سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
کد خبر: 19044
تاریخ انتشار: 1401/05/26 03:27

پارچه ریون در صنعت پوشاک ایران

اگر می‌خواهید بدانید پارچه ریون چیست و جنس ریون پارچه به چه شکل است، باید بگوییم که زیباترین پارچه‌ای که در صنعت پوشاک زنانه بسیار کاربرد دارد و طرفداران زیادی در بین مردم دارد جنس ریون است‌‌. این پارچه از طرح‌های ساده تا گل‌دار و رنگ‌های متنوعی وجود دارد‌‌. ریون، سبک، راحت و خنک است و ظاهری صاف دارد و از الیاف نیمه مصنوعی تشکیل شده‌است‌‌. هم‌چنین بافت آن به پارچه‌‌های ابریشم پشمی و کشسان شبیه بوده و ‌‌‌‌به‌همین‌خاطر در بین خانم‌ها بسیار محبوب است.

قیمت پارچه ریون کشی به‌خاطر سبکی و خنک‌بودن این مدل، برای فصل تابستان بسیار مناسب و به‌صرفه ‌است‌‌. اگر آن را با آب داغ بشویید شکل ظاهری خود را از ‌‌‌‌دست‌می‌دهد؛ در نتیجه باید در شستشوی آن دقت لازم را به خرج دهید‌‌. پارچه‌های ریون خارجی و ایرانی از لحاظ بسیاری از مشخصاتشان با یکدیگر تفاوت دارند‌‌. مدل ایرانی این محصول نرم بوده و در تولید آن از الیاف پلی‌استر به همراه مقداری لاکرا استفاده شده‌ که همین عوامل تشکیل‌دهنده باعث لطافت خاص این پارچه شده‌است.

انواع پارچه ریون

این مدل پارچه انواع مختلفی دارد که تفاوت آنها در مواد تشکیل‌دهنده روند تولیدشان است‌‌. ‌‌‌‌همان‌طور که گفته شد ریون از الیاف مصنوعی ساخته شده‌است‌‌. در ایران پارچه‌هایی که حالت کشی و طولی دارند به‌عنوان ریون شناخته می‌شوند‌‌. از این مدل ریون برای دوخت لباس‌های زنانه، مردانه، بلوز، دامن، آستر، مانتو، لباس مجلسی، پرده، رومیزی و غیره‌ استفاده می‌کنند‌‌. اگر الیاف آنها با پارچه دیگری مخلوط شود برای محصولات دیگری هم مثل فرش پادری، لاستیک اتومبیل و کمربند هم قابل ‌استفاده ‌است‌‌. از انواع شناخته‌شده پارچه‌های ریون می‌توان به مدل ساده، جودون، فلامنت، کریستال، ملانژ، چاپی ، طرح‌دار و غیره اشاره کرد‌‌. البته قیمت این نوع پارچه بر اساس نوع، متغیر است‌‌. در ادامه مطلب هر یک از انواع پارچه‌های ریون را برای شما به همراه ویژگی‌هایشان توضیح می‌دهیم.

ریون ساده

پارچه‌های ریون مدل ساده برای تولید تونیک‌های دخترانه و زنانه بسیار مورداستفاده هستند‌‌. این مدل پارچه جایگزین ابریشم محسوب می‌شود؛ زیرا همانند آنها لطافت و درخشندگی خاصی دارد‌‌. به‌خاطر این ویژگی برای دوخت انواع لباس از آن استفاده می‌کنند و بیشتر برای دوخت لباس‌های مجلسی کاربرد دارد‌‌. خرید پارچه ریون ساده نسبت به دیگر انواع آن به‌صرفه‌تر است‌‌. لباس‌های مجلسی که با ریون ساده دوخته شده‌اند، مدل‌های بلند و کوتاهی دارند‌‌. خانم‌هایی که می‌خواهند لباسشان شیک و جذاب به نظر برسد از لباس‌های مجلسی ریون کوتاه‌استفاده می‌کنند و در مهمانی‌ها و مجالس این مدل لباس را می‌پوشند‌‌. به طور کلی پارچه‌های ریون مدل ساده برای دوخت انواع شلوار، انواع پیراهن مجلسی، انواع دامن مجلسی و ساده، انواع تیشرت‌های اسپرت، انواع تونیک ریون و انواع زیر سارافونی ریون کاربرد دارند.

پارچه فروشی جوادی

ریون جودون

این پارچه محبوبیت خاصی دارد و جزو پارچه‌های پرتولید و پرفروش در کارخانه‌ها محسوب می‌شود‌‌. این محصول با نام کجراه هم شناخته می‌شود‌‌. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت پارچه ریون متری به فروشگاه‌های فروش پارچه مراجعه کنید.

ریون کریستال

پارچه‌های کریستال ریزش مناسبی دارند و لخت هستند و جزو محبوب‌ترین پارچه‌ها برای دوخت انواع لباس زنانه و مانتو به‌حساب می‌آیند‌‌. این مدل ریون، رنگ‌‌‌‌بندی‌های متنوع و فانتزی دارد و برای دوخت یک لباس مجلسی جذاب و شیک انتخاب مناسبی است‌‌. انواع این پارچه کیلویی در تهران به فروش می‌رسند‌‌. قیمت پارچه ریون کیلویی را می‌توان از فروشگاه‎های معتبر جویا شد.

