یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
کد خبر: 10340
تاریخ انتشار: 1400/10/19 13:15

صمت روزنامه رسمی انجمن‌صنفی طراحی‌صنعتی ایران شد

نمایندگان مجمع عمومی موسس انجمن صنفی طراحی صنعتی ایران در دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت ایران برای انتخاب اعضای هیات‌مدیره گرد هم آمدند و در پایان این مجمع، صمت به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های قانونی و تصویب این انجمن انتخاب شد.

به‌گزارش صمت، در مجمع انجمن صنفی طراحی صنعتی نمایندگان دانشگاه‌های تهران، علم و صنعت ایران، هنر و معماری آزاد تهران مرکز، هنر تهران و اساتید و پیشکسوتان طراحی صنعتی به‌عنوان مدعوین هیات‌های علمی و نمایندگان شرکت‌های طراحی صنعتی به‌عنوان اعضای مجمع موسس حضور داشتند. همچنین نماینده قانونی وزارت کار و امور اجتماعی علاوه‌بر نظارت بر روند برگزاری مجمع انجمن صنفی طراحی صنعتی، در مواردی پیشنهادها و نکته‌هایی را مطرح کرد که درباره آنها بحث و تصمیم‌گیری شد.

پس از خوشامدگویی و شرح کوتاهی از فرآیند تاسیس انجمن از سوی داوود اکبری، هیات‌رئیسه موقت از میان اعضای حاضر تشکیل شد که به این شرح است: 

وحید نوید آذر به سمت رئیس جلسه

عباس افتخاری به سمت نایب‌رئیس

مسلم ایراندوست به سمت ناظر جلسه

رضا میمند به سمت ناظر جلسه

حسن حدادیان به سمت منشی جلسه

سپس نماینده وزارت کار درخواست کرد تا ماده ۴ و ۶ اساسنامه از سوی رئیس جلسه خوانده شود و پس از آن، بحث و گفت‌وگو میان اعضا برای تعیین حق عضویت آغاز شد.

برای ورودی مبلغ ۲۰ میلیون ریال و حق عضویت سالانه مبلغ ۸۰ میلیون ریال به تصویب اعضای مجمع رسید. همچنین اعضا، تعیین مقادیر جدید ورودی و حق عضویت سالانه را به هیات‌مدیره تفویض کردند و قرار شد تبصره‌ای به اساسنامه در این زمینه اضافه شود.

درباره عضو علی‌البدل هیات‌رئیسه نیز مقرر شد که از یک نفر به دو نفر افزایش یابد.

پس از خواندن ماده ۹، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اساسنامه نیز مقرر شد مدت زمان تصدی هیات‌رئیسه از ۳ به ۲ سال کاهش یابد و در تبصره ۳ ماده ۲۰ هم، برگزاری غیرحضوری مجامع اضافه شود.

سرانجام با خواندن ماده ۳۲ و ۳۷ اساسنامه و با رای اعضای مجمع، اساسنامه به تصویب رسید.

در گام بعدی از اعضا برای نامزد شدن دعوت شد؛ ناصر امامی رضوی، محمدرضا عمادیان مهر، شیما روزبهانی، هادی جواهری ماهر، رضا میمند، سعید خسروی و محمدرضا منصوری برای عضویت در هیات‌رئیسه و وحید نویدآذر، مسلم ایراندوست و شهرزاد حامدی برای بازرسان نامزد

 شدند.

با حضور ۱۳ عضو حاضر از ۱۴ عضو در مجمع، رای‌گیری انجام و پس از شمارش آرا نتیجه آن به این شرح اعلام شد: 

اعضای اصلی هیات‌مدیره: 

محمدرضا عمادیان‌مهر ۱۲ رای

ناصر امامی‌رضوی ۱۲ رای

شیما روزبهانی ۱۱ رای

سعید خسروی ۹ رای

محمدرضا منصوری ۹ رای

اعضای علی‌البدل هیات‌مدیره: 

رضا میمند ۷ رای

هادی جواهری ماهر ۴ رای

بازرس اصلی، وحید نویدآذر با ۱۳ رای و بازرس علی‌البدل، شهرزاد حامدی با ۸ رای مشخص شدند. مجموع آرای اخذشده مسلم ایراندوست، ۴ رای بود.

با انتخاب روزنامه کثیرالانتشار صمت  (صنعت، معدن، تجارت) برای آگهی‌های قانونی و تصویب آن از سوی اعضا، جلسه رسمی مجمع پایان یافت. 

همچنین نویدآذر، با رویکرد همکاری میان انجمن صنفی و دانشگاه‌ها به شکلی پایدار و مفید، پیشنهاد امضای یک تفاهمنامه را داد که پذیرفته شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4pgxl4