگاه بین‌المللی رفتم. آنچه مشاهده می‌شد، غیرقابل باور بود و در عین حال جای شگفتی و تبریک به تولیدکننده ایرانی داشت.

نایب رییس اتاق بازرگانی اردبیل

تولیدکنندگان از عرصه بازاریابی خارج شوند

درباره اهمیت نقش بازاریابی در افزایش میزان تولید و

لباس تاناکورا

دست دوم فروش‌ها پلمب می‌شوند

ملیحه خورده‌پا - گروه تجارت: اتیکت‌های نصب شده پشت ویترین مغازه و قیمت‌های عجیب و غریب، هر عابری را برای دقایقی میخکوب و وادار به تماشا می‌کند. نگاه‌های همراه با تعجب و کنجکاوی وارد فروشگاه می‌شوند تا علت این ارزان‌فروشی را پیدا کنند؛

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین

بازارهای هدف قربانی منافع کوتاه‌مدت

چین با صادرات بیش از ۲هزار و ۱۵۰میلیارد دلاری در سال به تمام کشورهای دنیا نمی‌تواند صادرکننده محصولات بی‌کیفیت به بازارهای جهانی باشد زیرا کشورهای توسعه‌یافته به هیچ عنوان حاضر به خرید محصولات بی‌کیفیت و فاقد استاندارد نخواهند بود.

لباس

گشتی در بازار پوشاک

گروه تجارت: از میدان تجریش تهران شروع می‌کنیم. در یکی از پاساژهای پر زرق و برق که تقریبا به تازگی باز شده، قیمت هیچ‌کدام از لباس‌ها کمتر از ۱۵۰ هزار تومان نیست.

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی بدون مجوز متوقف شود

ملیحه خورده‌پا ـ گروه تجارت: روسای اتاق اصناف سراسر کشور نسبت به مداخله ندادن اصناف در تصمیم‌گیری‌ها، تخصیص منابع مالی به اتاق‌های اصناف پایتخت، پابرجا ماندن مشکل شهرداری‌ها با اصناف و تامین نشدن بودجه بازرسی و نظارت انتقادهای خود را در جلسه‌ای که با حضور روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور، اعلام کردند.