دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
کد خبر: 41509
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/03/06 07:43

آیا درسال 1402 دلار روی قیمت روز میلگرد در بازار تهران تاثیری داشته است ؟

قیمت میلگرد در بازار ایران
آیا درسال 1402 دلار روی قیمت روز میلگرد در بازار تهران تاثیری داشته است ؟

قیمت ورق شیروانی 60 و رنگی بر اساس نوع پوشش و کیفیت ورق متفاوت و مختلف خواهد بود. 
ورق شیروانی به ورق های فلزی گالوانیزه ه‌شده از جنس های آهن یا فولاد، گفته می شود. ورق شیروانی فلزی در طرح ها و رنگ بندی های متنوعی به بازار ارائه می شود. این ورق ها در سازه های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. شما عزیران با مراجعه به سایت آهن لند می توانید قیمت ورق شیروانی 60 را با نرخ روز مشاهده کنید و نسبت به ثبت سفارش این محصول اقدام کنید. قیمت ورق شیروانی 60 علاوه بر ابعاد و ضخامتی که دارد، به قیمت فلزاتی هم چون آهن و فولاد و بستگی دارد .با توجه به نوسان قیمت ها و دلار، قیمت ورق شیروانی متغیر بوده و رو به افزایش است.
با توجه به کاربرد زیاد ورق شیروانی 60 در ساخت سقف، قیمت این محصول فولادی دارای اهمیت بالایی است. بر اساس نوع این محصول، ویژگی های آن و هم چنین برند تولیدکننده قیت آن متفاوت می باشد.
قیمت ورق شیروانی 60 همانند قیمت ورق کرکره در بنگاه های متفاوت مختلف است. اگر که قصد خرید ورق شیروانی 60 را دارید می توانید با شماره 02191010666 یا 6153222100 با مجموعه آهنلند تماس بگیرید و بهترین نوع آن را تهیه نمایید. ارسال بار در آهن لند به تمامی نقاط کشور امکان پذیر است. در این مجموعه محصولات تولیدی انواع برندهای معتبر داخلی نظیر فولاد مبارکه اصفهان در سایزها و مشخصات متعدد به فروش می رسد.
فراموش نشود قیمت ورق شیروانی بر حسب متراژ مورد نیاز و مکانی که قرار است در آن استفاده شود، ممکن است فرق کند. عرض مناسب برای استفاده ورق شیروانی در هر پروژه ای کاملا متفاوت است. در صورتی که ورق شیروانی نیاز به برشکاری داشته باشد، ماشین آلات و ابزارهایی برای این کار وجود دارد.


در ادامه مطلب به بررسی قیمت میلگرد در بازار تهران و تاثیر دلار بر آن در سال 1402 می پردازیم.
همه ما کاملا اطلاع داریم که با افزایش قیمت ارز، اکثر مواد اولیه تقریباً با افزایش قیمت روبه رو می شوند. همان‌طور که در جریان هستید با افزایش قیمت مواد اولیه، هزینه تولید شده میلگرد نیز بالا می رود. در نهایت قیمت این محصول نیز افزایش پیدا می کند. هم چنین با بالا رفتن قیمت ارز، تولید کننده‌ها برای تهیه مواد اولیه از لحاظ مالی دچار مشکل می شوند. در نتیجه مجبور می‌شوند تا آهن‌آلات و میلگردهای خود را با قیمت بالاتری، بفروشند. سال 1402 با اوج بی سابقه قیمت دلار به کانال 50 هزار تومانی مواجه شده ایم و این افزایش قیمت دلار منجر به افزایش قیمت های میلگرد اعم از قیمت میلگرد در بازار تهران شده است.
به طور کلی در طی چند سال گذشته این افزایش قیمت دلار بیشتر به چشم می‌آید. بر اساس بررسی قیمت‌های مقاطع فولادی در سال‌های اخیر، معمولاً در اواسط سال شاهد نوسانات افزایشی در قیمت آهن آلات هستیم.


استانداردهای لازم جهت تولید میلگرد در ایران


پس از تولید میلگرد برای آن که از رعایت استاندارد های موجود در آن اطمینان یافت باید تأیید کیفیت آن در کارخانه، آزمایش ‌هایی انجام ‌شود. مواردی که باید در آزمایش‌ ها پس از تولید میلگرد صورت بگیرد در مورد تلورانس طول میلگرد است که نباید از مقدار 50.2 سانتی ‌متر بیشتر باشد.
خوب است بدانید که لزوما میلگردی که قیمت ارزان تری دارد بهترین انتخاب نیست؛ میلگرد استاندارد همیشه بهترین نوع و مطمئن‌ ترین انتخاب برای حفظ امنیت سازه پیش روی شما است.
قیمت میلگرد
میلگرد یکی از پراستفاده‌ترین مقاطع فولادی در ساختمان‌سازی است. قیمت میلگرد بر اساس عرضه و تقاضا تعیین‌شده و شرایط اقتصادی و سیاسی کشور هم برای قیمت روز میلگرد اثرگذار است. شما می توانید قیمت میلگرد امروز در بازار را با مراجعه به سایت آهن لند مشاهده کرده و برای خرید میلگرد از مشاوره رایگان کارشناسان آهن لند استفاده کنید

قیمت میلگرد در بازار تهران امروز


قیمت میلگرد بازار تهران امروز، همانند تمام میلگردهایی که در سایت‌های مختلف مشاهده می‌کنید، روزانه در سایت https://ahanlands.com/rebar-archive برای تمام مشتریان قابل بررسی است. نحوه دریافت قیمت روز میلگرد در بازار تهران به سه صورت در سایت آهن لند امکان پذیر است. شما می‌توانید با شماره 06153222100 یا 02191010666 تماس بگیرید و قیمت را استعلام کنید. قیمت میلگرد در بازار تهران روزانه در سایت و تلگرام نیز بارگذاری می‌شود.

