پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
کد خبر: 4314
تاریخ انتشار: 1400/08/05 13:25

روابط‌عمومی شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان برتر شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان رتبه نخست را کسب کرد.

 به گزارش صمتعلیرضا راشکی اظهار کرد: این رتبه‌بندی براساس ارزیابی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اعلام شده است. وی افزود: ارتباط سازنده با جامعه هدف درون و برون‌سازمانی، تعامل مناسب و پاسخگویی دقیق و بهنگام به مطالبات و مکاتبات سازمان، تولید محتوای استاندارد و حرفه‌ای خبری و هنری، نوآوری و خلاقیت در انجام وظایف استفاده از ابزارهای متنوع فناوری و مشارکت موثر در کارهای گروهی از جمله شاخص‌های ارزیابی روابط‌عمومی این شرکت در سطح کشور به شمار می‌رود.

رئیس هیات‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان جزو استان‌های گروه ۲ قرار دارد و ارزیابی در میان استان‌های هم‌گروه انجام شده است. راشکی افزود: علاوه‌بر این، ابتدای امسال نیز روابط‌عمومی این شرکت به‌عنوان روابط عمومی برتر نهادهای اجرایی استان سیستان و بلوچستان برگزیده شد.

وی تاکید کرد: در آن ارزیابی روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان توانست از۱۰۰۰ امتیاز ۸۸۵ امتیاز کسب کند. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صعنی سیستان و بلوچستان یادآور شد: پیش از این نیز روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان به‌عنوان یکی از ۷ عضو هیات‌رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان انتخاب و برای ایشان توسط استاندار استان به مدت ۲ سال حکم صادر شده بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3nlbo4