چند میلیون ناقابل برای موفقیت‌های میلیاردی

گروه تجارت: هیچ تفاوتی ندارد که یک نمایشگاه با چه موضوعی برگزار می‌شود؛ اولین چیزی که در بدو ورود به چنین فضایی توجه ما را به خود جلب می‌کند، غرفه‌ها، نحوه چیدمان و طراحی آنهاست.

فودی به میلان می‌رود

«فودی» عروسک نمادین اکسپو میلان در تاریخ ۲۵ فوریه به طور رسمی معرفی شد.

۱۰ سایت نمایشگاهی برتر ایران را بشناسید

میلاد محمدی ـ گروه تجارت: شاید بسیاری از پایتخت‌نشینان تصور می‌کنند تمام آنچه به عنوان صنعت نمایشگاهی در ایران مطرح است،

نمایشگاه، آینه پیشرفت صنعت و اقتصاد

میلاد محمدی - گروه تجارت: به عقیده فعالان و مسئولان نمایشگاهی، صنعت نمایشگاه جزو معدود صنعت‌هایی است که حتی در صورت بروز رکود در شرایط خاص مانند تحریم، هرگز دچار رکود و خواب نمی‌شود.

بازرگانان خارجی؛ میهمان فرش ایرانی

نمایشگاه فرش دستباف ایران، یکی از مهم‌ترین رویدادهای این هنر- صنعت در دنیاست که هر ساله در ایران برگزار می‌شود و صدها بازرگان، خریدار و علاقه‌مند در داخل و خارج از کشور از آن بازدید می‌کنند.

تجارت چند هزار میلیارد دلاری زیر سقف نمایشگاه

میلاد محمدی – گروه تجارت: سودآوری و بازده صنعت نمایشگاهی در دنیا بطور متوسط ۶ برابر هزینه‌هایی است که انجام می‌گیرد.

پروژه «نمایشگاه شناور» کمر گوگل را شکست

میلاد محمدی - گروه تجارت: گوگل را می‌توان فرمانروای نوآوری در هر زمینه‌ای دانست. شاید بسیاری از مردم آن را فقط به عنوان یک موتور جست‌وجو می‌شناسند اما گستره فعالیت‌های این شرکت به شکل غیرقابل تصوری وسیع است.

ضرورت مدیریت دقیق برای جلوگیری از ایجاد رانت

میلاد محمدی - گروه تجارت: اگر سری به تقویم نمایشگاهی در سایت‌های مختلف بزنید تا از زمان برگزاری یک نمایشگاه باخبر شوید، متوجه خواهید شد که در مقابل هر نمایشگاه عنوان شرکت یا نهادی به عنوان عامل برگزارکننده درج شده است.

بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف آغاز به کار کرد

بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف ایران دیروز با حضور مقامات ارشد دولتی و فعالان هنر- صنعت فرش ایران از جمله اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور، محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت و حمید کارگر، سرپرست مرکز ملی فرش ایران در سالن خلیج‌فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

از قطعی اینترنت تا بازار مکاره

میلاد محمدی – گروه تجارت: در سال‌های اخیر رسانه‌های دیجیتال در سراسر دنیا در حال تحول و پیشرفت بوده‌اند، این در حالی است که در این سال‌ها تحول رسانه‌های دیجیتال در ایران چندان مشهود نبود.