چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
کد خبر: 7475
تاریخ انتشار: 1400/09/15 11:06

راهنمای خرید پمپ باد کوچک

پمپ باد کوچک یک کمپرسور هوا است که به صورت فشرده و قابل حمل با توان متوسط طراحی شده است. کمپرسورهای هوای کوچک با نام‌های زیادی مانند مینی کمپرسور یا کمپرسور دستی یا حتی کمپرسور قابل حمل شناخته می‌شوند که بیشتر در مصارف خانگی کاربرد دارند.

 نحوه انتخاب کمپرسور هوای کوچک به چه صورت می باشد؟ بهترین کار قبل از خرید پمپ باد کوچک ایران کمپرسور اینست که چند نمونه را با هم مقایسه کنید و سپس کمپرسوری را که با نیاز و میزان هزینه شما تطابق دارد تهیه کنید.

خرید کمپرسور باد کوچک

هنگام خرید یک کمپرسور باد کوچک اولین مسئله ای که توجه شما را جلب می کند میزان حجم مخزن آن می باشد. سعی کنید روی مشخصات پمپ باد کوچک تمرکز داشته باشید و اجازه ندهید که مشخصات غیرواقعی در انتخاب شما تاثیر بگذارند. از مشاوران وب سایت ایران کمپرسور جهت خرید و دریافت قیمت کمک بگیرید.

انواع مدل کمپرسور باد کوچک

کمپرسور باد کوچک ماشینی ایران کمپرسور

پمپ بادهای کوچک در سه نوع ساده، برقی و دستی تولید و روانه بازار می شوند لازم به ذکر است که عملکرد هر سه نوع مشابه هم می باشد اما کمپرسورهای برقی یا همان پدالی به نسبت کمپرسور دستی عملکرد راحتتری دارد. جالب است که اکثر پمپ بادهای کوچکی که هم اکنون در بازار وجود دارند، قابل شارژ بوده و می توان در هر مکانی از آنها استفاده کرد.

پمپ باد کوچک مدل دستی

از پرکاربردترین پمپ بادهای کوچک می توان به پمپ بادهای دستی اشاره کرد. هنگام خرید این نوع از کمپرسورهای باد کوچک باید به این نکته توجه داشت که دستگاه قابلیت باد کردن رفت و برگشتی را داشته باشد. لازم به ذکر است که این نوع از کمپرسور باد نسبت به دو مدل فندکی و برقی سرعت کمتری دارد اما مهمترین مزیت آن قیمت مناسبش در مقابل موارد مشابه می باشد.

کمپرسور باد کوچک مدل فندکی

این نوع پمپ باد از ابزارهای مهم و ملزوم خودرو به شمار می رود که به وسیله یک موتور الکتریکی کوچک هوا را فشرده می کند و مهمترین مزیت آن حجم و وزن پایین آن می باشد که جابجایی آن را ساده کرده است.

از کاربردهای کمپرسور باد مدل فندکی میتوان به موراد زیر اشاره کرد:

  • باد کردن لاستیک وسایل مختلف مانند لاستیک خودرو، دوچرخه و توپ های مختلف
  • استفاده از نوع دو سیلندر برای وسایل نقلیه سنگین
  • روشن کردن نورافکن ها با استفاده از پمپ باد کوچک فندکی
  • کاربرد پمپ باد فندکی در پورت USB

کمپرسور باد کوچک برقی

این نوع از کمپرسورهای باد کوچک نیز در ابعاد و اندازه های مختلف در مصارف صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در انتخاب پمپ بادهای برقی مهمترین نکته، این است که دستگاه علاوه بر برق بتواند با باتری ماشین نیز کار کند. این نوع از پمپ بادها مانند کمپرسوهای باد کوچک فندکی دارای وزن و حجم پایینی می باشند به همین علت براحتی در امروز متفاوت می توان از آنها استفاده کرد.

معرفی چند نمونه کمپرسور باد کوچک

انواع کمپرسور باد کوچک ایران کمپرسور

در این قسمت به معرفی چند نمونه از بهترین کمپرسور های باد کوچک یران کمپرسور پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید کمپرسور باد کوچک می توانید به وب سایت https://irancompressor.com/ مراجعه نمایید.

