چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
کد خبر: 41505
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/03/06 07:43

بهترین انتخاب برای خرید موتور برق خانگی با کیفیت، چه برندی است؟

امروزه با توجه به تنوع برند موتور برق در بازار با کیفیت های مختلف، خرید موتور برق برای کسانی که آشنایی کافی با ما مارک های این محصول ندارند مشکل است.
بهترین انتخاب برای خرید موتور برق خانگی با کیفیت، چه برندی است؟

امروزه با توجه به تنوع برند موتور برق در بازار با کیفیت های مختلف، خرید موتور برق برای کسانی که آشنایی کافی با ما مارک های این محصول ندارند مشکل است. برای تأمین برق خانگی نیازی به خرید موتوربرق‌ها با آمپر بسیار بالا نیست. موتور برق‌های خانگی برای چند ساعت می توانند برق روشنایی، یخچال، وسایل گرمایشی و سرمایشی، شارژ موبایل و چند وسیله برقی دیگر را تأمین کنند. ما در ادامه چند برند معتبر و با کیفیت موتور برق برای مصرف خانگی را به شما معرفی خواهیم کرد. شما برای تهیه بهترین موتور برق های خانگی و صنعتی میتوانید با کیچک شاپ نماینده و فروشنده انواع موتور برق، دیزل ژنراتور و ابزار آلات کشاورزی تماس حاصل فرمایید.

بهترین برند موتور برق خانگی

بهترین مارک‌های موتور برق خانگی که به شما معرفی می کنیم بر اساس کیفیت و رضایت صد درصدی مشتریان می باشد. این موتور برق ها محصول کشور چین هستند و با موتور برق‌های اروپایی و امریکایی رقابت تنگاتنگی دارند.

 

موتور برق خانگی

موتور برق هیوندای

شرکت هیوندای یکی از برندهای محبوب در زمینه موتور برق است. موتور برق های هیوندای محصول کشور چین می باشد و برای ساخت محصولات خود از بالاترین کیفیت متریال استفاده می کند. این موتور برق ها دارای استاندارهای کیفیت بین المللی می باشند و در دو مدل تکفاز و سه فاز در بازار موجود می باشند. سوخت این موتور برق‌ها از بنزین بوده و داشتن این قیمت مناسب این موتور برق ها باعث شده تا مشتریان زیادی به خود جلب کند. در زیر لیستی از موتوربرق‌های هیوندای که مناسب مصارف خانگی هستند را برای شما معرفی کرده ایم:

موتور برق هیوندای 800 وات HG2010-PG

موتور برق 1.2 کیلو وات اینورتر هیوندای مدل HG1272-IG

موتور برق 2.5 کیلو وات اینورتر هیوندای مدل HG2525

موتور برق هواسدان بهترین موتور برق برای مصارف خانگی

موتور برق هواسدان یکی از برندهای خوشنام در صنعت موتور برق می باشد. این موتور برق ها با تبدیل برق نویز دار به برق با نوسان ثابت مانع از صدمه دیدن وسایل الکترونیکی منزل در هنگام نوسانات برق خواهد شد. این موتور برق ها دارای موتوری با قدرت با دور موتور بالا می باشند. نمایشگر این موتور برق‌ها نشان دهنده مقدار ولتاژ، مقدار آمپر، توان مصرفی، تعداد ساعت کاری و مقدار فرکانس مصرفی می‌باشد. مناسبترین موتور برق‌های هواسدان برای مصارف خانگی موارد زیر می باشد:

موتور برق هواسدان 2.4 کیلو وات سایلنت بنزینی H2750iS-A

موتور برق بنزینی هواسدان 3.2 کیلو وات مدل H3500D-G

موتور برق راتو بهترین موتور برق برای منزل و باغ

موتور برق راتو با داشتن سیم پیچی کاملاً مسی یکی از با کیفیت ترین موتور برق‌های موجود در بازار می باشد. این موتوربرق ها دارای مخزن جداگانه برای روغن و بنزین می باشند. موتور این موتور برق ها دارای سیلندرهای آلومینیومی و کربنی می باشند و استفاده از رینگ‌های کربن نیترا و چدن خاکستری باعث افزایش کمپرس زیاد در آن شده و این امر موجب می شود تا نیروی موتور آن به شدت افزایش یابد. از مناسب‌ترین موتوربرق‌های خانگی راتو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

