جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
کد خبر: 10227
تاریخ انتشار: 1400/10/18 14:23

کفش ایمنی و کاربرد کفش کار: رادین ایمن

کفش ایمنی یا کفش کار از انواع کفش هایی است که برای محیط های کاری به تولید رسیده و دارای طراحی و ساخته ویژه ای است که به منظور کار کردن و جلوگیری از آسیب رسیدن به پاها از آن استفاده می شود. کفش ایمنی از انواع تجهیزات ایمنی است که باید به شکل مناسب انتخاب شود تا بتواند بهترین عملکرد را در زمان کار داشته باشد و از پاها محافظت کاملی را ایجاد نماید. با توجه به اینکه مشاغل مختلفی وجود دارد که در هر یک از این مشاغل، نیروی کار با خطرات زیادی رو به رو هستند، باید کفش کار نیز مناسب با آن محیط کار انتخاب شود. استفاده از کفش‌ های نامناسب نمی‌توانند حفاظت کاملی را از پاهای شما ایجاد نماید و به همین جهت در خرید هایتان باید بسیار دقت داشته باشید.

 

کفش ایمنی

فروش کفش ایمنی با کیفیت بالا

 در محیط های کاری خطراتی وجود دارد که می‌تواند جان پرسنل را به خطر بیندازد، به همین جهت از انواع تجهیزات ایمنی استفاده می‌ شود که این تجهیزات شامل کفش کار، لباس کار ،دستکش ایمنی، عینک و کلاه و غیره می باشد. در محیط های کاری امکان افتادن و سقوط اشیا به روی پاها ، رفتن میخ و قطعات تیز به پا ، سر خوردن و لغزش پا ، خطرات الکتریسیته و مواد شیمیایی و غیره وجود دارد که این خطرات باعث به خطر افتادن جان نیروی کار شده و پاها در صورت نداشتن حفاظت کامل ، آسیب می بینند، بنابراین کفش ایمنی با طراحی ویژه‌ای به تولید می‌ رسد تا بتواند در مقابل هر یک از این خطرات حفاظت کاملی را داشته باشد.

فروش انواع کفش کار با قیمت ارزان

فروشگاه رادین ایمن یکی از مراکز عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی از جمله کفش کار می باشد.

 با توجه به مشاغل کاری مختلف کفش های ایمنی نیز دارای تنوع بالایی هستند که مناسب با هر شغلی می باشند بنابراین به هنگام خرید باید کفش مناسب شغل مورد نظر را تهیه کرد و کارشناسان ما در بخش فروش رادین ایمن به شما مشاوره های لازم را در این خصوص خواهند داد. به دلیل اینکه رادین ایمن به صورت مستقیم تجهیزات ایمنی را عرضه می‌کند قیمت‌ های بسیار مناسبی را در نظر گرفته تا بتواند موجب رضایت مشتریانش گردد.

 کفش های ایمنی باید دارای فاکتور ها و مولفه های ایمنی باشند تا از هرگونه سوانح احتمالی جلوگیری کنند بنابراین خرید کفش ایمنی بسیار مهم بوده و باید حتماً از فروشگاه‌ های معتبر و باسابقه همچون رادین ایمن تهیه شود.

انواع کفش ایمنی

کفش های ایمنی تنوع بسیار زیادی دارند در ادامه به برخی از انواع رایج کفش های ایمنی اشاره می کنیم:

  •  کفش ایمنی با سرپنجه فولادی

یکی از انواع رایج ترین کفش های ایمنی ، کفش ایمنی با سرپنجه فولادی می باشد که این نوع کفش ها دارای زیره pu می باشند که سبک و ضد لغزش و ضد سایش می باشند بنابراین این کفش ها برای محیط های اسیدی و روغنی بسیار مناسب هستند.

  • کفش ایمنی با زیره ruber یا لاستیک

این نوع کفش ها از کفش های بسیار مقاوم و مستحکمی هستند که در محیط های کاملا اسیدی و محیط‌ هایی که حرارت بالایی در آنجا وجود دارد مانند کار در کنار کوره های ذوب به کار می روند. این کفش ها وزن سنگین تری را در مقایسه با کفش های دیگر دارند و بسیار مقاوم می باشند.

  • کفش ایمنی با سرپنجه کامپوزیت

کفش های ایمنی با سرپنجه کامپوزیت از انواع کفش کار محافظ جریان الکتریسیته می باشند که در این کفش ها از هیچگونه فلز استفاده نشده و در محیط هایی که در خطر جریان الکتریسیته می باشد به کار می روند.

