دوشنبه 06 فروردین 1403 - 25 Mar 2024
کد خبر: 6794
تاریخ انتشار: 1400/09/07 11:22

لوله‌گستر اسفراین رکورد تولید خود را شکست

لوله‌گستر اسفراین در ماه گذشته توانست با تولید ۴هزار و ۶۰۰ تن در یک ماه، رکورد تولید خودش را بشکند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایدرو در بازدید از مجتمع لوله‌گستر اسفراین با قدردانی از عملکرد کارکنان و مدیریت شرکت لوله‌گستر گفت: کارکنان این مجموعه در شرایطی که با تحریم و محدودیت‌ها دست و پنجه نرم می‌کنیم، توانستند با تولید ۴هزار و ۶۰۰ تن در ماه گذشته، رکورد مناسبی را رقم بزنند.

محسن صالحی‌نیا روند توسعه‌ای و رو به جلو لوله‌گستر اسفراین به ویژه در ۱۸ماه اخیر را قابل تامل دانست و این موفقیت را محصول برنامه‌ریزی و پشتیبانی مستمر ایدرو و مدیریت اجرایی دقیق شرکت در کنار تلاش و همبستگی مثال‌زدنی کارگران سختکوش دانست و افزود: سیاست‌های محوری دولت به ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت این است که با توسعه تولیدات، کیفی‌سازی و اقتصادی کردن تولید، به‌تدریج امکان عرضه و رقابت در عرصه بین‌المللی را داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با اشاره تلاش‌های صورت گرفته جهت توسعه، بهسازی و نو‌سازی خطوط تولید مجتمع لوله گستر اسفراین گفت: با این اقدامات می‌توانیم شرایط بهتری را برای تولید و صادرات فراهم کنیم.

صالحی‌نیا با اشاره به شعار سال گفت: به منظور مانع‌زدایی‌ها در نظر داریم زنجیره تامین را به گونه‌ای هماهنگ کنیم که با تولیدات خودمان بتوانیم نیازهای بخش صنعت و نیازهای کالاهای نهایی را پوشش دهیم.

وی اضافه کرد: شرکت نفت به صورت مستمر به این لوله‌ها نیاز دارد و براساس قرارداد تولید و عرضه بدون هیچ گونه مشکلی انجام می‌شود.

شرکت لوله‌گستر اسفراین تنها تولید‌کننده لوله‌های فولادی بدون درز جریانی و جداری مورد نیاز صنعت نفت در منطقه و از معتبرترین شرکت‌های تامین کالای نفت ایران است که یکی از مجموعه‌های تابعه ایدرو است.

در این بازدید همچنین علی نبوی دستیار ویژه وزیر، محمد نوری‌امیری معاون نوسازی و بهره‌برداری ایدرو، الیاسی مدیر حراست و مدیران ایدرو و مدیران مرتبط استانی حضور داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4yn5j2