دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
کد خبر: 10532
تاریخ انتشار: 1400/10/21 13:00

پک پذیرایی پایان نامه؛ ضرورت یا تجمل

یکی از رسوم زیبای فرهنگ ما ایرانیان مهمان نواز بودن و پذیرایی شایسته از مهمان است. در فرهنگ پارسی مهمان نوازی به معنای تلاش میزبان برای تامین راحتی مهمان ذکر شده است. این فرهنگ زیبا نه تنها در مجالس و میهمانی هایی که به دلیل شادی تشکیل می‌شوند مانند عروسی ها، تولد، مراسمات عقد و... بلکه در مراسماتی مانند مجلس ترحیم و ختم نیز انجام می شود و میزبانان آن را به عنوان بخشی از وظیفه خود در قبال مهمانان می‌دانند.

 جلسه دفاع از پایان نامه نیز از این فرهنگ ایرانیان بی نصیب نبوده است. دفاع از پایان نامه یکی از مهم ترین و سخت ترین بخش‌های دوران کارشناسی ارشد و در واقع جلسه ارائه عصاره آموخته‌های دانشجو به اساتید و صاحبان نظر در موضوع پایان نامه است. این بخش که همیشه برای دانشجویان دشوار بوده به خودی خود سخت است و بحث پذیرایی از استادان و مهمانان این مراسم نیز بر سختی این کار اضافه می کند و استرس‌های دانشجویان را نیز افزایش می‌دهد.

مراسم دفاع از پایان نامه

قبل از این که به سراغ بحث پذیرایی در مراسم دفاع از پایان نامه برویم بهتر است با جلسه دفاع آشنا شویم. اساتید شما در مقابلتان نشسته‌اند. شما مشغول ارائه طرح پژوهشی‌ای هستید که چندین ماه یا بعضا سال برای آن وقت صرف کرده‌اید. استرس زیادی دارید و منتظر هستید تا با یک ارائه خوب، نتیجه 2 سال تلاش خود در دوره کارشناسی ارشد را ببینید. به جلسه دفاع از پایان نامه خوش آمدید. جلسه‌ای دردناک برای دانشجویان که عموما قبل و بعد از این جلسه استرس زیادی را متحمل می شوند و نتیجه نگرفتن در این جلسه خیلی از آن ها را ناامید می کند. حالا تصور کنید این دانشجویان با این حجم از استرس باید به بحث پذیرایی از اساتید و میهمانان هم فکر کنند.

آیا پذیرایی از شرکت‌کنندگان جلسه دفاع از پایان نامه باید حذف شود؟

 چند وقتی است که خیل عظیمی از اعتراضات نسبت به پذیرایی در جلسه دفاع شکل گرفته و این موضوع بازخوردهای متفاوتی را در پی داشته است. عده‌ای معتفدند پذیرایی در جلسه دفاع به استرس دانشجویان اضافه می کند و عده‌ی دیگری نیز بر این باورند پذیرایی نکردن در جلسه دفاع پایان نامه مطابق فرهنگ ما نیست و نباید حذف شود. جدای از بحث حذف کردن این مراسم، چند سالی است روش جدید دیگری اضافه شده که این امکان را به دانشجویان می دهد تا با کمترین هزینه و صرفه جویی در وقت خود به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی کنند که در ادامه این روش را معرفی خواهیم کرد.

خرید پک پذیرایی پایان نامه ؛ خوب یا بد؟

همانطور که گفتیم موضوع پذیرایی از مهمانان در مراسم دفاع از پایان نامه از مشکلات اساسی دانشجویان است. دانشجو باید بتواند به راحتی و بدون دغدغه بر محتوای ارائه خود تمرکز کند و نگران این مسائل جانبی نباشد. برای راحتی دانشجویان چند سالی است که فروشگاه های مختلفی با عنوان فروش پک پذیرایی شروع به کار کرده اند که بخشی از کارشان هم مربوط به فروش پک مراسم پایان نامه است. این فروشگاه‌ها پک‌های مختلفی  با قیمت‌های متفاوت در اختیار مشتریان قرار می دهند که کار دانشجویان را راحت می کند. البته در کنار این فروشگاه‌های اینترنتی، چندین پیج اینستاگرامی با عنوان غذای فینگرفود و یا بسته‌های پذیرایی با قیمت های سرسام آوری هم هستند که قیمت آن ها شاید برای دانشجویان مقرون به صرفه نباشد ولی خوب دانشجویانی هستند که تمایل دارند آخرین ساعات پایان تحصیل خود را به صورت لاکچری و لوکس برگزار کند شاید تا اینجای کار هم برای منتقدین به مسئله پک پذیرایی دفاع پایان نامه قابل تحمل باشد ولی آنها به این موضوع منتقدند و گلایه دارند که پک های لاکچری پذیرایی در تصمیم گیری بعضی از اساتید در بُعد علمی هم اثر گذار است که به عقیده نگارنده بیان چنین مواردی در شان اساتید دانشگاه نمی باشد.

پک پایان نامه

لوکس پک

لوکس پک یکی از همین استارتاپ‌ها است که در سالیان اخیر با شعار «لوکس پک، تجربه یک پذیرایی لوکس و بی دغدغه» به منظور کاهش دغدغه میزبانان در پذیرایی مراسم‌های مختلف مانند جلسه دفاع پایان نامه، همایش‌ها و سمینارها، پک ترحیم، پک ختم و ... شکل گرفته است.

چرا لوکس پک؟

همانطور که در شعار لوکس پک به آن اشاره شده است، این استارتاپ تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا میزبان ها خیالشان از بابت پذیرایی مراسم شان راحت باشد و به سایر جنبه های میزبانی و لذت بردن از مهمانی بپردازند. در واقع لوکس پک با توجه به بودجه مورد نظر شما برای شما پک پذیرایی سفارشی تهیه می‌کند، میوه‌ها را شستشو می‌دهد، سایر اقلام را تهیه کرده و آن‌ها را در یک بسته بندی لوکس قرار داده و در محل مراسم شما از بهشت زهرا تا دانشگاه، محل زندگی، محل کار، سالن همایش و ... تحویل می‌دهد.

پک پذیرایی همایش

لوکس پک چه پک‌هایی برای مراسم دفاع از پایان نامه دارد؟

در لوکس پک علاوه بر این که تعدادی پک به صورت پیش فرض طراحی شده اند و شما می‌توانید از میان آن‌ها پک پذیرایی مورد نظر خود را انتخاب کنید، می‌توانید اقلام مد نظر خود را به لوکس پک اعلام کرده تا توسط لوکس پک تهیه شده و در بسته بندی دلخواه شما قرار گیرد.

پک پذیرایی لوکس پک

چگونه از لوکس پک سفارش دهیم؟

برای سفارش پک دفاع پایان نامه از لوکس پک کافی است تا سری به سایت لوکس پک به نشانی luxpack.ir بزنید و از میان پک‌های آن‌ها انتخاب کنید یا با شماره تلفن 02186174286 تماس گرفته تا کارشناسان لوکس پک شما را در انتخاب پک پذیرایی دفاع پایان نامه یاری کنند


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3eb863