جمعه 24 فروردین 1403 - 12 Apr 2024
کد خبر: 6802
تاریخ انتشار: 1400/09/07 12:17

قدردانی مدیرعامل ذوب‌آهن از فعالیت‌های بسیج

به مناسبت ۵ آذر، سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و فرارسیدن هفته بسیج، منصور یزدی‌زاده، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با اهدای لوحی از خدمات شایسته حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، یزدی‌زاده ضمن قدردانی از تمام بسیجیان شرکت و تبریک این روز به آنان گفت: بسیجی واقعی، فردی است که در کنار مردم است و برای رفع مشکلات و نیازهای جامعه تلاش می‌کند و در پی به دست آوردن هیچ سود مادی و مقامی نیست. بسیجی در راه خدا برای کشورش آماده هر نوع فداکاری است و از وقت و مال و جانش برای سربلندی میهنش می‌گذرد.

وی اظهار کرد: هفته بسیج، یادآور مجاهدت و ایثار زنان و مردانی است که برای پاسداشت ارزش‌های اسلام عزیز و دفاع از ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاعی، فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و دیگر عرصه‌ها با تمام وجود وارد میدان مبارزه و جهاد شدند و فرهنگی ناب و ماندگار از اخلاص و فداکاری را به تصویر کشیدند.

سرهنگ مختاری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ضمن گرامیداشت و تبریک هفته بسیج به تمام دلاورمردان بسیجی و همه کسانی که قلب‌شان برای این نظام و انقلاب می‌تپد، گفت: برنامه‌های بسیج با محوریت خدمت به مردم بوده است.

۸ مرحله کمک مومنانه در قالب توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم به فواصل مختلف حدود۱۰۰۰۰مورد، بازسازی و بهسازی حدود ۲۵ مدرسه، ساخت چندین باب منزل مسکونی برای نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد، برگزاری برنامه‌ها و مسابقات ورزشی و کسب مقامات کشوری، شرکت در فعالیت‌های علمی و پژوهشی در راستای کمک به صنعت، برگزاری دوره‌های آموزشی اعم از نظامی، دینی و مذهبی، علمی، فرهنگی و... برای کارکنان و خانواده ایشان، اجرای برنامه‌های متنوع و مهیج فرهنگی در مناسبات مختلف ملی و مذهبی و کمک در اجرای برنامه‌های مقابله با کرونا اعم از طرح غربالگری، ضدعفونی اماکن و واکسیناسیون بخشی از برنامه‌های بسیج ذوب‌آهن طی این مدت بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/27wj63