جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
کد خبر: 10222
تاریخ انتشار: 1400/10/18 14:14

راه اندازی آشپزخانه خانگی به سبک نگین طبخ خاورمیانه + برآورد قیمت

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از مهم ترین مراحل کسب و کارهایی است که کار سرویس دهی در حوزه غذا را انجام می دهند. راه اندازی آشپزخانه صنعتی ، نیازمند دانش و اطلاعات کافی در زمینه آشپزی و لوازم مخصوص به آن است.

 در این روزهایی که بیماری کرونا در دنیا و بخصوص در کشور عزیزمان ایران شیوع پیدا کرده است؛ حوزه های بسیاری، متاسفانه درآمد سابق را ندارند و برخی حتی در حال ورشگستگی هستند ولی کسب و کارهایی هم هستند که این روزها درآمد بالایی دارند و مبالغ هنگفتی را جابه جا میکنند مانند کسب و کارهای مجازی و خانگی.

تجهیزات آشپزخانه خانگی نگین طبخ

یکی از کسب و کارهای خانگی پر درآمد و پرسود راه اندازی آشپزخانه خانگی نیمه صنعتی است که از مهم ترین مراحل آن ایجاد یک آشپزخانه خانگی است. برای راه اندازی تجهیزات آشپزخانه خانگی، نیازمند دانش و اطلاعات کافی در زمینه آشپزی و لوازم مخصوص به آن و بهترین و بهینه ترین روش تهیه و خرید آنها هستیم.

فروشگاههای اینترنتی و آنلاین بسیاری در این حوزه فعالیت میکنند که یکی از آنها فروشگاه negin-tabkh.com است و در راستای تامین نیازهای یک آشپزخانه حرفه ای در تجهیز  و  راه اندازی فودکورت ها ، رستوران ها ، هتل ها ، فست فود ها ، کترینگ ها و در منزل به صورت نیمه صنعتی فعالیت می کند. در راه اندازی هر کسب و کاری فاکتورهای مهمی باید بررسی و تحلیل شود و چه بهتر که توسط کارشناسان متخصص در این حوزه برای شما انجام شود .

برای مثال یکی از فاکتورهای مهم مقدار هزینه اولیه شما برای خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد نظرتان میباشد که هر چه هزینه های بیشتری برای راه اندازی تجهیزات آشپزخانه البته تجهیزات با کیفیت ، همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش پرداخت کنید، بی شک کیفیت تجهیزات شما بیشتر می شود ، با افزایش تجهیزات و ابزار آلات آشپزی، ایجاد تنوع در غذاهای یک رستوران ساده تر می شود و این امر در نهایت به رشد و ترقی رستوران شما می انجامد.

برای گرفتن راهکار های بسیاری برای رشد و پیشرفت رستوران، فست فود و یا آشپزخانه خانگی شما میتوانید با مشاوران و کارشناسان متخصص و مجرب در این حوزه تماس بگیرید و با گرفتن مشاوره رایگان با تمام چالش های این راه آشنا شوید. .

یکی دیگر از مهمترین مسایلی که باید به صورت تخصصی بررسی شود  لیست تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که این لیست در تمامی سالن های غذا خوری به دلخواه متقاضیان و بر اساس منویی که در نظر دارند مشخص می شود. استراتژی های مختلفی برای هر نوع سبک کاری وجود دارد، برخی ترجیح می دهند از همان ابتدای کار به صورت حرفه ای عمل کنند و سرمایه های کلان برای خرید وسایل آشپزخانه صرف می کنند و برخی نیز آهسته و پیوسته پیش می روند.

راه اندازی آشپزخانه خانگیراه اندازی آشپزخانه خانگی

راه اندازی آشپزخانه خانگی

برای راه اندازی آشپزخانه خانگی باید مراحل متعددی را پشت سر بگذارید که در ادامه برخی از آنها را به صورت کاملا مختصر و مفید برای شما توضیح میدهیم. در وهله اول انتخاب مکان مناسب برای آشپزی است. در ساختمانی که آشپزخانه شما واقع شده است، بهترین مکان برای آشپزی، جایی است که هوا در آن جریان داشته باشد. به این ترتیب، بوی بد در محیط رستوران نمی پیچد و آشپزها با آرامش بیشتری کار می کنند! سپس باید این محیط را به خوبی تجهیز کرد و کلیه ابزار و تجهیزات آشپزخانه خانگی مورد نیاز برای آشپزی را در این مکان قرار داد. به بسته بندی غذا نیز توجه داشته باشید و این ظروف را با دقت و ظرافت بیشتری انتخاب کنید چرا که ویترین کار شما، شکل ظاهری غذاها و مرتب بودن بسته بندی غذاهای مختلف است.

