روابط‌عمومی و تصویر ذهنی بد از صنعت خودرو

امروز با توجه به تمام پیشرفت‌های به‌دست آمده در صنعت خودرو کشور، همچنان تصویر ذهنی جامعه از این صنعت بد و حتی خراب است.

رسانه ‏مندان از روابط‌ عمومی‏ها خارج شوند

طی چند دهه‏‏ای ‏که از عمر روابط‏عمومی در کشور می‏گذرد، همواره مقوله تعیین جایگاه واقعی برای این نهاد اداری، به‌عنوان یک عضو مشروع در سازمان‏ها‏ی اداری و اجرایی کشور چه در بخش‏ها‏ی خصوصی و چه در نهاد‏ها‏ی دولتی و عمومی مورد چالش بوده است.

الزامات کارآیی و موفقیت روابط‌عمومی

هر اتفاقی در حوزه اقتصاد، فرهنگ یا مناسبات اجتماعی از ارتباطات آغاز می‌شود.

روابط‌عمومی صنعت چراغ امیدی به آینده

بسیار شنیده‌ایم که «به جای لعنت فرستادن به تاریکی، شمعی روشن کن...»

روابط عمومی نیاز به سرمایه‌گذاری دارد

روابط‌عمومی همواره جزءلاینفک هرم کسب‌وکار و تجارت است و این موضوع در ابعاد مختلف منطقه‌ای، شهری، استانی، ملی یا بین‌المللی نیاز به زیرساخت‌های فکری، آموزشی و فرهنگی دارد.

اصناف تسهیلات می‌خواهند

در سال جدید و در‌حالی‌که صاحبان کسب‌و‌کار منتظر گشایشی در وضعیت همه‌گیری کرونا و جبران زیان‌های مالی سال گذشته بودند، اصناف کشور دوباره شاهد تعطیلی یک ماهه واحدهای خود در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا شدند.