نقش هدایتگری روابط عمومی‌ها

 ارتباطات، مغز سازمان است.

توسعه روابط‌عمومی؛ طرح چند سوال

از عمر روابط‌عمومی در ایران حدود ۷۰ سال می‌گذرد.

مدیریت استراتژیک سازمان‌های بزرگ تجاری

عیوب دانشور- کارشناس روابط‌عمومی: بخش‌های مختلف یک سازمان همواره مانند چرخ‌دنده‌های یک ماشین بزرگ در همکاری با یکدیگر، مسیر رشد و ترقی یک سازمان یا یک کسب‌وکار را شکل می‌دهند و روابط‌عمومی یکی از بخش‌های مهم در مسیر رشد یک سازمان و شرکت است.

روابط‌عمومی باید «بازار» داشته باشد

حسن خسروی- مدرس دانشگاه و مولف کتاب روابط‌عمومی و ارتباطات: به‌مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز روابط‌عمومی و ارتباطات.

اندر مناقب لاپوشانی ظریفانه

در متون تاریخی و ادبی سده‌های پیشین، روزی در هفته را برای ملاقات عام با قبله عالم وقت ترتیب می‌دادند که در آن انتقادات و پیشنهادات عمومی که هنوز راهی صندوق‌های مربوطه در ادارات نشده بودند، در برابر قبله عالم بدون لکنت طرح می‌شدند و هم از آن جمله ماجرای خر میدان تیسفون و انوشیروان که در مرزبان‌نامه آمده است.

نقش روابط‌عمومی در بحران

خسرو رفیعی- رئیس انجمن روابط عمومی ایران: در سال‌های اخیر کشور عزیزمان بحران‌های مختلفی را اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تجربه کرده و برای بسیاری این پرسش ایجاد شده که چرا درک صحیحی به‌وجود نیامده و برای روبه‌رو شدن با آن آمادگی مناسبی نداریم.