چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
کد خبر: 6817
تاریخ انتشار: 1400/09/07 12:47

مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها در حمایت از زلزله‌زدگان هرمزگان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با تاکید بر اینکه امنیت اشتغال ساکنان مناطق زلزله‌زده بندرعباس در دستور کار وزارت است، یکپارچگی صنایع در کمک‌رسانی را نشان از متعهد بودن به مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کرد.

به گزارش صمت هادی ابراهیمی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده استان اظهار کرد: از آغاز وقوع زلزله در استان هرمزگان، به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شب وقوع زلزله، تمام مراکز در اختیار وزارت کار در شهر بندرعباس اعم از ورزشگاه‌ها و مجتمع‌های فرهنگی برای اسکان مردم مهیا شد و تعدادی از مردم بندرعباس در این اماکن اسکان یافتند.

ابراهیمی گفت: به منظور تسریع در ‌‌کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان استان هرمزگان، برخی بنگاه‌های اقتصادی استان از جمله شرکت صبا فولاد پای کار آمدند.

 اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان نیز به منظور بازسازی منازل آسیب‌دیده از زلزله، برای اعزام مربی و نیروها اعلام آمادگی کرد. وی ادامه داد: همچنین از طریق شرکای اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، به‌ویژه انجمن صنفی کارفرمایی شن و ماسه، تمام شن و ماسه مورد نیاز منطقه زلزله‌زده بر حسب نیاز به صورت رایگان در اختیار تیم‌های بازسازی منازل قرار خواهد گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3qgma2