پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
کد خبر: 10392
تاریخ انتشار: 1400/10/19 18:00

بهترین مارک کانسیلر برای پوست خشک

داشتن پوست خشک می تواند تحریک کننده، خسته کننده و گاهی اوقات کاملاً دردناک باشد. بادهای سرد زمستانی یا نسیم بسیار آرام تابستانی. هر چیز کوچکی می تواند باعث تحریک و تشدید خشکی پوست شود. علیرغم خط بی پایانی از محصولات از شستشوی صورت گرفته تا کرم های مخصوص پوست خشک، به نظر می رسد یافتن محصولی که بهترین عملکرد را داشته باشد تقریبا غیرممکن است. در مواقع سخت، یک کانسیلر مفید می تواند یک ابرقهرمان در لباس مبدل باشد.

داشتن پوست خشک می تواند تحریک کننده، خسته کننده و گاهی اوقات کاملاً دردناک باشد. بادهای سرد زمستانی یا نسیم بسیار آرام تابستانی. هر چیز کوچکی می تواند باعث تحریک و تشدید خشکی پوست شود. علیرغم خط بی پایانی از محصولات از شستشوی صورت گرفته تا کرم های مخصوص پوست خشک، به نظر می رسد یافتن محصولی که بهترین عملکرد را داشته باشد تقریبا غیرممکن است. در مواقع سخت، یک کانسیلر مفید می تواند یک ابرقهرمان در لباس مبدل باشد.

یک کانسیلر خوب مناسب برای پوست های خشک، یک نجات دهنده واقعی است. آنها توانایی قابل توجهی برای پوشاندن لکه ها، برجسته کردن بهترین ویژگی های صورت و کانتور کردن صورت شما دارند. تطبیق پذیری کانسیلرها آن ها را به یکی از اجزای اصلی کیسه آرایش هر خانمی تبدیل کرده است. اما، همه کانسیلرها یکسان عمل نمی کنند. شما باید انواع مختلفی را آزمایش کنید قبل از اینکه یکی از آنها را که مناسب رنگ پوست و نوع پوست شما است را صفر کنید. در حالی که می‌توانید مجموعه‌ای از کانسیلرها را برای پوست خشک پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم اقدامات احتیاطی بیشتری را انجام دهید. کمی عدم تطابق می تواند منجر به بثورات ناخوشایند شود. برای جلوگیری از چنین حوادث ناگواری، ما لیستی از 13 بهترین کانسیلر برای پوست های خشک را گردآوری کرده ایم.  آیا میدانید فرق کانتور و کانسیلر چیست؟

Maybelline Instant Age Rewind Eraser – 150 Neutralizer.1

چه در حال آماده شدن برای یک مهمانی یا یک جلسه سریع باشید، پاک‌کن Maybelline Instant Age Rewind Eraser (کانسیلر میبلین) شما را در کمترین زمان ممکن درخشان و شاداب نشان می‌دهد. این کانسیلر برنده جایزه فوق غلیظ است و دارای یک اپلیکاتور میکرو اصلاح کننده است که مانند جادو عمل می کند. فورا حلقه های تیره و خطوط ریز را پاک می کند. برای اینکه ظاهری براق‌تر داشته باشید، یک سایه خنثی‌کننده زیر کانسیلر بزنید تا سیاهی‌های شدید را بپوشانید. همچنین، می‌توانید از پاک‌کن مایبلین Instant Age Rewind Eraser برای برجسته کردن استخوان‌های ابرو، پل بینی و گوشه‌های داخلی چشم استفاده کنید.

فواید

·         حاوی گوجی بری

·         غیر کیک

·         اپلیکاتور میکرو اصلاح کننده

·         کمک می کند تا حتی سیاهی های شدید را بپوشاند

NYX PROFESSIONAL MAKEUP Can’t Stop Won’t Stop Contour Concealer – Fair.2

ظاهر خود را با کانسیلر کانتور آرایش حرفه ای NYX تکمیل کنید. این کانسیلر دارای رنگدانه های بالا و سبک است و در رنگ های مختلف برای هماهنگی با رنگ های مختلف پوست موجود است. این یک کانسیلر کانتورینگ مایع با ماندگاری طولانی و مقاوم در برابر انتقال است که به مدت 24 ساعت ماندگاری دارد. می توانید از فرمول مات برای استتار و پوشاندن لک ها و روشن کردن ناحیه زیر چشم استفاده کنید. می‌توانید کانسیلر را به سادگی به زیر چشم‌هایتان بزنید تا عیوب را بپوشانید. سپس با استفاده از یک اسفنج یا برس کانسیلر، برنامه را مخلوط کنید.