موتور برق بنزینی راتو مدل 3000 وات مدل RATO R5900 V

موتور برق راتو 1.2 کیلو وات مدل RATO R2900-V

موتور برق لانسین بهترین موتور برق خانگی

موتور برق‌های لانسین دارای موتوری پر قدرت تک سیلندر و چهار زمانه است. این موتور برق ها هنگام کار کردن کاملاً بی صدا هستند از این رو برای سازمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی بسیار مناسب است. موتور برق‌های لانسین دارای باک جداگانه بنزین و روغن است. این موتور برق‌ها مجهز به سیستم هشدار دهنده روغن در مواقع پایین بودن سطح روغن می باشد. سیم پیچی تمام مس این موتور برق و داشتن بهترین کیفیت قطعات باعث محبوبیت زیاد این موتور برق‌ها شده است. مناسب‌ترین موتور برق های لانسین خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

موتور برق راتو 1.2 کیلو وات مدل RATO R2900-V

موتور برق کیفی لانسین 1.8 کیلو وات مدل LC 2000 i

موتور برق 2.2 کیلو وات بنزینی لانسین مدل LC2500 AS

موتوربرق جیانگ دانگ

موتور برق های جیانگ دانگ یکی از برندهای شناخته شده و مشهور چینی است که با نمونه های اروپایی و امریکایی قابل رقابت است. این موتور برق‌ها دارای سیم پیچی تمام مس و بدنه آلومینیومی می باشند. مجهز به سیستم تثبیت کننده جریان  یا AVR و سیستم خنک کننده هوا می باشد. سوخت مصرفی این موتور برق‌ها بنزین بوده و دارای مخزن جداگانه روغن می باشد. مناسب‌ترین موتور برق‌های جیانگ دانگ که برای منازل مسکونی و یا اداره جات مناسب هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

موتور برق بنزینی جیانگ دانگ 1 کیلو وات مدلJD2800N

موتور برق 2.5 کیلو وات بنزینی جیانگ دانگ مدل jd5000dxethb

موتور برق خانگی گرین پاور

موتور برق‌های خانگی گرین یکی از برند‌های ایرانی با بیش از  20 سال سابقه تولید در ایران می باشد. این کمپانی با تولید موتور برق های بنزینی و دیزلی با کیفیت بالا و تکنولوژی به روز توانسته در این صنعت جایگاهی خوبی برای خود رقم بزند. سیم پیچی این موتور برق‌ها تمام مسی بوده و قطعات استفاده شده در آن از بهترین و با کیفیت ترین قطعات می باشد. این شرکت دارای موتور برق‌هایی با مصارف خانگی و صنعتی است. در ادامه چند مدل از موتور برق‌هایی که برای مصرف خانگی مناسب هستند را به شما معرفی خواهیم کرد:

موتور برق 1.2 کیلو وات بنزینی گرین پاور مدل GR1500 A 

موتور برق گرین پاور بنزینی 2.8 کیلو وات مدل GR3500 

موتور برق آسترا یکی از موتور برق چینی درجه یک

موتور برق آسترا دارای بدنه ای فلزی و مقاوم و سیم پیچی کاملاً مسی است. موتور قدرتمند آن تک سیلندر و چهار زمانه است. این موتور برق دارای سیستم رفع کننده نویز جریان برق برای جلوگیری از نوسانات برق می باشد. سوخت مصرفی این موتور برق‌ها بنزین می باشد. مخزن روغن این موتور برق جداگانه بوده و مجهز به سنسور هشدار دهنده کم شدن روغن می باشد.سیم پیچی این موتور برق از جنس آلومینیوم است. یکی از ویژگی‌های این موتور برق ها داشتن قیمت بسیار مناسب همراه با کیفیت بالای قطعات می باشد. در ادامه چند مورد از بهترین موتور برق‌های مناسب خانگی آسترا را برای شما معرفی کرده ایم:

موتور برق بنزینی 3 کیلو وات آسترا دست دوم 17500

موتور برق بنزینی 3.3 کیلو وات آسترا مدل AST4800E2

قیمت موتور برق خانگی

کلام آخر:

در این مقاله در مورد اینکه بهترین انتخاب برای خرید موتور برق خانگی با کیفیت، چه برندی است صحبت کردیم و به معرفی بهترین برندهای موتور برق در بازار پرداختیم. چنانچه شما برای مصارف خانگی و حتی صنعتی نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد خرید موتور برق دارید می توانید با مشاوران فروش ما در کیچک شاپ وارد کننده و فروشنده انواع موتور برق و دیزل ژنراتور در ایران تماس حاصل فرمایید.

 

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2ad6yl