سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
کد خبر: 6753
تاریخ انتشار: 1400/09/06 16:55

قیمت مسکن در منطقه نیاوران

آپارتمان‌های کوچک متراژ تقریبا پدیده جدیدی در محله نیاوران به شمار می‌آید. مشاوران املاک منطقه می‌گویند که رشد تقاضا برای کوچ به شمال شهر تهران باعث شده است که ساخت آپارتمان‌های کوچک در این محله باب شود.

 بیشتر آپارتمان‌های محله نیاوران در شمال تهران، بزرگ متراژ است اما فعالان بازار املاک منطقه می‌گویند که بسیاری از بساز و بفروش‌ها تجربه انبوه‌سازی واحدهای لوکس در شمال شهر و خواب سرمایه را دارند.

از طرفی افراد طبقه متوسط بالا در چند سال اخیر میل قابل توجهی به کوچ به شمال شهر نشان داده‌اند و حتی تقاضای اجاره‌نشینی در شمال شهر افزایش داشته است. بنابراین ساخت واحدهای کوچک و متناسب با بودجه این دسته از مشتریان مورد توجه تعدادی از انبوه‌سازان قرار گرفته است.

در حال حاضر قیمت واحدهای نوساز محله نیاوران از متری ۱۰۰ میلیون تومان عبور کرده به ۱۱۵ تا ۱۲۰ میلیون تومان می‌رسد اما واحدهایی با قدمت ساخت بیشتر به متری حدود ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

البته مشاوران املاک می‌گویند ممکن است مواردی را پیدا کنید که با قیمت کمتر هم عرضه شود اما این موارد معمولا مربوط به افرادی است که نیاز به نقدینگی سریع دارند و درخواست فروش فوری واحدهایشان را داده‌اند بنابراین فراوانی قابل توجهی ندارد.

در ادامه قیمت تعدادی از آپارتمان‌های کوچک محله نیاوران را با استناد به فایل‌های فروش بنگاه‌داران املاک منطقه می‌بینید:

قیمت- آپارتمان-‌ های- نقلی -نیاوران


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2a9kl4