سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
کد خبر: 14766
تاریخ انتشار: 1401/01/30 02:06
جزئیات افزایش گارانتی محصولات ایران‌خودرو اعلام شد

گارانتی ۳ ساله برای مدل‌های ۱۴۰۱

گروه صنعت: مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در ابتدای سال ۱۴۰۱ از افزایش گارانتی تمامی محصولات این گروه صنعتی، از ۲ سال یا ۴۰ هزار کیلومتر پیمایش، به ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش خبر داد و این اقدام را مطابق با اجرای بند دوم فرمان هفتم از ۸ فرمان رئیس‌جمهوری و در راستای راهبرد وزیر صنعت، معدن و تجارت خواند.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو نیز در این‌باره گفت: تمامی خودروهای مدل ۱۴۰۱ به بعد و خودروهایی که اسفند سال گذشته با مدل ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل شده‌اند، مشمول افزایش دوره گارانتی هستند.

تلاش برای کسب رضایت

بابک سلاجقه اظهار کرد: سامانه خدمات پس‌از فروش نیز هم‌اکنون با این رویکرد بروزرسانی شده و برای خودروهای مشمول لحاظ خواهد شد. دفترچه راهنمای خودرو که شرایط گارانتی محصولات ایران‌خودرو در آن درج شده نیز اصلاح و به خودروهایی که از فروردین به بعد تحویل شود، دفترچه جدید ارائه خواهد شد. به‌گزارش ایکوپرس، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: خودروهای پژو ۴۰۵، ۲۰۶، ۲۰۷، پژوپارس، سمند و دنا تا پیش از این اقدام، دارای گارانتی ۲ ساله یا پیمایش ۴۰ هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) و خودروهای دناپلاس، رانا و راناپلاس دارای گارانتی ۳ ساله یا ۵۰ هزار کیلومتر پیمایش بوده‌اند که پس از اجرا شدن این طرح، گارانتی تمام این خودروها به ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش، افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش گروه صنعتی ایران‌خودرو، افزایش رضایت مشتریان از محصولات و خدمات است تا طبق منویات رهبر معظم انقلاب، هموطنان دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند. با این رویکرد، شرکت ایساکو همچنان در تلاش است با تسهیل و چابک‌سازی ارائه خدمات، هر چه سریع‌تر این مهم را تحقق بخشد.

گفتنی است، مرکز پاسخگویی هوشمند ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ همواره آماده ثبت درخواست‌ها، دریافت نظرات و مسائل مشتریان این گروه صنعتی در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات است.

بهبود کیفیت تحویل

براساس فرمان رئیس‌جمهوری و برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، شناسایی عوامل افزایش رضایت مشتریان در حوزه حمل، لجستیک و تحویل خودرو در دستور کار قرار گرفته و رفع مشکلات نمایندگی‌های مجاز گروه صنعتی ایران‌خودرو با تعریف طرح‌های بهبود و با هدف ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات و در نهایت رضایت مشتریان با جدیت در حال پیگیری است.

در همین راستا، برگزاری جلسات منظم و بازدیدهای دوره‌ای از نمایندگی‌ها از سوی معاونت بازاریابی و فروش و همچنین شرکت ایساکو از انتهای سال گذشته آغاز شده است.

در نشست هم‌اندیشی اخیر برگزار شده با نمایندگی‌های منتخب، بر لزوم بهبود در بازرسی قبل از تحویل، اجرای دقیق مراحل تحویل و آموزش نکات فنی خودرو به مشتری، دقت در حمل و لجستیک خودروهای تحویلی به مشتریان، تاکید و نقاط قابل‌بهبود شناسایی شده است.

با توجه به دستورات صریح مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در حال‌حاضر اقدامات اصلاحی به صورت ویژه و خارج از رویه‌های سابق پیگیری می‌شود و در همین راستا، جلسات پایش فرآیند اجرای برنامه‌های بهبود، با حضور مدیر حوزه مدیرعامل، مدیرعامل شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران‌خودرو و معاون کیفیت و معاون بازاریابی و فروش، به‌طور منظم برگزار می‌شود.

