جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
کد خبر: 11023
تاریخ انتشار: 1400/10/27 13:15

پوکه معدنی و خرید پوکه معدنی قروه: پوکه رضایی

پوکه معدنی یک از انواع سنگ هایی است که دارای تفاوت های زیادی با سایر سنگ ها بوده و مصارف گوناگون دارد. زمانی که دمای زمین افزایش پیدا می کند و در نتیجه سنگ هایی که در عمق زمین وجود دارد به حالت مذاب درآمده و به سطح زمین نزدیک می شوند ، در کوه های آتش فشانی به حالت گدازه خارج می شود. در ادامه پس از سرد شدن گدازه ها ، سنگ های معدنی تشکیل می شوند. پوکه معدنی یکی از سنگ هایی است که بر اثر خنک شدن گدازه ها به وجود می آید که دارای خواص بسیار مهم می باشد و این سنگ دارای مقاومت بالا و وزن سبکی می باشند.

پوکه معدنی قروه چیست؟

پوکه معدنی قروه از انواع پوکه معدنی هایی است که تنها در ایران یافت می شود . شهر قروه یکی از شهر های کردستان است که دارای پوکه معدنی های بسیار با کیفیتی است که توسط برخی از فروشندگان به فروش می رسد. نام دیگر پوکه معدنی قروه که افراد بعده ها این نام را بر روی آن گذاشته اند، اسکوریا می باشد. پوکه معدنی قروه در انواع رنگ ها از جمله سفید، زرد ، کرمی، سبز و سیاه می باشد اما برخی از انواع پوکه معدنی ها مانند پوکه معدنی تبریز در رنگ های زرد ، سفید و کرم یافت می شود. پوکه معدنی قروه یکی از انواع پوکه معدنی های شناخته شده از نظر کیفیت می باشد.

خرید پوکه معدنی با کیفیت بالا

پوکه معدنی  به دلیل وزن سبکشان مورد استفاده در ساخت و ساز های مختلف قرار می گیرند زیرا این مصالح در کنار وزن سبک خود، مقاومتی بالاتر از سایر سنگ ها دارند و همین موجب ساخت سازه ها با وزن کم و با مقاومت بالا شده که در بخش عمران بسیار مهم می باشد. پوکه معدنی رضایی از مراکز عرضه کننده ی انواع پوکه معدنی از جمله پوکه معدنی قروه می باشد که با سال ها سابقه و اعتبار بالا در بخش توزیع پوکه معدنی، یک مرکز مطمئن برای خرید های شماست. بنابراین برای سفارش انواع پوکه معدنی قروه به سایت مراجعه نموده و با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید. فروش انواع پوکه معدنی مانند پوکه معدنی قروه در این مرکز با قیمت ارزان انجام می گیرد.

ویژگی پوکه معدنی

  • این سنگ دارای ظاهری اسفنجی بوده که به آن بافت متخلخل نیز گفته می شود و این ویژگی خوب باعث شده تا این سنگ وزن سبکی داشته باشد و بافت آن موجب استحکام بالایش باشد.
  • پوکه معدنی در رنگ های سیاه، سفید ، خاکستری ، قهوه ای و... می باشد.
  • از دیگر ویژگی های بسیار خوب پوکه معدنی مانند پوکه معدنی قروه می توان به مقاومت حرارتی آن اشاره کرد. بنابراین این سنگ در مقابل گرما و حرارت می تواند همچون عایق عمل کند و این سنگ نسوز می باشد.
  • پوکه معدنی عایق بسیار خوب صداست و صدای بسیار کمی از این سنگ می گذرد.
  • پوکه معدنی دارای مقاومت بالایی در برابر فشار های خارجی می باشد.
  • این سنگ دارای املاح معدنی می باشد که برای تقویت گیاهان و... از آن استفاده می شود.
  • پوکه معدنی در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و عایق بسیار مناسبی می باشد.
  • این سنگ ضد حشره بوده و این یکی از ویژگی های بسیار خوبش می باشد.

انواع پوکه

پوکه معدنی دارای دو نوع پوکه معدنی و پوکه صنعتی می باشد.

