سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
کد خبر: 9884
تاریخ انتشار: 1400/10/14 12:25

نمایشگاه تهران میزبان دو نمایشگاه خاص

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته و پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تا ۱۵ دی در حال برگزاری است.

به‌گزارش صمت، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته با حضور محمد محمدی‌بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور، حسن زمانی رئیس هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و سایر مسئولان و فعالان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران افتتاح شد. ۲۸ شرکت و مجموعه داخلی فعال در این حوزه در مساحتی افزون بر ۶ هزار مترمربع فضای سرپوشیده (ناخالص) و ۲ هزار مترمربع فضای سرپوشیده داخلی و در سالن ۳۸ ب، آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در گروه‌های کالایی سرویس‌های ویژه هواپیما، تجهیزات فرودگاهی، فناوری اطلاعات و نرم‌افزارهای مربوط به کنترل ترافیک هوایی و... به نمایش گذاشته‌اند.

به نمایش گذاشتن توانمندی‌های کشور در زمینه‌های صنایع هوایی، هوانوردی، هواپیمایی، هوافضایی و معرفی دستاوردهای جدید از جمله اهداف مهم برگزاری این رویداد عنوان شده است.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم با حضور حسن زمانی، رئیس هیات مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و سایر مسئولان و فعالان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران افتتاح شد.

۴۳ شرکت و مجموعه داخلی فعال در این حوزه در مساحتی افزون بر ۹۶۵۲ مترمربع فضای سرپوشیده (ناخالص) و ۵۲۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده داخلی و در سالن ۳۸ و ۳۵ آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در گروه‌های کالایی تجهیزات فروشگاهی، صندوق‌های فروشگاهی، نرم‌افزار جامع فروش، یخچال و فریزرهای صنعتی و... به نمایش گذاشته‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2laye3