پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
کد خبر: 86712
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/03/16 06:14

خرید یوسی پابجی ارزان ارسال آنی سانیکس

اگر به دنیای گیم و بازی‌های موبایل علاقه داشته باشید، به‌احتمال فراوان اسم پابجی را شنیده‌اید. هدف اصلی در این بازی برنده‌شدن و زنده‌ماندن است و شما برای موفق شدن علاوه بر مهارت، نیاز به داشتن تجهیزات و امکانات کافی دارید.
خرید یوسی پابجی ارزان ارسال آنی سانیکس

اگر به دنیای گیم و بازی‌های موبایل علاقه داشته باشید، به‌احتمال فراوان اسم پابجی را شنیده‌اید. هدف اصلی در این بازی برنده‌شدن و زنده‌ماندن است و شما برای موفق شدن علاوه بر مهارت، نیاز به داشتن تجهیزات و امکانات کافی دارید. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با پرداخت هزینه در بازی سریع‌تر رشد کرده و امکانات بیشتری به دست آورند. پابجی برای این منظور امکان خرید یوسی پابجی در بازی را در نظر گرفته، تا این افراد به خواسته خود برسند. در این مقاله قصد داریم روش خرید، مزایا، کاربردها و قیمت یوسی را مورد بررسی قرار دهیم.

images_1672646599.jpg

معرفی بازی پابجی

قبل از هر چیز بهتر است کمی بیشتر در مورد بازی پابجی اطلاعات کسب کنیم. PUBG مخفف کلمه PlayerUnknown’s Battlegrounds است. پابجی بازی بتل‌رویال و چندنفره، اولین‌بار در سال 2017 برای کنسول ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر شد. استقبال کاربران از این بازی موجب شد طراحان آن در سال 2018 نسخه موبایلی آن را برای گوشی‌های اندروید و آیفون منتشر کنند. این بازی به دلیل کیفیت گرافیکی بالا و صداگذاری بی‌نقص نظرات زیادی را به سمت خود جلب کرد. هدف اصلی بازیکنان به‌دست‌آوردن سلاح‌های مختلف و زنده‌ماندن در طول مأموریت‌های متنوع بازی است.

یوسی پابجی چیست؟

یوسی یکی از ارزهای بازی پابجی است که با استفاده از آن می‌توانید تجهیزات و وسایل موردنیاز خود را از فروشگاه موجود در این بازی تهیه کنید. خرید این ارز در بین پلیرهای ایرانی بسیار رایج است. یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید، سانیکس است که می‌توانید با قیمتی مناسب خرید خود را انجام دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

آیا می‌توان یوسی پابجی را از ایران خرید؟

به دلیل تحریم و محدودیت‌های ایجاد شده برای کاربران ایرانی، استفاده از خدمات و درگاه‌های بانکی بین‌الملل امکان‌پذیر نیست. شما برای خرید یوسی باید حساب بین‌المللی خارجی داشته باشید و هزینه‌ها را به دلار و از طریق درگاه‌های بین‌المللی که در بازی وجود دارد پرداخت کنید. انجام این کار برای کاربران ایرانی به‌صورت مستقیم غیرممکن است. به همین دلیل ما در سایت سانیکس تصمیم گرفتیم امکانی را فراهم کنیم تا کاربران ایرانی بتوانند با مشخص‌کردن میزان یوسی مدنظرشان و پرداخت مبلغ ریالی آن این ارز را خریداری کنند.

مزایا و کاربردهای خرید یوسی پابجی

داشتن ارز یوسی در بازی پابجی، این امکان را به شما می‌دهد که به‌سرعت پیشرفت کنید و قدرت خود را افزایش دهید. در ادامه به برخی از کاربردهای خرید یوسی اشاره می‌کنیم.

تهیه لوازم و تجهیزات مبارزه

داشتن یوسی به شما این امکان را می‌دهد تا لوازم و تجهیزات مدنظرتان مانند سلاح‌ها و ماشین‌های پیشرفته را به‌راحتی تهیه کنید و قدرت خود را افزایش دهید. هرچه قدرت بیشتری داشته باشید، سریع‌تر و راحت‌تر رقبای خود را شکست می‌دهید.

دسترسی به گردونه شانس

یکی دیگر از امکاناتی که سازندگان پابجی در اختیار کاربران قرار داده‌اند، امکان استفاده از گردونه شانس در بازی است. گردونه شانس به شما این امکان را می‌دهد تا با پرداخت هزینه کمتر، شانس خود را برای به‌دست‌آوردن سلاح‌های پیشرفته و گران‌تر امتحان کنید.

