دوشنبه 03 اردیبهشت 1403 - 22 Apr 2024
کد خبر: 18796
تاریخ انتشار: 1401/05/12 06:47

خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی های معتبر

ووچر پرفکت مانی در واقع یک کارت اعتباری مجازی است که شما می توانید از آن برای خرید و فروش کالاها و خدمات استفاده کنید. برخی از شرکت ‌های بین المللی خارج از ایران برای پرداخت حقوق ها از این کارت اعتباری استفاده می کنند.

پرفکت مانی یک صرافی بین المللی که به عنوان واسطه مالی عمل می کند. پرفکت مانی از بسیاری از جهات مانند بیت کوین و سایر رمزارزها است. فقط این شرکت متمرکز در حالی که بیت کوین یک رمزارز غیر متمرکز است.

در ادامه به صورت کامل این صرافی بین المللی را معرفی می کنیم و نحوه خرید و فروش آن را توضیح می دهیم.

images_1659482214.png

ووچر پرفکت مانی چیست ؟

ووچر پرفکت مانی یک کارت اعتباری که بر روی آن دو کد 10 و 16 رقمی ثبت شده است. کد 10 رقمی شماره ووچر و کد 16 رقمی کد فعالسازی آن است. شما از این کارت اعتباری برای خرید از سایت های مختلف خارجی می توانید استفاده کنید. ووچرهای پرفکت مانی به دو صورت دلار و یورو هستند.

صرافی پرفکت مانی جز معدود سایت های پرداخت خارجی که ایران را تحریم نکرده است. به همین دلیل که بسیاری از کاربران برای پرداخت های بین المللی از آن استفاده می کنند. اگر قصد خرید از سایت های خارجی را دارید می توانید این کارت مجازی را از صرافی اونیکس که یک صرافی معتبر داخلی است خریداری کنید.

همچنین شما می توانید ووچر خود را در حساب پرفکت مانی پس انداز کنید. استفاده از ووچر برای پرداخت ها مزایا متعددی دارد به همین دلیل هم بین کاربران ایرانی بسیار محبوب است.

مزایا استفاده از ووچر پرفکت مانی

استفاده از ووچر در بین کاربران ایرانی بسیار رایج است و دلیل این موضوع نیز مزایا این ارز دیجیتال است:

غیرقابل ردیابی: بر روی کارت ووچر فقط دو عدد به همراه زمان صدور ثبت شده است. مشخص نیست که چه فرد این ووچر را صادر نمود. به همین دلیل افراد به راحتی می توانند برای پرداخت هزینه ها خود از آن استفاده کنند و نگرانی در مورد افشا اطلاعات خود نداشته باشند.

انتقال بین المللی: اگر فردی در خارج از کشور قصد داشته باشد برایتان پولی بفرستد، ووچر پرفکت مانی یک روش ساده برای این کار است. کافی است که ووچر را از یک از صرافی های بین المللی خریداری کند و کد آن را برای شما بفرستد. شما به راحتی در صرافی های داخلی می توانید این ووچر را به تومان تبدیل کنید.

images_1659482247.jpg

بدون کارمزد: اگر ووچر خود را بخواهید بفروشید نیازی نیست کارمزدی برای انتقال آن به ریال پرداخت کنید. همچنین اگر قصد انتقال ووچر به حساب پرفکت مانی خود را دارید می توانید آن را بدون پرداخت کارمزد انتقال دهید.

افتتاح حساب پرفکت مانی

شما می‌ توانید با ایمیل یک حساب در سایت perfectmoney افتتاح کنید و دارایی های خود را به صورت دلار و یا یورو در این حساب پس انداز کنید. هر حسابی که افتتاح می شود یک شماره حساب دارد که برای انتقال پول از آن استفاده می شود. شما می توانید موجودی حساب خود را با پرداخت کارمزد به ووچر تبدیل کنید یا اینکه ووچر را به حساب پرفکت منتقل کنید.