 

خرید میلگرد در تهران


با توجه به در دسترس نبودن این بازار برای قشر زیادی از خریداران آهن آلات، خرید میلگرد از بازار تهران توسط کارشناسان آهن لند جهت سهولت شما عزیزان فراهم گردیده است. همچنین قیمت لحظه ای میلگرد تهران نیز در سایت بازرگانی این مجموعه به استحضار فعالان حوزه آهن آلات خواهد رسید. با توجه به معاملات زیاد صورت گرفته در بازار تهران و اهمیت محصول میلگرد و حساس بودن قیمت این محصول به نوسانات بازار فولاد، آهن لند بر آن شده است تا به صورت روزانه لیست قیمت میلگرد بازارهای تهران را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. بازار آهن تهران در محدوده سه راه آذری به طرف خیابان فتح قرار گرفته و مسیر اصلی منتهی به بازار آهن شادآباد جاده شیر پاستوریزه می باشد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد در تهران امروز به سایت آهن لند مراجعه نمایید.


قیمت میلگرد شادآباد


برای اینکه بتوانید قیمت میلگرد شادآباد روز را در دسترس داشته باشید باید در زمان خرید، آخرین قیمت اعلام شده میلگرد را با توجه به سایز و کارخانه بررسی کنید. با توجه به اینکه قیمت میلگرد توسط چندین فاکتور مختلف نوسان پیدا می‌کند، اعلام قیمت صحیح تنها توسط کارشناسان مجرب انجام می‌شود. برای خریداری میلگرد شادآباد همین امروز با شماره های 02191010666 و 06153222100 تماس بگیرید و خرید خود را از طریق مجموعه آهن لند انجام دهید

 

چگونه می‌توان اصالت میلگرد خریداری شده را تشخیص داد؟


بیشترکارخانه ‌های تولید کننده میلگرد در کشور نام اختصاری مختص به خودشان دارند. این نام اختصاری بر روی بدنه میلگرد به صورت برجسته حک شده است. با وجود این نام اختصاری به راحتی می‌توان از اصالت کالا اطمینان پیدا کرد. 
لازم به ذکر است در شرکت آهن لند، گارانتی اصالت کالا وجود دارد. این گارانتی به این منظور است که درصورت مغایرت سفارش کالای دریافتی با فاکتور، به صورت رایگان مرسوله موردنظر را میتوانید مرجوع کنید و مجددا سفارش را بدون هیچ هزینه اضافه ‌ای برای شما ارسال می‌کنند. 


راهنمای خرید میلگرد آجدار پس از دریافت بار


پس از خرید میلگرد مورد نظر و رسیدن میلگردها به محل تخلیه، نکاتی را باید در نظر داشته باشید. ابتدا با چک کردن میلگرد موردنظر و پس از تحویل گیری آن، نکاتی را لازم است که رعایت کنید. این نکات بر حفظ کیفیت و عمر مفید میلگرد تاثیر گذار هستند.


•    تطابق میلگرد دریافتی با فاکتور


اگر از مجموعه ‌های معتبر و به نام فروش آهن آلات کشور، مانند شرکت آهن لند خرید کرده باشید از بابت اصالت میلگرد خریداری شده می‌توانید آسوده‌ خاطر باشید. اما جهت اطمینان کامل از تطابق میلگرد دریافتی با فاکتور باید قبل از تخلیه میلگرد ها این مورد را بررسی کنید تا در صورت عدم تطابق، سفارش را مرجوع کنید.


•    جداسازی بر اساس اندازه


برای یک پروژه معمولا چند نوع میلگرد باید خریداری کنید و سفارش به صورت یکجا تحویل داده می‌شود. به همین علت جهت دسترسی ساده ‌تر در زمان استفاده بهتر است که در زمان تخلیه، میلگرد ها را بر اساس اندازه ‌شان از هم جدا کنید.


کافیست که بر اساس سایز میلگرد و با توجه به زمان مورد استفاده قرار گرفتن آن، مکان هایی را مشخص کنید و میلگرد ها را در آنجا تخلیه کنید. با این کار علاوه بر اشتباه از نیروی انسانی، می توانید از اتلاف زمان هم به میزان قابل توجهی جلوگیری کنید.


•    حفظ و نگهداری میلگردها


از آنجایی که جنس اکثر میلگرد ها از فولاد است و آلیاژ آن از نوع ضد زنگ نیست، در مجاورت با رطوبت و آب دچار زنگ زدگی می‌شوند. به همین دلیل محل و شرایط نگهداری از میلگردها بسیار مهم و حائز اهمیت است. 

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3gmodx