جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
کد خبر: 16612
تاریخ انتشار: 1401/02/28 04:13

خرید مستقیم از تولیدی جوراب به واسطه تولیدی پوشاک سالیکو

تولیدی جوراب در بین انواع تولیدکنندگان پوشاک، از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است. جوراب از گذشته تاکنون از اجزاء جدا نشدنی پوشاک در بین مردم در سنین مختلف به شمار می رفته است و امروزه در تولیدی جوراب انواع واقسام طرح ها ومدل های این پاپوش زیبا، مطابق با سلیقه وخواست مشتریان تولید می گردد که خیلی راحت، با انواع کفش وشلوار هماهنگ شده، به خوبی از پوست مراقبت می‌کند، خیلی گرم نبوده و در نتیجه موجب تعریق زیاد پا نمی شود و به همین دلیل مشکل بوی بد پا را بر طرف می سازد.

تولیدی جوراب در بین انواع تولیدکنندگان پوشاک، از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است. جوراب از گذشته تاکنون از اجزاء جدا نشدنی پوشاک در بین مردم در سنین مختلف به شمار می رفته است و امروزه در تولیدی جوراب انواع واقسام طرح ها ومدل های این پاپوش زیبا، مطابق با سلیقه وخواست مشتریان تولید می گردد که خیلی راحت، با انواع کفش وشلوار هماهنگ شده، به خوبی از پوست مراقبت می‌کند، خیلی گرم نبوده و در نتیجه موجب تعریق زیاد پا نمی شود و به همین دلیل مشکل بوی بد پا را بر طرف می سازد.

تولیدی جوراب

تولیدی جوراب

تولیدی جوراب تنوع جوراب را در مدل‌های مختلف جوراب دخترانه یا جوراب زنانه، از لحاظ ظاهری گرفته تا جنس پارچه جوراب در نظر می گیرد تا قدرت انتخاب بالایی به مشتریان داده و سلیقه مشکل پسندان را نیز مرتفع سازد. انتخاب نوع یک جوراب بسته به اینکه برای محافظت از سرما خریداری شود یا یک روز کامل را در محیط دانشگاه یا اداره در پای فرد باقی بماند، یا برای مهمانی رسمی پوشیده شود یا با کفش های ورزشی مورد استفاده قرار بگیرد، متفاوت است چرا که هر جورابی برای منظور خاصی در تولیدی جوراب، طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می گردد.  

·       جوراب معمولی با ساق متوسط

ساق جوراب های معمولی که اغلب جنس نخ پنبه ای دارند، کمی بالاتر از قوزک پا قرار می‌گیرند و با یک کش الاستیک در بالای جوراب محکم می شوند. پوشیدن جوراب های ساق متوسط، با کفش های ورزشی باعث مراقبت از قوزک پا خواهند شد.

·       جوراب بدون ساق یا کالج

جوراب زنانه کالج، برای پوشیدن با کفش‌های رو بازمجلسی، کالج و عروسکی طراحی شده و مانند کفی دور تا دور پا را می پوشاند، از سایش کف پا با کفی کفش جلوگیری کرده و از پس کفش نیز دیده نمی شود.

·       جوراب مچی

ساق جوراب های زنانه مچی از ساق کفش کتونی بالاتر نرفته و زیر شلوار لوله تفنگی پیدا نیست. جوراب‌های مچی بیشتر مناسب فصل گرم سال بوده و با جنس‌های مختلف  نخ پنبه ای، ضخیم، نازک و شیشه‌ای با رنگ‌های مختلف در تولیدی جوراب، تولید می‌ شوند.

·       جوراب ساق بلند

جوراب‌ های ساق بلند زنانه با جنس‌های مختلف پشمی وپلاستیک تولید می‌شوند. جوراب‌ها پشمی  بلند، مناسب فصول سرد سال بوده و در روزهای برفی و بارانی، با بوت یا چکمه، پوشیده می شوند. اما جوراب های ساق بلند پلاستیکی که معمولا با رنگ‌های مشکی، سفید و رنگ پا تولید می گردند، برای استفاده خانم های میان سال در مهمانی و مجالس و پوشیده شدن با دامن، مناسب هستند. 

