پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
کد خبر: 6521
تاریخ انتشار: 1400/09/03 12:25

مرکز فروش بذر صیفی جات در تهران

همه ما قبل از خرید بذر صیفی جات و بذر سبزیجات اول به دنبال محل فروش آنها در شهر خود هستیم تا با مراجعه به آنجا اقدام به خرید کنیم. در گذشته بذر صیفی جات یا هر بذر دیگری تنها در بازارهای اصلی شهر عرضه می‌شد اما امروزه علاوه بر بازارهای گل و گیاه، مغازه‌های سطح شهر و فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در سراسر کشور در زمینه فروش بذر فعالیت می‌کنند.

از جمله بازارهای فروش بذر در تهران بازار گل محلاتی واقع در جنوب شرق تهران است که علاوه بر فروش انواع گیاهان و گل‌ها، فروش بذر و پیاز گل نیز توسط برخی غرفه داران انجام می‌گیرد. در شمال شرق تهران نیز بازار گل شهید بابایی واقع شده که در طی یکی دو سال اخیر افتتاح گردیده است و بعضی از غرفه داران آن برخی از انواع بذر صیفی جات و بذر سبزیجات را برای فروش آماده کردند.

در غرب تهران نیز بازار گل آبشناسان یا بازار گل ستاری واقع شده است که در این محل هم می‌توان بعضی از اقلام مورد نیاز را تهیه کرد. البته بازارچه‌های خصوصی کوچک گل و گیاه نیز در مناطق و محلات مختلف تهران به چشم می‌خورد که آنها نیز ممکن است بعضی از بذرها را به فروش برسانند اما حقیقتاً تنوع کمی دارند و کیفیت این بذرها نیز ممکن است جای سؤال داشته باشد. در رابطه با بذرهای صیفی جاتی پرمصرف‌تر مثل بذر کدو، بذر خیار، بذر گوجه و بذر بادمجان و همینطور بذر سبزیجاتی مثل بذر ریحان و بذر شاهی، بذر تربچه، بذر گشنیز، بذر جعفری معمولاً در بعضی عطاری‌های بزرگ سطح شهر نیز به فروش می‌رسند. در آخر مراکزی که ابزار کشاورزی نیز برای فروش دارند معمولاً برای تکمیل محصولات فروشگاه خود بذر صیفی جات و بذر سبزیجات پرمصرف‌تر را موجود می‌کنند که از این مغازه‌ها نیز می‌توان بصورت حضوری خرید کرد.

خرید آنلاین بذر از سایت اطلسی ها

خرید آنلاین بذر

در رابطه با اینکه خرید حضوری بهتر است یا خرد آنلاین، این بسته به خود افراد دارند. برخی ترجیح می‌دهند که شخصاً برای تهیه بذر اقدام کنند و برخی به دلیل مشغله و صرفه جویی در وقت و انرژی بشدت از خرید آنلاین بذر استقبال می‌کنند. هرکدام از این خریدها معایب و مزایایی دارند اما نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد که بالای 70 درصد افراد در دو سال اخیر خرید آنلاین بذر را انتخاب کردند. از جمله مزایای خرید آنلاین بذر کاهش رفت و آمدها و دسترسی به تنوع بسیار زیادی از انواع بذرهاست که شاید همه در یک مغازه یا مرکز خرید پیدا نشوند. خصوصیت مثبت دیگر خرید آنلاین بذر امکان بررسی ویژگی‌های محصول و نحوه کاشت آنها قبل از خرید است. بعلاوه در اغلب سایت‌ها شما می‌توانید قبل از خرید با مشاوران تماس گرفته و سؤالات مورد نظر را جهت انجام خریدی موفق مطرح کنید.

 امروزه سایت‌های فروش بذر زیادی در پهنه اینترنت فعالیت دارند و اقدام به فروش بذر کردند یکی از این سایت‌ها فروشگاه اینترنتی اطلسی هاست. این فروشگاه در چند سال اخیر با ارائه بذرهای با کیفیت از برندهای معتبر توانسته به مشتریان زیادی در سراسر کشور خدمت رسانی کند. در صورت تمایل برای خرید بذر صیفی جات می‌توانید به آدرس https://www.atlasiha.com/product-category/seed/seed-of-cucurbits مراجعه کنید. به یاد داشته باشید که در هنگام خرید علاوه بر ظاهر محصول به کیفیت، بسته بندی و برند آن و سابقه فروشگاه عرضه کننده نیز دقت کنید تا بتوانید یک خرید موفق را تجربه کرده و از کاشت محصولات با کیفیت لذت ببرید. نکته مهمی که خیلی از افراد در نظر نمی‌گیرند توجه به وجود شرایط محیطی مناسب در محل کاشت است. حتماً نوع بذر را با توجه به محدودیت‌های محیطی و شرایط محل کاشت انتخاب کنید تا درنهایت کاشتن بذر به تولید یک محصول سالم ختم شود.

بذر مناسب کشت خانگی

بذر مناسب کشت خانگی

برای کشت خانگی بهتر است از بذرهایی که راحت کاشته و سبز می‌شوند استفاده کنید. بذر صیفی جات و بذر سبزیجات گزینه‌های مناسبی هستند چون حساسیت بالایی ندارند و به شرط فراهم بودن شرایط محیطی لازم به سرعت جوانه زده و رشد می‌کنند و بعد از مدت زمان کوتاهی نیز به ثمر می‌رسند. در بین بذر صیفی جات بذر کدو، بذر گوجه و بذر بادمجان از جمله صیفی جات با کاشت آسان هستند و در بین سبزیجات بذر ریحان، بذر شاهی، بذر تربچه، بذر تره، بذر جعفری از جمله بهترین گزینه‌های کاشت سبزی هستند. این بذرها بعد از کاشت و مرطوب شدن به سرعت جوانه زنی کرده و از خاک بیرون میایند و در مقابل آفتاب به یک بوته سالم و پربار تبدیل خواهند شد. مزیت سبزیجات و صیفی جات خصوصاً سبزیجات در این است که دوره رشد نسبتاً کوتاهی دارند بنابراین در طی فصل‌های رشد بارها می‌توان انواع مختلفی از بذر آنها را کاشت و برداشت کرد.

اگر شما هم از جمله علاقه‌مندان و طرفداران کاشت بذر شاهی، بذر ریحان یا هر بذر دیگری هستید به راحتی برای خرید بذر صیفی جات می‌توانید به آدرس https://www.atlasiha.com/product-category/seed/seed-of-cucurbits مراجعه کنید و با چند کلیک در کوتاه‌ترین زمان بذر خود را درب محل تحویل بگیرید. به دلیل وجود تنوع بالای بذرها خرید لذت بخش‌تری را تجربه خواهید کرد و قطعاً بیشتر بذرهای مورد نیاز خود را از این سایت می‌توانید تهیه کنید. در کنار خرید بذر صیفی جات و بذر سبزیجات طیف زیادی از بذر گیاهان زینتی و گیاهان دارویی نیز در فروشگاه اطلسی ها موجود شده است تا محصولاتی مطابق با سلیقه اکثر افراد در دسترس آنها قرار گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2xnxw4