دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
کد خبر: 7496
تاریخ انتشار: 1400/09/15 12:54

فعالیت ۸ مرکز آموزشی همکار استاندارد‌ در یزد

مدیرکل استاندارد استان یزد گفت: ۸ مرکز آموزشی همکار استاندارد در استان یزد فعال هستند، که برای اعطای مجوزهای بیشتر هیچ‌گونه محدودیتی از سوی این اداره کل وجود ندارد.

به گزارش صمت محمدرضا زارع بنادکوکی که به اتفاق کارشناسان اداره کل استاندارد استان یزد، به بازدید از شرکت فولاد آلیاژی ایران رفته بود در جمع دست‌اندرکاران این واحد تولیدی افزود: بعضی از بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی مانند این مجموعه عظیم، دارای فناوری‌های نوینی در حوزه تخصصی خود هستند که با برنامه‌ریزی‌های منسجم می‌توانند در کنار تولید محصولات، تولید دانش‌های نظری و تجربی خوبی هم داشته باشند. 

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی بزرگ استان یزد با توجه به قدمت، فضای آموزشی مرتبط، تجهیزات مناسب ومنابع انسانی مجرب و دانش‌محوری که در اختیار دارند لیاقت و استعداد دریافت مجوز مرکز آموزشی همکار استاندارد را دارند، که شرکت فولاد آلیاژی ایران ازجمله این‌گونه واحد‌ها است.

این مسئول خطاب به‌ دست‌اندرکاران شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: در استان یزد حدود یک هزار و ۳۰۰ واحد تولیدی و خدماتی زیر پوشش اداره کل استاندارد هستند که از این تعداد، هنوز درخواستی برای ایجاد مرکز آموزشی همکار به این اداره کل نرسیده، که امیدواریم این مجموعه عظیم فولادی در این زمینه پیش‌قدم باشد.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز ضمن استقبال از رهنمودهای مدیرکل و دیگر مسئولان استاندارد استان یزد گفت: این واحد تولیدی در منطقه یک سر و گردن از دیگر واحدهای تولیدی مشابه، بالاتر است به گونه‌ای که در جایگاه خویش یک دانشگاه به تمام معنا فناوریک، فولادی و کاربردی به شمار می‌رود.

علیرضا چایچی در پایان اظهار کرد: حضور شرکت فولاد آلیاژی ایران در منطقه سبب شده شرایط تولید و مصرف محصولات فولادی متحول شود، که به طور قطع با دریافت مجوز مرکز آموزشی همکار از اداره کل استاندارد استان یزد و تجاربی که طی این مدت کسب کرده‌ایم قادر هستیم محتوا‌های آموزشی خوب و مورد نظر را در اختیار همشهریان و دیگر هموطنان خوب‌مان قرار دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45pqo3