شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
کد خبر: 37761
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1401/12/27 07:42

نصب و تعمیر پمپ ایستاده و بوستر پمپ با قیمت مناسب

در دنیای امروز به دلیل مصرف بالا، لوله کشی نادرست و مواردی از این قبیل، جهت افزایش فشار آب ساختمان‌ها، از پمپ استفاده می‌شود.
نصب و تعمیر پمپ ایستاده و بوستر پمپ با قیمت مناسب

 

 

در دنیای امروز به دلیل مصرف بالا، لوله کشی نادرست و مواردی از این قبیل، جهت افزایش فشار آب ساختمان‌ها، از پمپ استفاده می‌شود. از انواع پمپ و بوستر پمپ آبرسانی، جهت تامین فشار آب مورد نیاز در بسیاری از مجتمع‌های مسکونی، برج‌ها، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، صنایع کشاورزی، مراکز اطفاء حریق و سایر موارد، استفاده می‌شود. 

تجهیزات آبرسانی همزمان با ایجاد فشار، امکان تامین دبی خوبی را فراهم می‌کنند. مدل‌های متنوعی از انواع پمپ و بوستر پمپ در بازار موجود است؛ شما با توجه به نیاز خود، می‌توانید یکی از آنها را برای تقویت سیستم آبرسانی انتخاب کنید. 

با توجه به اینکه، پمپ‌ها دائماً در حال کار کردن هستند، نیازمند سرویس به صورت دوره‌ای می‌باشند. ایجاد صدای غیر معمول، کم شدن فشار و مواردی از این قبیل، نشانه‌هایی از اختلال و خرابی در تجهیزات آبرسانی است.

خرید بوستر پمپ آب در ایران جهش

ایران جهش به عنوان اولین مجموعه سازنده پمپ طبقاتی طرح گراندفوس، تمامی خدمات فروش و تعمیر پمپ و بوستر پمپ را با بهترین قیمت و کیفیت برای شما فراهم می‌سازد. تعمیر پمپ ایستاده، پمپ آبرسانی، پمپ عمودی و غیره، از جمله خدمات این مجموعه است. همچنین امکان خرید و مشاهده لیست قیمت پمپ آب خانگی و بوستر پمپ در این مجموعه وجود دارد.

پمپ الکتروموتوری است که جهت افزایش فشار آب، مورد استفاده قرار می‌گیرد. احتمالاً با کاربرد پمپ آب، آشنایی داشته باشید؛ اما در خصوص نحوه عملکرد و موارد استفاده از بوستر پمپ آبرسانی، اطلاعاتی نداشته باشید. پیشنهاد می‌شود در ادامه با ما همراه باشید تا ابتدا شما را با بوستر پمپ آب آشنا کرده و سپس به مواردی همچون راهنما خرید و تعمیر آن بپردازیم.

بوستر پمپ چیست؟

با مطالعه ابتدا مقاله، شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که بوستر پمپ چیست. بوستر پمپ (booster pump) در اصل چند پمپ است که به شکل موازی در کنار هم قرار گرفته‌اند. بوستر پمپ آبرسانی سیستمی است که فشار آب را در هر مقدار مشخص و معینی حفظ می‌کند. در بیمارستان‌ها، هتل‌ها، مجتمع‌های مسکونی، برج‌ها و مواردی که تعداد واحدهای ساختمانی زیاد است، از این سیستم استفاده می‌شود. 

انواع بوستر پمپ آبرسانی

بوستر پمپ در دو نوع، دور متغیر و دور ثابت در بازار موجود است. معمولا از بوستر پمپ دور ثابت در سیستم آتش نشانی و از نوع دور متغیر، در سیستم آبرسانی واحدهای مسکونی و صنعتی استفاده می‌شود.

بوستر پمپ چیست؟

تفاوت بوستر پمپ و پمپ آب خانگی

حال که با کاربرد و انواع بوستر پمپ آشنا شدید، شاید در ذهنتان این سوال به وجود بیاید که تفاوت پمپ و بوستر پمپ در چیست. به طور کلی می‌توان گفت، پمپ آب باعث افزایش فشار آب می‌شود؛ اما امکان افت فشار، در صورت مصرف بالا، در آن وجود دارد. همچنین امکان تنظیم میزان فشار آب، در آن وجود ندارد.

در مقابل بوستر پمپ به نحوه دیگری کار می‌کند، کارکرد این سیستم به شکلی است که توانایی مدیریت خروجی آب در فشارهای متفاوت را دارد. این ساختار مدیریتی باعث می‌شود که شبکه به صورت کنترل شده و هوشمند، برای تامین فشار معین آب تصمیم بگیرد. 

لیست قیمت پمپ آب خانگی و بوستر پمپ

مشتریان زمانی که به دنبال خرید پمپ آب و بوستر پمپ هستند، با مدل‌ها و برندهای زیادی مواجه می‌شوند. شما باید با توجه به توان مورد نیاز و فضایی که در دسترس دارید، اقدام به خرید کنید. شما با داشتن لیست قیمت پمپ آب خانگی و بوستر پمپ، می‌توانید با انواع مدل‌ها و برندهای آشنا شوید.

اگر می‌خواهید مقدار توان مورد نیاز از پمپ را در مجتمع‌های مسکونی به درستی تشخیص دهید، باید به عواملی مثل متراژ کل واحدها، تعداد طبقات کل مجموعه، مقدار مصرف آب در شبانه روز و تعداد شیرهای آب توجه کنید. 

مجموعه ایران جهش فروشنده انواع پمپ عمودی، ایستاده و غیره، با بهترین قیمت است و می‌تواند شما را در انتخاب محصول ، یاری کند. شما می‌‎توانید برای کسب مشاوره رایگان، به این وب سایت مراجعه کنید.

خرید و قیمت پمپ آب خانگی

‌ تعمیر پمپ ایستاده

به دلیل استفاده مکرر از سیستم‌های آبرسانی، با گذشت زمان، احتمال خرابی در آن‌ها وجود دارد. پمپ ایستاده یکی از انواع پرکاربرد پمپ است که در اکثر ساختمان‌ها، از آن استفاده می‌شود. برای تعمیر پمپ ایستاده باید با اجزا، قطعات تشکیل دهنده و کاربرد هر یک، آشنایی داشته باشید. خشک کار کردن، تراز نبودن، ایجاد صدا زیاد، فشار بیش از حد و مواردی از قبیل، از جمله دلایل خرابی سیستم آبرسانی است.

ایران جهش یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مجموعه‌هایی است که در زمینه تعمیر پمپ ایستاده و انواع سیستم آبرسانی تخصص دارد. این مجموعه با داشتن متخصصان و تکنسین‌های حرفه‌ای، می‌توانید در امر تعمیر پمپ ایستاده و سیستم های آبرسانی شما را یاری کند.

سخن پایانی

با مطالعه این مطلب شما با موارد زیر آشنا شدید: 

  • بوستر پمپ آبرسانی و نحوه عملکرد آن.
  • راهنما خرید و لیست قیمت پمپ آب خانگی و بوستر پمپ.
  • تعمیر پمپ ایستاده و انواع سیستم آبرسانی توسط تکنسین های حرفه‌ای.

مشاوره گرفتن جهت خرید و تعمیر پمپ ایستاده، بوستر پمپ و انواع سیستم آبرسانی، می‌توانید شما را در این امر یاری کند. مجموعه ایران جهش با سال‌ها تجربه در این زمینه، می‌تواند در خرید و تعمیر سیستم‌های آبرسانی در کنار شما باشد.

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4mqbyj