پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 19699
تاریخ انتشار: 1401/06/23 03:43

عوامل تاثیر گذار در قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل به عوامل مختلفی بستگی دارد و میتواند وابسته به این عوامل تغییر کند.

ساندویچ پانل متریالی پیش‌ساخته است که در صنعت ساخت‌وساز مورداستفاده قرار می‌گیرد. این وسیله دارای دو لایه سفت و سخت است که به دو بخش یک هسته با وزن سبک اتصال پیدا می‌کند. از اين متريال در موارد مختلف استفاده می‌شود که ازجمله می‌توان به ساخت دیوار یا حتی سقف اشاره کرد. گفتنی است که قیمت ساندویچ پانل به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها جنس لایه‌ی میانی آن است که می‌تواند از پشم سنگ، پلی اورتان، پشم شیشه، پلی‌استایرن و... باشد.

به‌طورکلی وظیفه‌ی این وسیله، عایق حرارتی است و در دو نوع دیواری و سقفی در بازار عرضه می‌شود و با توجه به اینکه روش نصب آن بسیار آسان است، به کرات استفاده می‌شود. حال اجازه دهید در این مقاله به بررسی قیمت ساندویچ پانل و موارد بااهمیت در خصوص این متریال صحبت کنیم تا اگر نیاز به آن پیدا کردید، با اطلاعات بیشتری اقدام به خرید نمایید.

کاربردهای متفاوت ساندویچ پانل

در حال حاضر به جرأت می‌توان گفت که این متریال از بهترین مصالح در صنعت ساختمان است؛ چراکه مزیت‌های به‌خصوصی برای جایگزینی مصالح سنتی مانند سیمان و آجر دارد. درواقع با توجه به اینکه عمر این نوع مصالح، فوق‌العاده عالی است و از وزن مناسبی نیز برخوردار است، در موارد مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد.

همچنین اگر این متریال دچار مشکلی شود که نیاز به تعویض داشته باشد، بدون دردسر و تخریب این کار شدنی خواهد بود. گفتنی است که به این موارد می‌توان قیمت ساندویچ پانل که در رنج مناسبی است را نیز اضافه کنیم و به‌طور کلی به این دلایل از این مصالح در موارد زیر استفاده می‌شود:

  • در نظر گرفتن خانه‌های پیش‌ساخته.

  • برپایی انواع کانکس.

  • ساخت انواع سردخانه.

  • ساخت انواع سالن‌های ورزشی.

  • ساخت انواع سازه‌های صنعتی.

  • ساخت جایگاه سوخت.

  • و...

البته ناگفته نماند که قیمت ساندویچ پانل بنا به مواردی که در ادامه می‌آوریم نیز سنجیده می‌شود و به‌طورکلی عوامل اشاره شده از دلایل توجیه به‌کارگیری از این متریال در موقعیت‌های گوناگون است:

- تنوع عالی در رنگ‌بندی.

- مقاومت فوق‌العاده مناسب در برابر زلزله.

- قیمت به‌صرفه آن.

- سبک‌سازی بهینه در برخی از شرکت‌های معتبر مانند شرکت ویراپانل.

- ساندویچ پانل سقفی بهترین عایق به جهت جذب انواع انرژی.

دلایل ویژه استفاده از ساندویچ پانل

اینکه در حال حاضر چرا از این نوع متریال در صنعت ساختمان‌سازی بیشتر از مصالح دیگر استفاده می‌شود، علاوه بر اینکه به دلیل قیمت ساندویچ پانل در یک رنج فوق‌العاده عالی است، به موارد مختلف دیگری نیز بستگی دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

- حمل‌ونقل این نوع متریال ساختمانی برعکس دیگر مصالح راحت‌تر است.

- بدون محدودیت و به‌راحتی می‌توان از این متریال در اکثر پروژه‌ها استفاده کرد.

- پس از استفاده از این مصالح، انتقال صوت و حرارت به‌طرز چشم‌گیری کاهش می‌یابد.

- این متریال کاملاً دوستدار محیط‌زیست است.

