جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
کد خبر: 37808
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1401/12/27 12:32

سفر به کیش حتی با رزرو تور ارزان هم کم‌هزینه نیست

تور کیش به‌قدری گران شده که سفر خارجی به کشورهایی مانند ترکیه و امارات، برای شما کم‌هزینه‌تر تمام می‌شود.
سفر به کیش حتی با رزرو تور ارزان هم کم‌هزینه نیست

تور کیش به‌قدری گران شده که سفر خارجی به کشورهایی مانند ترکیه و امارات، برای شما کم‌هزینه‌تر تمام می‌شود. اما همه مسئله فقط رزرو تور کیش نیست. هزینه‌های بالا خدمات، محصولات، غذا و کرایه تاکسی در این جزیره برای سفری سه یا چهار روزه به‌اندازه مبلغ پرداختی بابت تورتان در می‌آید. برخی از افراد فکر می‌کنند با رزرو تور ارزان کیش می‌توانند این هزینه‌ها را کاهش دهند. اما نه‌تنها هزینه‌ای کاهش پیدا نمی‌کند؛ بلکه تجربه چندان جالبی از سفرشان به دست نمی‌آورند.

چرا تور ارزان کیش تأثیری روی هزینه سفر ندارد؟

اکثر هتل‌های ارزان کیش موقعیت مکانی مناسبی ندارند. فاصله آن‌ها تا دریا زیاد است. آن‌هایی هم که مانند هتل سیمرغ، ساحلی هستند مسافران ناراضی زیادی داشتند. حالا شما اگر یکی از هتل‌های 3 ستاره ارزان‌قیمت را رزرو کنید، خدمات چندان مناسبی به شما ارائه نمی‌شود. برای رفتن به ساحل و تفریحات دریایی نیز مجبور به پرداخت کرایه تاکسی هستید. باتوجه‌به مبلغ بالای کرایه تاکسی در کیش، کل هزینه‌های حمل‌ونقل شما به‌اندازه اختلاف قیمت هتل ارزان 3 ستاره با هتل 4 ستاره مناسب در نزدیکی ساحل می‌شود. در نتیجه حتی تور ارزان کیش هم باتوجه‌به بالابودن هزینه‌ها، سفرتان را کم‌هزینه نمی‌کند.

تور لوکس کیش باصرفه‌تر از تور ارزان است

فرض کنید تور کیش هتل داریوش را با اتاق دونفره رو به باغ یا سوئیت‌های ساحلی این هتل رزرو می‌کنید. این واحدهای اقامتی نسبت به دیگر اتاق‌های هتل داریوش ارزان‌تر هستند. اما در خدمات تفاوتی با سایر اتاق‌ها ندارند. حالا باتوجه‌به فاصله چندقدمی هتل داریوش تا ساحل و تفریحات دریایی، دیگر نیازی به رنت خودرو یا پرداخت کرایه تاکسی ندارید. رنت خودرو هر روز بین 1 تا 10 میلیون تومان یا حتی بیشتر بر اساس ماشین انتخابی هزینه دارد. اینترنت رایگان در اتاقتان فعال است. صبحانه را به‌صورت بوفه یا سلف‌سرویس با بهترین کیفیت میل می‌کنید. اگر تورتان را از شرکت نهال گشت گرفته باشید، کارشناسان این شرکت تخفیف بیشتری نسبت به تورهای ارزان جهت استفاده از تفریحات دریایی با قیمتی ارزان‌تر به شما ارائه می‌دهند. به این شکل هزینه‌های کلی سفرتان به همان اندازه تور ارزان کیش با هتل 3 ستاره می‌شود. فقط شاید کمی اختلاف قیمت داشته باشید. اما اقامت باکیفیت‌تری را تجربه می‌کنید.

تور زمینی کیش، سفر باصرفه‌ای نیست

تور زمینی کیش سفرتان را به مدت 2 روز بیشتر می‌کند. 1 روز در راه رفت و 1 روز نیز در راه برگشت هستید. مدت‌زمان مسافت را که کنار بگذارید، هزینه‌های سفرتان با هزینه تور هوایی کیش چندان فرق خاصی نمی‌کند.

مسیر تور زمینی کیش و هزینه‌هایش

ابتدا بایستی با قطار به بندرعباس بروید. دراین‌بین هزینه بلیت قطار و غذای بین راه وجود دارد. پس از رسیدن به بندرعباس بایستی به بندر آفتاب یا چارک بروید. تاکسی‌های این مسیر حدوداً بین 600 الی 1 میلیون تومان از شما هزینه دریافت می‌کنند. پس از رسیدن به بندر، امکان حرکت‌نکردن کشتی‌ها به علت برودت آب‌وهوا یا ایجاد موجی بلند در دریا وجود دارد. در این مواقع بایستی یک شب را در بندر بمانید. اما اگر شانس بیاورید و هوا خراب نباشد نیز بایستی بین 100 الی 200 تومان بابت شناور هزینه کنید. پس از رسیدن به جزیره کیش نیز به دلیل نداشتن ترانسفر رایگان نیازمند به پرداخت مبلغی بین 50 الی 70 هزار تومان بابت رفتن به هتل دارید. تمامی این هزینه‌ها و راه‌ها برای برگشت نیز وجود دارد. در نتیجه تور هوایی کیش از هر لحاظ باصرفه‌تر است.

تور کیش با حداقل قیمت در تیرماه

اگر قصد دارید تا با پایین‌ترین قیمت تور کیش را رزرو کنید، تیرماه زمان مناسبی برای شما است. در این ماه هوای کیش فوق‌العاده گرم و طاقت‌فرسا می‌شود. اما این گرما چندان اهمیتی ندارد. زیرا هرجا که بروید کولرهای گازی مشغول به کار هستند. فقط در هنگام پیاده‌روی این گرمای زیاد را حس می‌کنید.

در تیرماه حتی امکان سفر با پرواز لحظه آخری نیز وجود دارد. در باقی ایام سال به دلیل پرشدن صندلی‌های هواپیما نمی‌توان پرواز لحظه آخری چندان زیادی پیدا کرد. اما به دلیل کم‌بودن مسافر در تیرماه باتوجه‌به گرمای هوا، پروازهای لحظه آخری با قیمت مناسب برگزار می‌شوند.

سفر به کیش برای چه افرادی مناسب است؟

شاید باورتان نشود؛ اما در حال حاضر تور کیش هتل ترنج برای سه شب بیش از 50 میلیون تومان هزینه دارد. اغلب کسانی این مبالغ را برای دو یا سه روز سفر پرداخت می‌کنند که وضعیت مالی متوسط رو به بالایی داشته باشند. اگر بودجه چندان زیادی ندارید، سفر به قشم برای شما مناسب‌تر است.

تور قشم از 3,500,000 تومان شروع می‌شود. حتی امکان سفر زمینی نیز برای شما به‌راحتی وجود دارد. ابتدا به بندرعباس می‌روید. سپس با استفاده از شناورهایی ارزان‌قیمت سفرتان را به سمت قشم ادامه می‌دهید. به این شکل سفرتان ارزان‌تر و مسافت کمتری دارد. شما می‌توانید از طریق شرکت نهال گشت با خدمات مناسب این تور را رزرو کنید. کافیست با شماره 02633143000 تماس بگیرید یا به آدرس nahalgasht.com مراجعه کنید. کارشناسان تور قشم و کیش این شرکت مشاور و پشتیبان شما در قبل، حین و پس از سفرتان هستند.


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3egonp