کمپرسور باد یخچالی 10 لیتری

از قابلیت های این نوع کمپرسور باد یخچالی ایران کمپرسور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بی صدا هنگام کار
  • مصرف بهینه برق
  • تولید فشار باد تا 8 بار
  • سهولت در جابجایی
  • تنوع در رنگ
  • قدرت موتور 1.4 اسب بخار
  • مورد استفاده در جکهای پنوماتیک، میخکوب، منگنه، ابزارهای بادی، امور خانگی


کمپرسور باد 15 لیتری یخچالی

مخزن این نوع کمپرسور باد کوچک 15 لیتر گنجایش هوا را دارد و ضخامت آن 5 درصد میل می باشد. چون دیواره مخزن این نوع کمپرسور نازک می باشد، توصیه می شود که هفته ای یک مرتبه پیچ تخلیه آن را باز کنید تا از سوراخ شدن آن به وسیله مایعات داخل مخزن جلوگیری شود و نیاز به تعمیر کمپرسور باد نباشد.

کاربردهای این نوع پمپ باد کوچک

  • باد کردن انواع لاستیک خودرو، موتور، دوچرخه و….
  • بادگیری داخل اتاق خودرو
  • باد کردن انواع تشک بادی، مبل بادی، استخر بادی و….
  • بادگیری و تمیزکاری قسمت هایی از منزل که دسترسی به آنها سخت می باشد.
  • مورد استفاده در آرایشگاه های زنانه و مردانه
  • پرکاربرد در تعمیرگاه های موبایل و کامپیوتر
  • استفاده برای دستگاه تولید ماسک (دستگاه کوچک)

کمپرسور باد 2 کاره ماشین

این نوع پمپ باد توانایی تولید فشار باد و مکش هوا را به صورت همزمان دارد. کمپرسور باد دو کاره ماشین این امکان را به شما می دهد که قسمتهایی از ماشین که غیر قابل دسترس می باشد را براحتی تمیز کنید. از وسایل جانبی این محصول می توان به شلنگ، مانومتر، سوزن و تبدیل اشاره کرد.

کمپرسور باد دو سیلندر ماشین

این کمپرسور مخزن دار دارای دکمه خاموش و روشن می باشد و با قدرت بالایی لاستیک ماشین شما را باد می کند. دارای درجه فشار معادل با 12 ولت است و می تواند 85 لیتر در دقیقه هوا را عبور دهد.

مهمترین ویژگی های یک کمپرسور باد کوچک

هر کمپرسور باد که ویژگی های زیر را داشته باشد می تواند مناسبترین انتخاب برای خرید کمپرسور باد کوچک باشد. قبل از خرید می توانید این موارد را بررسی نمایید.

داشتن تخلیه شیر توپی

آبی که در مخزن کمپرسور متراکم می شود منجر به زنگ زدگی، نشت و سوراخ شدن پمپ باد کوچک می شود. برای جلوگیری از این امر، سازندگان توصیه می کنند که به طور منظم مخزن را تخلیه کنید. همه مخازن دارای زهکشی هستند، اما دو نوع مختلف جهت تخلیه وجود دارد. ساده ترین آنها یک خروس تخلیه یا همان خروش زهکشی  است که استفاده از آن جالب نیست و حتی گاها برای استفاده از آن ممکن است به یک انبردست نیاز داشته باشید. اما قطعا وجود یک شیر به عنوان شیر تخلیه را ترجیح خواهیم داد.

بسته بندی سیم برق

اکثر پمپ بادهای کوچک امکان بستن سیم برق جهت حمل آسان کمپرسور را ارائه می کنند.

دارا بودن دو خروجی

اکثر پمپ بادها دارای یک خروجی جهت اتصال شلنگ هوا می باشند و تعداد کمی از کمپرسورهای باد کوچک به شما این امکان را می دهد که به صورت مشترک با دوستتان به صورت همزمان با آن کار کنید چرا که دارای دو خروجی جهت اتصال شلنگ می باشند.

دارا بودن کیت لوازم جانبی

کمپرسورهای باارزش هستند که دارای شلنگ و مجموعه ای از لوازم جانبی باد کردن مختص به خود هستند چرا که بری از لوازم مانند تفنگ میخ یا شلنگ امکان دارد متفاوت باشد.

دارا بودن گارانتی

کمپرسورهای باد کوچک دارای قیمت نسبتا بالایی می باشند به همین علت بهتر است که این نوع از کمپرسورها را از تولیدکنندگان و برندهای معتبر خریداری کنید چرا که هنگام خرید آن به شما ضمانت نامه نیز ارائه می کنند. همچنین بعد از خرید، برای تعمیر پمپ باد مراکز و تعمیرگاه های معتبر در سراسر کشور را به شما معرفی کی می کنند.  حتی اگر هنگام نصب آن به مشکل بر بخورید می توانید از مرکزی که کمپرسور را خریداری کرده اید کمک بگیرید.

برای خرید کمپرسور باد ایران کمپرسور می تواند توسط مشاوران متخصص خود در زمینه خرید کمپرسور به شما راهنمایی دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/48xwm2