- قابلیت شست‌وشو دارد.

- این متریال ضدزنگ بوده و در برابر حوادث طبیعی مقاوم است.

- در کنار قیمت ساندویچ پانل که فوق‌العاده عالی است، در زمان تعویض نیز (در صورت لزوم؛ مثلاً خرابی) هزینه‌تراشی نخواهد داشت.

- و...

گفتنی است که موارد عنوان‌شده فقط بخشی از دلایل به‌کارگیری از این محصول است که همین‌ها نیز سبب شده تا در موارد زیادی از این متریال استفاده شود.

بررسی قیمت ساندویچ پانل

پرواضح است که برای تعیین قیمت این متریال باید به بررسی موارد مختلف پرداخت که ما در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • ضخامت

ازجمله مواردی که بر قیمت این محصول موثر است، ضخامت ساندویچ پنل است که در معمول‌ترین حالت می‌توان از ضخامت‌های 4 الی 15 سانت استفاده کرد.

  • جنس

طبیعتاً جنس این متریال نیز در قیمت‌گذاری آن تأثیرگذار خواهد بود و با توجه به اینکه در اکثر موارد جنس این متریال از گالوانیزه رنگی است، می‌توان گفت که قیمت این ابزار را افزایش می‌دهد.

  • ضخامت ورق فوقانی و تحتانی:

از دیگر عوامل موثر بر قیمت ساندویچ پانل، ضخامت ورق‌های فوقانی و تحتانی این متریال است؛ برای این منظور می‌توانید از کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه مشورت بگیرید.

  • نوع ساندویج پانل:

اینکه این متریال به شکل صاف یا طرح‌دار باشد نیز از مواردی است که در قیمت نهایی محصول اثرگذار خواهد بود.

به‌طورکلی اگر برای خرید این وسیله به مراکز معتبر مراجعه کنید، به‌راحتی می‌توانید با بهترین قیمت‌ها نوع دلخواه این نوع متریال را تهیه و سپس استفاده نمایید. البته موارد دیگری نیز بر قیمت ساندویچ پانل موثر هستند که عبارت‌اند از:

  • مقاومت و استحکام عالی.

  • قابلیت نصب به تمامی سازه‌ها.

  • امکان نصب بدون نیاز به قالب‌بندی.

  • و...

نحوه استعلام قیمت ساندویچ پانل

طبیعتاً هر پروژه‌ای که استارت خورده باشد و نیاز به این نوع متریال داشته باشد، پرواضح است که باید با به‌کارگیری از یک مرکز معتبر نسبت به استعلام قیمت این متریال اقدام شود. در حال حاضر شرکت‌هایی زیادی در این خصوص فعالیت می‌کنند که طبیعتاً باید از بهترین آن‌ها استفاده کرد.

حال برای اینکه بتوانید به استعلام قیمت ساندویچ پانل اقدام کنید، فقط کافی است که از طریق راه‌های ارتباطی قرار داده شده که به‌وسیله‌ی شرکت مدنظرتان در نظر گرفته شده است، با کارشناسان مجموعه در تماس باشید. ضمناً اگر مجموعه مدنظر دارای سایت باشد، به‌راحتی می‌توانید از این طریق نیز نسبت به استعلام قیمت این متریال اقدام نمایید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با موارد بااهمیت ساندویچ پانل آشنا کنیم. اما احتمالاً دغدغه‌ای که برایتان وجود دارد این است که باید از کدام مجموعه به جهت خرید این متریال استفاده کنید؟ که پیشنهاد ما به‌کارگیری از شرکت ویراپانل است. گفتنی است که این شرکت در حال حاضر از بهترین شرکت‌هایی است که در این زمینه فعالیت می‌کند و مشخصه‌ی اصلی آن پشتیبانی قبل و بعد از خرید این متریال است.

حال برای اینکه بتوانید از خدمات این مجموعه استفاده نمایید، کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده، با مشاوران و کارشناسان ویراپانل گفت‌وگو کنید تا درنهایت بتوانید بهترین متریال ساندویچ پانل را تهیه کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/48876k