جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
کد خبر: 18789
تاریخ انتشار: 1401/05/12 01:21
اختصاصی گسترش نیوز:

منتظر برگزاری نمایشگاه خودروی اراک باشید

یازدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته در سایت نمایشگاهی استان مرکزی برگزار خواهد شد.

بازار و صنعت خودروی ایران همواره برای کشور‌های تولیدکننده خودرو دارای اهمیت بوده است و حتی در دوران تحریم‌ ها باز هم تولید‌کنندگان خارجی ارتباط کامل خود را با این بازار به طور کامل قطع نکرده ‌اند و امید به بهبود شرایط دارند تا بتوانند دوباره سرمایه‌گذاری ‌های خود را در بازار خودروی ایران داشته باشند. حتی بعضی از خطوط تولید هنوز پابرجا و در انتظار راه‌اندازی مجدد است. در این میان برگزاری نمایشگاه ها در زمینه صنعت خودرو می تواند تاثیر مثبتی در اعتلای این صنعت داشته باشد.

در همین راستا یازدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته از تاریخ ۲۹ شهریور لغایت ۱ مهر ماه در سایت نمایشگاهی استان مرکزی میزبان متخصصان، علاقه مندان و بازدیدکنندگان این حوزه خواهد بود.

بازاریابی و حفظ مشتری، تحقیق و شناسایی بازار هدف، اطلاع خودروساز نسبت به نیاز بازار، تعامل بین تولید‌کنندگان و تامین کنندگان در صنعت خودرو، نمایش آخرین دستاورد‌ها و توانمندی‌های صنعت خودرو و... از مهم ترین اهداف برگزاری این رویداد عنوان شده است.

لازم به ذکر است این یازدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته از ساعت ۱۵ لغایت ۲۱ در محل سایت نمایشگاهی استان مرکزی میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3qaql8