  • به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است در ازای پرداخت یوسی و استفاده از گردونه شانس چیزی به دست نیاورید.

شرکت در الیت رویال و رویال پس

اگر جز آن دسته از پلیرهایی هستید که علاقه به شرکت در بخش الیت رویال و رویال پس دارید، باید دست‌به‌جیب شوید و مقدار مشخصی یوسی خریداری کنید. هدف اصلی سازندگان از این کار، جلوگیری از ورود افراد آماتور به بخش‌های گفته شده است؛ تا جذابیت بازی به میزان چشمگیری افزایش یابد. اگر فکر می‌کنید جز حرفه‌ای‌های این بازی هستید، توصیه می‌کنیم این بخش را امتحان کنید؛ زیرا در صورت برنده‌شدن جوایز متعددی به دست می‌آورید که یکی از آن‌ها یوسی رایگان است.

راهکار کسب یوسی رایگان

اگر قصد خرید یوسی پابجی را ندارید و به دنبال راهی برای به‌دست‌آوردن رایگان آن هستید، باید مأموریت‌های مشخص شده در بازی را انجام دهید. طراحان بازی در ابتدای هر فصل و در زمان آپدیت بازی، مراحل و مأموریت‌های جدیدی را در بازی تعریف می‌کنند که شما با انجام آن‌ها می‌توانید یوسی رایگان دریافت کنید. البته انجام این مأموریت‌ها به‌سادگی خریدن یوسی نیست.

  • به این نکته توجه کنید که میزان یوسی که از انجام این مأموریت‌ها دریافت می‌کنید بسیار اندک است.

راهکارهای خرید یوسی پابجی

به‌طورکلی راهکار خرید یوسی به دودسته کلی تقسیم می‌شود که در ادامه هر دو را بررسی می‌کنیم.

خرید غیرقانونی یوسی

برای استفاده از این روش باید اپلیکیشنی با نام Win Free Royal Pass & UC For PUBG را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. سپس اپ را بازکرده و از فهرست بازی‌های موجود، بازی پابجی را انتخاب کنید. بسته به‌سرعت اینترنت، کمی زمان لازم است تا بازی برای شما فعال شود. بعد از فعال‌شدن وارد بازی شده و از تمام امکانات بازی به‌صورت رایگان استفاده کنید.

استفاده از این روش دو ایراد بزرگ دارد:

  1. بعد از مدتی بازی جذابیت خود را از دست می‌دهد؛ زیرا هیچ تلاشی برای به‌دست‌آوردن تجهیزات و وسایل انجام نداده‌اید.

  2. ممکن است هر لحظه اکانت شما از طرف شرکت سازنده مسدود شود؛ زیرا در کدهای بازی تغییراتی بدون اجازه آن‌ها ایجاد کرده‌اید.

  3. سطح مهارتی شما به دلیل طی‌نکردن مراحل مختلف در بازی پیشرفت نمی‌کند و ممکن است در مراحل بالا در مواجه با رقبای قدرتمند دچار مشکل شوید.

قیمت یوسی پابجی

هزینه خرید یوسی باتوجه‌به بسته انتخابی و قیمت روز دلار متفاوت است. ازآنجایی‌که قیمت دلار در ایران به‌صورت روزانه دست‌خوش تغییر می‌شود، بهتر است قیمت‌ها را زیر نظر داشته باشید و در بهترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید. به‌طورکلی ارزش هر ششصد یوسی، چیزی در حدود یک دلار است. پس بهتر است ابتدا تجهیزات مورد نظرتان را انتخاب کنید و باتوجه‌به آن خرید خود را انجام دهید.

  • اگر بسته‌هایی با تعداد یوسی بالاتر خریداری کنید هزینه شما به دلیل تخفیف‌های در نظر گرفته شده از طرف سازندگان به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد.

کلام پایانی

پابجی بازی پرطرف‌دار و محبوب در بین کاربران ایرانی است. در این مقاله سعی کردیم آموزش کاملی در مورد مزایای خرید یوسی، انواع روش‌های آن و چگونگی کسب یوسی رایگان به شما ارائه دهیم. حال این به شما بستگی دارد که باتوجه‌به نیاز خود کدام یک از روش‌ها را برای به‌دست‌آوردن یوسی انتخاب می‌کنید.

منبع : https://sonics.ir

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2lzzn7