  1. پوکه معدنی

پوکه معدنی کاربرد بسیار زیادی داشته و از آن برای مصارف مختلف استفاده می شود. همان طور که به آن اشاره کردیم این سنگ ها حاصل سرد شدن گدازه های آتش بوده و یکی از مصالح ارزشمند می باشد. برای ساخت بلوک های ساختمانی و بتن از این پوکه ها از جمله پوکه معدنی قروه، استفاده می شود زیرا مقاومت بالایی دارد. همچنین این مصالح عایق صدا بوده و برای ساختمان ها به عنوان عایق نیز به کار می رود. برای ایجاد بستری مناسب برای رشد گیاهان از پوکه معدنی مانند پوکه معدنی قروه استفاده می شود. مجموعه پوکه معدنی رضایی یکی از عرضه کنندگان انواع پوکه معدنی از جمله پوکه معدنی قروه با بهترین کیفیت می باشد که در جهت خدمات دهی بهتر به مشتریانش اقدام به طراحی وب سایت اختصاصی خود نموده است. جهت خرید انواع پوکه معدنی با ما در ارتباط باشید.

انواع پوکه معدنی

  • پوکه معدنی بادامی
  • پوکه معدنی نخودی
  • پوکه معدنی عدسی
  • پوکه معدنی گردویی
  • پوکه فندقی
  • پوکه ماسه ای
  • پوکه صنعتی

         و...

  1. پوکه صنعتی

پوکه صنعتی از انواع پوکه ها است که در صنعت به وجود آمده که برای تهیه این نوع پوکه ها از خاک رس و آب استفاده می کند که مخلوط شده و پس از عبور از غلطک به دست می آید. این نوع پوکه نیز در بخش ساختمان سازی و کشاورزی استفاده می شود.

کاربرد پوکه معدنی برای ساختمان

امروزه با توجه به رشد شهر ها و ساختمان سازی ، مقاومت ساختمان ها بسیار مهم است و با توجه به این که ساختمان ها معمولا اپارتمانی می باشند و سبک بودن وزن سازه نیز بسیار مهم است، استفاده از پوکه معدنی بسیار گسترش پیدا کرده و با توجه به مزایای بسیار خوب این سنگ ، از آن برای بخش های مختلف در ساختمان سازی استفاده می شود. یکی از مزایای استفاده از پوکه معدنی در ساختمان سازی و به واسطه ی سبک بودن سازه ، جلوگیری از مشکلات و سوانح در هنگام زلزله خواهد بود. پوکه معدنی به جهت مقامت بالا و تحمل پذیر خوبش در مقابل فشار های خارجی ، مورد توجه مهندسین قرار گرفته است. همچنین به جهت عایق بودن این پوکه مانند پوکه معدنی قروه برای حرارت و صدا ، عایقی مناسب برای ساختمان ها می باشد. همچنین به دلیل این که پوکه معدنی قروه و سایر پوکه معدنی ها عایق رطوبتی خوبی هستند، برای مناطق مختلف از جمله مناطق مرطوب بسیار مناسب خواهد بود. برای استفاده از پوکه معدنی برای مصالح ساختمان می توان آن را با سیمان و ماسه ترکیب کرد تا موجب استحکام هر چه بیشتر شود.

کاربرد پوکه معدنی در کشاورزی

از پوکه معدنی برای مصارف مختلفی استفاده می شود که همان طور که گفته شد در بخش ساخت و ساز از آن استفاده ی زیادی می شود اما در بخش های مختلف از جمله کشاورزی از پوکه معدنی قروه برای ترک نخوردن خاک، افزایش رشد گیاهان، ترکیبی به جای کود شیمیایی، قلمه زنی و... استفاده می شود. بنابراین استفاده از پوکه معدنی قروه و سایر پوکه معدنی ها در بخش کشاورزی حائز اهمیت بوده و می تواند کاربردی واقع شود.

پوکه معدنی نخودی

فروش مستقیم پوکه معدنی قروه

فروش انواع پوکه معدنی مانند قروه توسط فروشندگان زیادی انجام می گیرد اما هر مرکزی معتبر نبوده و محصولات با کیفیتی را به دست شما نمی رسند بنابراین همواره از مراکز معتبر اقدام به خرید پوکه معدنی نمایید تا بتوانید محصولات با کیفیت را دریافت کنید، بنابراین ما به شما مجموعه پوکه معدنی رضایی را معرفی می کنیم. فروش پوکه معدنی قروه به صورت مستقیم توسط مرکز پوکه معدنی رضایی انجام می گیرد و افراد برای تهیه این مصالح می توانند به سایت پوکه معدنی رضایی مراجعه نموده و خرید خود را به قیمت عمده تهیه نمایند. این مجموعه ی معتبر خدمات دهی بسیار عالی و فوری را به شما ارائه می کند و می توانید با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید.

https://pokerezaei.com/


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3z6bj4