چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
کد خبر: 80910
تاریخ انتشار: 1401/07/28 11:04
الهام حمیدی

الهام حمیدی از چهره دخترش رونمایی کرد | هدیه زایمان لاکچری شوهر الهام حمیدی جنجال به پا کرد

عکس از الهام حمیدی که جنجال زیادی را به پا کرد را در ادامه مشاهده می کنید.

الهام حمیدی متولد آذر 1356 است. الهام حمیدی یک ازدواج ناموفق داشته است الهام حمیدی در سال 97 با علیرضا صادقی ازدواج کرد و ثمره این ازدواج یک پسر به نام الوین است.الهام حمیدی در یک لایو اینستاگرامی از تغییر نامحسوس صورتش پرده برداشت. شریفی نیا در گفت و گویی تلویزیونی که داشت ماجرای صیغه شدن الهام حمیدی را با عموپورنگ لو داد.

الهام+حمیدی

ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی قبل از ورود به عرصه بازیگری در سال 1376 در 20 سالگی ازدواج کرد اما این رابطه منجر به طلاق شد. خانم بازیگر بعد از سال ها دوباره ازدواج کرد. سیزدهمین روز از بهمن ماه 97 بود که الهام حمیدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری از ازدواجش به روز کرد و چند ماه بعد در آخرین روز از فروردین ماه 98 مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد.

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی است و فعالیتی در عرصه هنری ندارد.

فرزندان الهام حمیدی

الهام حمیدی

12 خردادماه سال 99 بود که الهام حمیدی با انتشار پستی خبر از تولد پسرش بنام «الوین» داد و برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد. این بانوی هنرمند به فاصله یک سال و پنج ماه صاحب فرزند دیگری شد. فرزند دوم ایشان یک دختر به نام ماهلین است که در روز 22 مهر 1400 چشم به جهان گشود.

علاقمندی ها و حواشی زندگی الهام حمیدی

الهام حمیدی

الهام حمیدی نه تنها در عرصه بازیگری توانمند است بلکه آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد. از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت ا… انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد.

او از میان خوانندگان طرفدار صدای اصفهانی، عبداللهی و رضا صادقی است.

درخشش الهام حمیدی در سینما

الهام-حمیدی

الهام حمیدی بازی در سینما را سال 1380 با فیلم «دنیا» تجربه کرد. او تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سال 83 وقتی 27 ساله بود بخاطر بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک» از خانه سینما گرفت و بازی در فیلم محیا، اخلاقتو خوب کن و... در بین مخاطبان سینما شناخته شد.

 او در سال 1391 برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم گهواره‌ای برای مادر شده است.

الهام حمیدی در یوسف پیامبر

الهام حمیدی

یوسف پیامبر به نویسندگی و کارگردانی فرج‌الله سلحشور است که روایتگر داستان زندگی یوسف پیامبر مطابق با روایت قرآن می باشد. در سریال یوسف پیامبر مصطفی زمانی، محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، جعفر دهقان، عباس امیری، جهانبخش سلطانی، رحیم نوروزی، مهوش صبرکن، الهام حمیدی، پروانه معصومی،لیلا بلوکات و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.الهام حمیدی در یوسف پیامبر نقش همسر حضرت یوسف آسنات را ایفا کرده است. بازی زیبا و جذاب الهام حمیدی در سریال یوسف پیامبر در سال 1387 وی را محبوب تر از گذشته کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4jdb7p