ریون ملانژ

پارچه‌های ریون ملانژ به سبک رنگ‌بندی ملانژ به بازار عرضه می‌شوند و تنوع زیادی دارند‌‌. شما می‌توانید این جنس ریون را از نزدیک در لباس‌های شیک و متنوع مجلسی مشاهده کنید و قیمت پارچه ریون طرح‌دار را در وب‌سایت‌های فروش آنلاین پارچه ببینید‌‌. هم‌چنین این نوع پارچه برای تولید و دوخت انواع سارافون و دامن هم انتخاب بسیار مناسبی است.

ریون چاپی

از آنجایی که ریون الیاف سلولزی مانند پارچه‌های ویسکوز دارد، خاصیت رنگ‌پذیری مناسبی داشته و جزو بهترین جنس پارچه برای چاپ حرارتی و دیجیتال روی انواع لباس مردانه، زنانه، بچه‌گانه، مانتو و رومیزی محسوب می‌شود‌‌. پارچه‌های ریون چاپی بافت کش مانند دارند و از الیاف جنس پلی‌استر ساخته شده‌اند‌‌. عکس‌های چاپی با نخ کره‌ای تولید شده‌اند و در رنگ‌‌‌‌بندی‌های متنوع به فروش می‌رسند.

پارچه‌های ریون طرح‌دار در بین خانم‌ها پرطرف‌دار بوده و بانوان برای دوخت مانتو و انواع دیگر لباس‌های خود، از آن استفاده می‌کنند‌‌. هم‌چنین خیاطان و تولیدکنندگان بسیاری برای دوخت لباس‌های مجلسی زنانه این مدل پارچه را به‌صورت عمده و کیلویی خریداری می‌کنند‌‌. دقت کنید که قیمت پارچه ریون مشکی ساده در هر فروشگاهی متفاوت است‌‌. توصیه می‌شود خانم‌هایی که اضافه‌وزن دارند، از پارچه‌های ریون طرح‌دار با طرح ریز و رنگ تیره و خانم‌های لاغر از پارچه‌های ریون طرح‌دار با ترکیب طرح درشت و ریز استفاده‌کنند تا استایل شیک‌تری داشته‌باشند.

از دیگر انواع پارچه‌های ریون که در بازار شناخته می‌شوند می‌توان به ریون گل‌دار، ریون گل‌دار زر کاری‌شده، ریون حاشیه‌دار، ریون کشی، ریون نگین‌دار، ریون اکلیلی، ریون کره‌ای، ریون هندی، ریون تونیک، ریون سوزنی، ریون نخی، ریون مخملی و ریون مانتویی اشاره کرد‌‌. قیمت پارچه ریون کره ای با مدل‌های دیگر متفاوت است.

ویژگیهای ریون

تا این جای مطلب در مورد بسیاری از ویژگی‌های انواع پارچه‌‌های ریون صحبت کردیم؛ اما به طور کلی این پارچه از ویژگی‌های مختلفی شامل جذب رطوبت نسبتاً بالا، خاصیت تنفس خوب، راحتی مناسب، رنگ‌پذیری مطلوب، مقاومت در برابر گلوله‌گلوله‌شدن، خاصیت فرار از آتش، مناسب برای فصول گرم سال، قابلیت بازیافت، رنگ ثابت، ضدچروک، بدون آبرفت، لطیف، بافت ظریف‌تر نسبت به پارچه‌های نخی، سبکی و راحتی، حساس به آب جوش و پس‌ندادن کرک برخوردار است. پارچه ریون قیمت مناسبی دارد و برای کسب اطلاعات در مورد قیمت پارچه ریون سفید، قیمت پارچه ریون طرح دار، قیمت پارچه ریون مشکی ساده، لمس جنس پارچه ریون از نزدیک، قیمت پارچه در کارخانه در تهران و هم‌چنین خرید اینترنتی پارچه ریون می‌توانید به سایت و فروشگاه جوادی تکس مراجعه کنید.

پارچه فروشی جوادی

پارچه فروشی جوادی اولین بازار آنلاین پارچه‌است که در سال ۱۳۸۲ شمسی با مدیریت مهندس کاظم جوادی مهمان‌دوست با همکاری تأمین‌کنندگان و کارخانجات درصدد است تا نیاز جامع تولیدکنندگان پوشاک و خیاطان را رفع نماید‌‌. هم‌چنین جوادی تکس با مطالب آموزشی کاربردی و مؤثر در زمینه تولید پوشاک قصد دارد تا سطح آگاهی فعالان این صنعت را بالا برد‌‌. با کلیک بر روی سایت جوادی تکس با دنیایی از پارچه روبه رو می‌شوید‌‌. از جمله پارچه‌های این بازار می‌توان به تریکو، کرپ، حریر، ریون و... اشاره کرد که می‌توانید هریک را سفارش داده و از مشاوره رایگان متخصصان پارچه و طراحی جوادی تکس بهره‌‌مند شوید. برای اطلاع از قیمت روز پارچه کیلویی، قیمت پارچه ریون ساده و قیمت پارچه ریون رنگی به آدرس اینترنتی www.javaditex.com مراجعه نمایید و یا می‌توانید با شماره‌های ۰۹۳۵۲۱۱۳۸۰۰ و ۰۲۱۵۵۸۹۸۴۱۵ تماس بگیرید.

 

برچسب ها : پارچه فروشی جوادی,قیمت پارچه ریون,پارچه ریون


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wowo5