در این نشست‌ها، راهکارهای بهبود کیفیت تحویل خودرو شناسایی و مقرر شده، سریعا پروژه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت موردنیاز در سطح گروه صنعتی ایران‌خودرو تعریف و اجرا شود که یکپارچه‌سازی نظام نظارتی سایت‌های تولیدی گوناگون و افزایش بازرسی قبل از تحویل و حمل از آن جمله است.

براساس راهبردهای استقراریافته در گروه صنعتی ایران‌خودرو، نمایندگان به‌عنوان عضو خانواده و شریک تجاری ایران‌خودرو، نقش پررنگی در جلب رضایتمندی مشتریان دارند و هم‌اندیشی شبکه فروش، خدمات پس از فروش و حمل خودرو و آغاز طرح تشریک‌مساعی با نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان در حال اجراست که در آینده نزدیک نتیجه اقدامات انجام‌شده و دستاوردهای این هم‌افزایی برای مشتریان محرز خواهد شد. تجاری‌سازی بیش از ۶ هزار خودرو در یک روز

با همت کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو و شبکه تامین، رکورد دیگری در تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای دارای کسری قطعه رقم خورد و بیش از ۶ هزار خودرو آماده تحویل به مشتریان شد.

پس از بازدید رئیس‌جمهوری از ایران‌خودرو در اسفند سال گذشته و صدور فرمان برای بهبود تولید و عرضه خودرو، نظارت و پیگیری‌های مستمر وزیر صنعت، معدن و تجارت و با همت مجموعه کارکنان و قطعه‌سازان، کاهش تعداد خودروهای دارای کسری قطعه در دستور کار قرار گرفت و بر همین اساس، رکوردهای جدیدی در این حوزه رقم خورد.

در همین پیوند، روز گذشته ۲۵ فروردین ۶۰۳۰ خودرو در سایت‌های تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو در سطح کشور تکمیل و آماده تحویل به مشتریان شد.

تحقق فرامین رئیس‌جمهوری در حوزه‌های گوناگون تولید، توسعه محصول، افزایش کیفیت، صادرات و... با جدیت در گروه صنعتی ایران‌خودرو در حال اجرا و پیگیری است و نتایج آن نیز در سال جاری با افزایش تیراژ تولید، عرضه محصولات جدید، افزایش کیفیت و سایر محورها نمایان خواهد شد.

این خودروساز با افزایش گارانتی محصولات به ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر پیمایش، در مسیر تحقق فرامین رئیس‌جمهوری و رضایتمندی مشتریان گام برداشته است.

تیم فوتسال بانوان پیکان، قهرمان لیگ برتر شد

تیم فوتسال بانوان پیکان در نخستین سال حضورش در مسابقات لیگ برتر، با کسب پیروزی مقابل تیم نصر فردیس، به‌عنوان قهرمانی دست یافت.

دور برگشت فینال لیگ برتر فوتسال بانوان، ۲۶ فروردین میان تیم‌های پیکان و نصر فردیس برگزار شد.

شاگردان نیلوفر اردلان که در دیدار رفت با نتیجه یک بر یک در زمین خود متوقف شده بودند، در یک بازی دشوار در خانه حریف به میدان رفتند.

پیکانی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی با توجه به نتیجه بازی رفت در این دیدار، احتیاج به پیروزی یا کسب نتیجه تساوی بیشتر از دو گل داشتند.

تیم فوتسال بانوان پیکان در دیداری سراسر هیجان، موفق شد با نتیجه یک بر صفر و در مجموع دو بر یک، از سد رقیب خود عبور کند. به این ترتیب و با کسب این پیروزی، بانوان فوتسالیست پیکان در نخستین سال حضورشان در فوتسال بانوان به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2raavz