از آنجا که ایران تحریم نیست شما می توانید به راحتی پول های خود را به صورت دلار و یا یورو در حساب پرفکت مانی خود نگهداری کنید. دو راه برای انتقال پول به حساب پرفکت مانی وجود دارد:

  • انتقال پول از یک حساب پرفکت مانی دیگر
  • شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر

خرید ووچر پرفکت مانی

برای اینکه حساب خود را با ووچر شارژ کنید باید ووچر پرفکت مانی را  از صرافی های آنلاین معتبر خریداری کنید. شما می توانید در عرض چند ثانیه در اکس اونیکس با استفاده از درگاه بانکی ووچر بخرید

برای این کار باید ابتدا وارد سایت شوید و در قسمت خرید، ووچر پرفکت مانی را انتخاب کنید. سپس مقداری که قصد خرید آن را دارید تعیین کنید. سیستم به صورت خودکار از ضرب قیمت در مقدار درخواستی شما، مبلغ پرداختی را بدست می‌ آورد. پس از اینکه مطمئن شدید اطلاعاتی که وارد کردید درست است، بر روی گزینه خرید کلیک و وارد درگاه بانکی شوید و مبلغ را پرداخت کنید.

آموزش خرید ووچر را از این لینک ببینید.

بلافاصله ووچر پرفکت مانی شما صادر می شود و شما می توانید از آن برای پرداخت هزینه ها و یا انتقال پول برای دیگران استفاده کنید.

مزایا استفاده از صرافی اونیکس

اکس اونیکس یکی از معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال داخلی که بیش از 3 ساله در زمینه خرید و فروش رمزارزهای مختلف فعالیت می کند. شما می توانید به صورت 24 ساعته رمزارزهای مختلف را در آن بفروشید یا بخرید. برای فروش و خرید ارزهای دیجیتال در این صرافی باید ابتدا حساب کاربری ایجاد کنید. شما برای افتتاح حساب در این صرافی فقط لازم است که شماره تلفن خود را وارد کنید.

images_1659482263.jpg

براساس قوانین ایران برای پیشگیری از کلاهبرداری نیاز است که در صرافی آنلاین داخلی، احراز هویت انجام دهید. برای احراز هویت باید مدارک شناسایی و بانکی خودتان را ارسال کنید. در کمتر از 30 دقیقه اطلاعات شما توسط پشتیبان 24 ساعته این صرافی تایید می شود.

 از آنجا که امکان دسترسی 24 ساعته به کامپیوتر وجود ندارد، این صرافی با ارائه اپلیکیشن برای گوشی های اندروید این مشکل را حل کرد. اپلیکیشن صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال اکس اونیکس را می توانید از خود سایت یا گوگل پلی دانلود و بر روی گوشی هوشمند اندروید خود نصب کنید.

تمام خدماتی که در سایت ارائه می شود در اپلیکیشن نیز وجود دارد. در حال حاضر اپلیکیشن مخصوص گوشی های IOS این صرافی ارائه نکرده است. خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی بسیار ساده است و هر کاربری با هر میزان سواد می تواند این کار را انجام دهید.

خرید ارزهای دیجیتال

برای خرید ارزهای دیجیتال فقط کافی است که وارد سایت شوید و قسمت خرید و فروش که در قسمت راست صفحه است گزینه خرید ارز را انتخاب کنید. سپس در قسمت انتخاب ارز نام ارز موردنظرتان و در کادر پایین مقدار درخواستی را بنویسید. سیستم مبلغ پرداختی شما را محاسبه می کند و شما با کلیک بر روی گزینه پرداخت می توانید آن را بخرید.

سوالات متداول ووچر پرفکت مانی

آیا امکان خرید ووچر پرفکت مانی در ایران وجود دارد؟

بله. شما می توانید ووچر را از صرافی های داخلی خریداری کنید.

موارد استفاده از ووچر چیست؟

برای پرداخت هزینه ها در سایت های خارجی و انتقال پول می توانید از ووچر استفاده کنید.

 

     


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45aokd