چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
کد خبر: 6705
تاریخ انتشار: 1400/09/06 13:01

مزایای استفاده از دستگاه اسکرابر

اسکرابر از جمله دستگاه‌های صنعتی می­‌باشد که از آن برای شستن و درخشندگی سطوح در فضاهای کوچک و بزرگ استفاده می‌­کنند که در ابعاد و اندازه­‌های مختلف بصورت دستی و سرنشین‌­دار در بازار موجود می­‌باشند.

 استفاده از دستگاه اسکرابر یک روش کارآمدتر و بهتر به جای شست­شوی دستی سطوح به کمک تی و سطل آب در محیط‌­های بزرگ مانند محیط­‌های تجاری، اداری، آموزشی، درمانی و... است که انرژی و زمان کمتری را از افراد برای انجام کار می­‌گیرد و قادر است زمین را بسرعت خشک کند. همچنین این نوع دستگاه زمین­‌شوی آب و مواد شوینده کمتری را برای تمیز کردن آلودگی‌­ها از کف زمین و دیگر سطوح صاف مصرف می‌­کند. در صورت نگهداری درست و استفاده صحیح از آنها از دوام و طول عمر بالایی برخوردار می­‌باشند و در انواع مختلفی طراحی و تولید می­‌شوند از جمله زمین­‌شوی صنعتی، جاروی صنعتی، موکت­‌شوی، کفشوی صنعتی و... که استفاده از آنها برای کاربران سخت نمی‌­باشد.

کرونا و اهمیت دو چندان نظافت در جهان

در زمان اپیدمی کرونا موضوع نظافت وتمیزی به مهمترین موضوعات در تمامی جهان تبدیل شده و این موضوع می تواند در صورت عدم واکنش جدی و تعیین استراتژی مشخص برای چنین امری، آینده کسب و کار و یا مجتمع ها را با چالش جدی مواجه کند . برای هر محیطی نسبت به مساحتی که دارد باید از دستگاه های اسکرابر متفاوت استفاده کرد. در خصوص خرید دستگاه های نظافت صنعتی می توانید با کارشناسان مجموعه فلامک ماشین مشاوره کنید تا با توجه به شرایط محیط مورد نظر خود ، دستگاه مطلوب خود را انتخاب نمایید تا توانید انتخاب درست و دقیق تری داشته باشید.

اسکرابر

انواع  مختلف اسکرابر

استفاده از کفشوی صنعتی به خصوص در مراکز بزرگ سبب می­‌شود که نه تنها از حجم کاری نیروی انسانی کاسته شود و بهره­‌وری آنها زیادتر شود بلکه باعث می­‌شود که در مدت زمان کمتر و بدون اینکه آسیب فیزیکی به کارکنان وارد شود محیط به خوبی نظافت شود. اما همانطور که اشاره کردیم یکی از انواع کف­ساب‌ها،اسکرابر نوع دستی می­‌باشد. در مدل کفشوی صنعتی دستی که نقش مهمی در نظافت کردن محیط‌­های با مساحت کم دارد از لحاظ شکل ظاهری و نحوه هدایت‌پذیری با نوع خودرویی متفاوت هستند اما از لحاظ فنی و کیفیت کار یکی هستند و اجزای تشکیل­‌دهنده آنها تقریباً یکی می­‌باشد. در اسکرابر دستی اگر چه هدایت آن توسط نیروی انسانی صورت می­‌گیرد اما این موتورهای الکتریکی دستگاه هستند که موجب حرکت برس­‌ها می­‌شوند و نیازی نیست که کاربر نیروی خاصی را صرف این کار نماید. همچنین این نوع دستگاه به دو صورت باتری‌­دار و کابلی عرضه می‌­شوند که در محیط­‌های پر رفت و آمد یا مکان‌­هایی که دسترسی به پریز برق وجود ندارد نوع باتری‌­دار کارایی دارد.

نحوه کار دستگاه زمین­‌شوی صنعتی این گونه است که با روشن نمودن موتور دستگاه، آب و مواد شوینده ذخیره شده درون مخزن توسط یک شیلنگ خروجی روی برس‌­ها پاشیده می­‌شود و همزمان برس‌­زنی، تی، مکش آب کثیف به داخل مخزن دیگر و همین طور خشک شدن سطح توسط دستگاه صورت می‌­گیرد. برای محیط‌های بزرگ و وسیع مدل خودرویی یا سرنشین‌­دار که دارای مخازن آب با ظرفیت بیشتری است کارایی دارد زیرا قدرت مانور بیشتری دارد و کاربر با نشستن بر روی صندلی زمین­‌شوی صنعتی تسلط بیشتری به محیط دارد. اما دستگاه اسکرابر را که استفاده از آن باعث می­‌شود که عملیات شست­ و شوی سطح زمین با کیفیت بالاتری انجام شود از کجا می­‌توانیم تهیه کنیم؟

اسکرابر

شرکت فلامک ماشین در تهران یکی از شرکت‌­های باسابقه در زمینه فروش ماشین­‌آلات نظافت صنعتی از جمله اسکرابر بیمارستانی، کف­شوی، خودوریی زمین شوی صنعتی و... می‌­باشد که فعالیت خود را از سال 1373 آغاز نمود. این شرکت با انتخاب بهترین تولیدکنندگان دستگاه‌های نظافت صنعتی اروپایی سعی کرده تا با بهترین محصولات پاسخگوی نیاز متقاضیان این محصول باشد. شما می‌­توانید با مراجعه به سایت http://www.falamakmachine.com در مورد تمامی دستگاه‌های ارائه شده اطلاعات لازم را بدست بیاورید و در صورتی که نیاز به راهنمایی داشتید کارشناسان شرکت شما را در خریدی بهتر کمک می­‌کنند. همچنین محصولات عرضه شده در شرکت فلامک ماشین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. برای اطلاع از قیمت مدل‌های مختلف دستگاه‌های شست و شو و نظافت صنعتی می­‌توانید با شرکت از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت ارتباط برقرار کنید.

. شماره تماس :    09122088156  ----   88535444 -

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2a9zl4