وقتی نفس خودروهای هیدروژنی می‌گیرد

گروه خودرو: خودروی هیدروژنی نیروی محرکه خود را از سوزاندن هیدروژن و تبدیل آن به آب تامین می‌کند. درست است که مشکل ذخیره هیدروژن مهم‌ترین دردسر تولید این خودرو است اما بازهم می‌تواند بهتر از خودروهای الکتریکی باشد.

شروط بقای چینی‌ها در لیگ خودروسازی ایران

گروه خودرو: روی آوردن خودروسازان داخلی به تولید خودروهای چینی روی خط تولید خود برای توسعه محصول به دلیل وجود تحریم‌ها بود که در صورت لغو این تحریم‌ها، تولیدات خودروسازان چینی در داخل کشور کاهش خواهد یافت.

خاطره‌بازی با خودروی عضلانی

خودروی عضلانی اصطلاحی است که به گونه‌ای از خودروهای پرکاربرد اختصاص دارد. این اصطلاح به‌طور معمول به خودروهای سایز متوسط امریکایی گفته می‌شود که دو دره هستند و چرخ‌های عقب آن محرکند؛ موتور آنها ۸ سیلندر و قیمت آنها مناسب است.

رفع تحریم‌ها، ترمیم وضعیت خودروهای فرسوده

گروه خودرو: تعویض و اسقاط خودروهای فرسوده، نام طرحی آشنا برای مالکان خودروهای فرسوده‌ای است که می‌دانند دیر یا زود باید با خودروی اسقاطی خود خداحافظی کنند. در سال ۱۳۹۳ بیش از ۱ میلیون و ۱۳۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شد و در مقابل میزان اسقاط خودروهای فرسوده ۳۳۰ هزار دستگاه بود.

هدفگذاری سایپا برای تولید ۵۸۴ هزار دستگاه خودرو

گروه خودرو: معاون برنامه‌ریزی تولید گروه خودروسازی سایپا، با اشاره به نگاه این شرکت به بازارهای صادراتی در سال ۹۴ گفت: سایپا تولید ۵۸۴ هزار دستگاه خودرو را در دستور کار خود قرار داده است.

شناسایی قطعات باکیفیت خودرو

شناسایی باکیفیت‌ها با «شناسا»

اکرم امینی - گروه خودرو: نصب برچسب شناسا روی قطعات خودرو، طرحی است که با همکاری قطعه‌سازان و توزیع‌کنندگان قطعات خودرو برای مقابله با عرضه کالای بی‌کیفیت در بازار، در آستانه اجرایی شدن است.