  • کفش کار با سرپنجه فولادی با زیره تی پی یو یا pu

این کفش ها در مقایسه با کفش های دیگر، مقاومت بسیار بالایی دارند و وزن کفش ایمنی زیره تی پی یو سنگین تر از کفش های زیر پی یو می باشد و مناسب برای محیط های اسیدی و دارای حرارت بالا می باشد.

فروش کفش ایمنی با قیمت ارزان

 فروشگاه رادین ایمن کیفیت را در سطح بسیار بالا برای محصولاتش در نظر گرفته و محصولاتی بسیار با کیفیت و اصل را به شما ارائه می‌کند. انواع تجهیزات ایمنی توسط این مجموعه معتبر عرضه می گردد و شما میتوانید برای خرید تجهیزات ایمنی کامل به سایت رادین مراجعه فرمایید و محصولات مورد نظر خود را به راحتی و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

عوارض استفاده از کفش ایمنی نامناسب

 با توجه به اینکه پا به عنوان قلب عصبی انسان می باشد و پاها از مهمترین اعضای بدن به شمار می‌روند، باید در انتخاب کفش کار نیز دقت بالایی داشته باشیم. کفش کار را باید با در نظر گرفتن مسائل بهداشتی و ارگونومیکی انتخاب کنیم. کفش ایمنی باید به راحتی در پا قرار گیرند و نحوه قرار گرفتن پا در کفش بسیار مهم بوده و اگر از کفش نامناسب استفاده شود، می‌تواند به ستون فقرات نیز آسیب وارد شود. تولید کنندگان کفش کار هر یک استاندارد هایی را برای تولید کفش ها در نظر می گیرند، اما تنها برخی از آنها کفش هایی با طراحی ویژه با توجه به پاها را به تولید می رسانند که کیفیت بسیار بالایی را دارد و در استفاده طولانی مدت ، پاها به هیچ عنوان آسیب نمی‌بینند، به همین جهت ما به شما فروشگاه رادین ایمن را معرفی می‌کنیم، زیرا این مجموعه با در نظر گرفتن کفش های ایمنی با طراحی ویژه و متناسب با پاها و همچنین در نظر گرفتن مسائل بهداشتی در کفش ها ، محصولاتش را به شما عرضه می کند.

کفش ایمنی

کفش ایمنی استاندارد

 کفش های ایمنی با استفاده از مواد اولیه متفاوت به تولید می‌رسند که معمولاً از چرم طبیعی و مقاوم برای ساخت این کفش ها استفاده می شود تا بتواند ماندگاری بالایی را داشته باشد. همچنین در ساخت زیره کفش های ایمنی از موادی که دارای مولکول های بزرگی است و ساختار تکرار شونده ای دارند، استفاده می شود و همچنین به جهت اینکه عرق پاها در کفش جذب شود ، آستری در کفش های ایمنی در نظر گرفته می شود. کفش های کار برای محیط های خاص طراحی و ساخته شده اند که برای انواع مشاغل از جمله ساختمان سازی، کارخانجات صنعتی، کابینت سازی، ماشینکاری، تراشکاری و غیره مورد استفاده قرار می گیرند، مثلاً برای کار در کارگاه های ساختمانی از کفش های ایمنی ساخته شده از چرم استفاده می‌شود و این کفش ها دارای مقاومت بالا در هر قسمت پنجه می باشد که از سرپنجه فولادی در آنها استفاده می شود. در محیط های کاری که جریان الکتریسیته و خطرات آن وجود دارد، تکنسین‌های برق ساختمان یا پرسنل تاسیسات برق کارخانجات و غیره از کفش های مخصوص ضد جریان الکتریسیته استفاده می کنند که در این کفش ها از فلز استفاده نشده و عایق کامل جریان برق می باشد. در راه کارخانجات مواد غذایی از کفش‌ های کاملاً بهداشتی که در رنگ های سفید رنگ است، برای رعایت بهداشت، استفاده می‌شود و به طور کلی برای هر یک از مشاغل بسیار مهم است که از کفش ایمنی مخصوص با آن محیط کار در نظر گرفته شود. رادین ایمن فروش انواع تجهیزات ایمنی را به قیمت عمده و مناسب برای انواع مشاغل به شما ارائه می کند و در صورت تمایل به خرید اینترنتی نیز می توانید به سایت رادین ایمن مراجعه فرمایید و از محصولات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید.

https://radinimen.com/


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/489ol2