·       جوراب نیمه پوش یا سرپنجه

جوراب های نیمه پوش یا سرپنجه پوش، بسیار سبک و ظریف بوده، دارای مدل‌های متنوعی می باشند که برخی از آن ها، فقط قسمت سرپنجه پا را پوشش می‌ دهند، برخی دیگر، قسمت سینه و انگشتان پاها را می پوشانند و بعضی دیگر از این مدل، جوراب های زنانه بدون انگشت هستند و ویژگی مشترک همه آن هاجذب عرق پا و جلوگیری از آسیب دیدن پوست پاها در تماس با کفش می باشد.

تولیدی شال و روسری

تولیدی شال و روسری

تولیدی شال و روسری استایل نهایی خانم ‌ها را برای حضور در مکان ‌های گوناگون  با طراحی وتولید انواع شال و روسری  تکمیل می نماید. الگوهای متفاوتی برای  دسته ‌بندی انواع مدل روسری و یا شال براساس جنس پارچه، نوع کاربرد آن ها، قواره و نحوه بستن بر روی سر و نهایتا طرح، نقش و الگوی رنگ‌ بندی آن ها وجود دارد که این دسته بندی ها جدا از هم نبوده و بسته به استفاده در فصل های مختلف یک سال درهم تنیده می شوند.

روسری با پارچه نخی: 

شال و روسری های نخی برای استفاده روزمره و محیط های رسمی مناسب هستند و در فصل های گرم سال مانند تابستان و بهار کاربرد دارند. جنس پارچه آن ها تنفس پذیر بوده و به هیچ وجه لیز نیستند. همراه با رنگ ‌بندی ‌های جذاب، بسیار سبک ومنعطف بوده، ایستایی خوبی بر روی سر دارند و درعین ‌حال خنک می ‌باشند.

روسری و شال زنانه جنس ژاکارد

شال و روسری های ژاکارد خاصیت کشسانی داشته، طرح های برجسته ای دارند که در زمان بافت در تولیدی شال وروسری ، روی آن ایجاد می شوند. این شال ها بر خلاف شال وروسری نخی، چروک نمی شوند واز آن جایی که برای طراحی آن ها از هیچ گونه رنگی استفاده نمی شود، در نتیجه به هنگام شستشو رنگ پس نمی دهند.

شال و روسری سیلیک

شال و روسری سیلیک بسیار سبک و لطیف بوده، جنس آن به گونه ای می باشد که دربرابر پارگی و کشش تحمل بالایی دارد و به دلیل مقاومت در برابر چین وچروک  و عایق بودن در برابر آب، برای پوشیدن درهمه فصل ها مناسب است. 

روسری و یا شال بافت: 

شال و روسری  بافت، انتخابی عالی برای فصل های پاییز و زمستان است. جنس آن ها به گونه ای است که کمتر دچار چین و چروک شده و نیاز کمتری هم به اتو کردن دارند و در طرح و رنگ های متنوع و زیبا در تولیدی شال وروسری تولید می شوند.

تولیدی کیف

تولیدی کیف

تولیدی کیف یکی از مجموعه هایی است که افراد زیادی به عنوان فروشنده کیف، به دنبال آن هستند. کیف های زنانه که یکی از مهمترین اکسسوری ها در استایل بانوان به شمار می آید، در مدل ها و انواع گوناگونی در تولیدی کیف تولید می شوند و نظر به اینکه برای چه کاربردی طراحی ودوخته می گردند، از پارچه های مختلف چرم طبیعی ومصنوعی برش خورده و پس از تخته کاری وچرخ کاری شکل اولیه خود را به دست می آورند، سپس با دوخت زیپ، انواع حلقه ها، میخ های زیر و رو، جهت اتصال دسته به بدنه نهایی شده وبه بازار ارائه می گردند.

 

در صورتی که تمایل دارید که لیست تمام تولید کنندگان این محصولات را مشاهده کنید می توانید به وب سایت رسمی تولیدی پوشاک سالیکو https://salicoo.com مراجعه کرده و از بیش از ۱۰۰ تولید کننده بازدید کنید که همراه با عکس کالا و قیمت در سالیکو درج شده است و بستری برای کاربران عزیز فراهم شده که به راحتی با عمده فروشان در این بخش بتوانند همکاری کنند. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2l5rer