 برای انجام آشپزی در منزل، به یک مکان سرپوشیده نیاز دارید. استفاده از انباری منزل و یا پارکینگ در این خصوص توصیه می شود. راه اندازی تجهیزات آشپزخانه خانگی بسته به حجم سرویس دهی و سفارشات ممکن است به پرسنل مناسب برای طبخ و آماده سازی غذا نیاز داشته باشیدیا شما ممکن است نیاز داشته باشید آشپز و کارگر استخدام کنید که به شما در انجام امور کمک کنند.

 برای راه اندازی تجهیزات آشپزخانه خانگی به سرمایه اولیه نیاز دارید تا بتوانید کار خود را شروع کنید و به شما توصیه میکنیم که اگر قصد راه اندازی کسب و کار خانگی خود را دارید قبل از برداشتن هر قدمی از کارشناسان متخصص در این حوزه مشاوره و راهنمایی بگیرید.

تجهیزات آشپزخانه صنعتینمونه ای از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

میزان سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی تجهیزات آشپزخانه خانگی

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه خانگی شرایط به خصوصی را می طلبد. ابتدا باید به نوع رستورانی که قصد تاسیس آن را دارید، دقت داشته باشید. شرایط لازم برای راه اندازی تجهیزات آشپزخانه خانگی با شرایطی که برای احداث یک رستوران با لژهای خانوادگی، میز و صندلی های شیک و... لازم است، تفاوت دارد.

در آشپزخانه های خانگی، غذاها به صورت آماده یا نیمه آماده تهیه و پای صندوق به افراد تحویل داده می شوند. از این رو نیازی به صرف هزینه در زمینه تزیینات و خرید وسایل نیز وجود ندارد.

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه خانگی، کم هزینه تر است؛ به همین خاطر نیز می توان به جای هزینه در زمینه تزیینات، بر تجهیزات آشپزخانه و ابزار و وسایل مورد نیاز برای آشپزی افزود و برای خرید این اقلام هزینه بیشتری در نظر گرفت.

نکات مهم برای راه اندازی آشپزخانه خانگی

رستوران ها و آشپزخانه های خانگی این روزها در یک فضای رقابتی مشغول به کار هستند و به همین خاطر کسب درآمد در این زمینه های شغلی کمی سخت تر شده است. پس اطلاعات خود را در رابطه با تعداد رستوران های منطقه، روش سرو غذا در این رستوران ها و کیفیت غذاهای آن ها کامل کنید و از رقبای خود آگاه شوید.

 برای راه اندازی تجهیزات آشپزخانه خانگی، از کم شروع کنید و رفته رفته رستوران خود را گسترش دهید. بهتر است از سالن های غذاخوری بسیار کوچک شروع کنید و کم کم به سالن های بزرگ تر و لوکس تر برسید. به این ترتیب روند پیشرفت شما سریع تر می شود و ریسک کمتری در سرمایه گذاری خود انجام می دهید.

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه خانگی، گاه هزینه های زیادی به همراه دارد؛ این مسئله بسته به نوع رستورانی است که قصد تاسیس آن را دارید و با احتساب قیمت وسایل آشپزی مورد نظر شما هزینه های مورد نیاز مشخص می شوند. به همین خاطر می توانید از وام های کوچک و کم بهره در این خصوص استفاده کنید.

هزینه راه اندازی تجهیزات آشپزخانه خانگی با نگین طبخ خاورمیانه

نگین طبخ خاورمیانه طراح و تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی، می تواند آشپزخانه های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای شما راه اندازی کند. این تولیده کننده همواره حامی کسب و کارهای خانگی بوده است و در این مسیر پیشتاز بوده است. اگر بخواهیم هزینه ی کلی که این شرکت برای ساخت آشپزخانه شما می گیرد در نظر بگیریم می توانیم به محدوده 20 تا 100 میلیون تومان اشاره کنیم. که این عدد کاملا به تعداد غذاهایی که شما سرو میکنید و همچنین تعداد مشتریان شما بستگی دارد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید می توانید به سایت نگین طبخ خاورمیانه مراجعه کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4ywwe2