اعتمادسازی برای احیا و پویاسازی نمایشگاه‌ها

نمایشگاه‌ها به لحاظ مفهومی و ادراکی باید بازمهندسی شوند. مفهوم (Concept) نمایشگاه در کشور مدت‌هاست دچار آسیب جدی شده و با توجه به شرایط، به‌ویژه پس از موضوع کرونا، به‌روز هم نشده است؛ بنابراین باید موردتوجه جدی قرارگرفته، بازتعریف و با نگاهی زیرساختی بازمهندسی شود.

صفر تا صد برگزاری ایفا ۲۰۲۰

یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های جهان، ایفا، پشت درهای بسته برگزار شد. نمایشگاهی که پیش از جنگ جهانی دوم فعالیتش را آغاز کرد درست پس از اینکه رکورد تعداد بازدیدکنندگان را در چند سال متمادی شکست با فراگیر شدن ویروس کرونا در جهان بدون حضور بازدیدکننده و تنها از طریق پلتفرم‌های نمایشگاهی فعالیتش را آغاز کرد و میزبان بازدیدکنندگان مجازی شد.

یک ابتکار جدید در برگزاری رویدادهای تخصصی

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی از ابتکار ایران برای برپایی پاویون مجازی در نمایشگاه های تخصصی خبر داد.

نمایشگاه کتاب امسال مجازی برگزار می‌شود

بعد از طرح تابستانه کتاب، وزارت فرهنگ و ارشاد قصد دارد برای حمایت از ناشران و با هدف تقویت صنعت نشر نمایشگاه کتاب را مجازی برگزار کند.

برگزاری ۵۰۰ نمایشگاه تخصصی در دستور کار

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزاری نمایشگاه‌های تجاری و تخصصی را زمینه ساز اعتلای تجارت خارجی و فرصتی برای افزایش مبادلات تجاری و معرفی بهتر تولیدات داخلی دانست.

فرصت طلایی کرونا برای صنعت نمایشگاهی

امید فدایی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا برای صنعت نمایشگاهی یک نعمت بود، بیان کرد: این صنعت باید در نقطه‌ به بن بستی می رسید تا ضعف‌های خود را نشان دهد.