فواید

·         وگان

·         دارای رنگدانه بالا

·         سبک وزن

·         پوشیدن طولانی مدت

L’Oreal Paris Infallible Full Wear More Than Concealer – Walnut.3

به دنبال یک کانسیلر صورت با پوشش کامل برای پوست های خشک هستید که پوشش مات کاملی را برای یک روز کامل ارائه دهد؟ این کانسیلر از L’Oreal Paris دارای فرمول چند منظوره است که به پوشاندن عیوب پوست کمک می کند و عیوب را می پوشاند و در عین حال به عنوان یک محصول کانتور نیز عمل می کند. این کانسیلر مایع مناسب برای پوست های خشک است و دارای یک اپلیکاتور فوق العاده بزرگ است که با یک حرکت پوشش گسترده ای را برای پوشاندن حلقه های تیره، جای زخم و سایر عیوب ایجاد می کند. ضد آب است و منتقل نمی شود، محو نمی شود و پوسته پوسته نمی شود.

فواید

·         پوشش کامل

·         موجود در 25 رنگ

·         ضدآب

·         مقاوم در برابر انتقال

Neutrogena Hydro Boost Hydrating Concealer – 20/Light.4

روتین های مراقبت از پوست ممکن است برای مبارزه با لک ها چندین سال طول بکشد، و کانسیلر مرطوب کننده Neutrogena Hydro Boost می تواند با پوشاندن عیوب پوست، فوراً ظاهری بی عیب و نقص ایجاد کند. این یک فرمول غیر چرب و سبک وزن است که پوشش ساختمان و ظاهری کاملا طبیعی را فراهم می کند. کانسیلر دارای بافت کرمی است و برای استفاده مستقیم روی پوست تمیز مناسب است. این حاوی اسید هیالورونیک خالص است که آن را به یک کانسیلر آبرسان فوق العاده تبدیل می کند.

فواید

·         تست شده توسط چشم پزشک

·         بدون روغن، بدون چربی

·         غیر کومدوژنیک

·         ایمن برای استفاده کنندگان از لنز تماسی

NARS Radiant Creamy Concealer – Vanilla.5

کانسیلر تابشی NARS یک راه حل چندکاره است که به شما کمک می کند پوستی صاف و نرم تر داشته باشید. این توسط هنرمندان آرایش در سراسر جهان توصیه می شود زیرا تا 16 ساعت باقی می ماند. کانسیلر علاوه بر این احساس یکنواختی را با پوشانندگی متوسط تا بالا ایجاد می کند. دارای فناوری انتشار نور است که به پنهان کردن عیوب پوست کمک می کند. غنی شده با پوست ماگنولیا و عصاره هسته انگور همراه با ویتامین E است که پوست را هیدراته نگه می دارد و سد پوستی را تقویت می کند. این محصول فاقد مواد شیمیایی مضر از جمله پارابن، الکل و رایحه های مصنوعی است.

فواید

·         ضد چروک

·         مناسب برای انواع پوست

·         هوای 16 ساعته

·         آبرسان

·         خاصیت سفت کنندگی پوست

RMS Beauty “Un” Cover-Up – 11.5.6

با کانسیلر و کرم پودر RMS Beauty “Un” پوششی بی عیب و نقص و پوست روشن‌تری پیدا کنید. این محصول زیبایی 2 در 1 توسط آرایشگر Rose-Marie Swift ساخته شده است و او جذابیت کوچک اما قدرتمندی را به این اپلیکیشن ارائه کرده است. کانسیلر همه کاره است و برای استفاده روزمره مناسب است. این کانسیلر برای پنهان کردن لک ها و عیوب با مجموعه ای از مواد تمیز شناخته شده است و زیبایی طبیعی پوست را دست نخورده نگه می دارد. کانسیلر حاوی مواد ارگانیک مانند روغن نارگیل، موم زنبور عسل، کره کاکائو و روغن جوجوبا است که پوست را هیدراته و مرطوب نگه می دارد.

فواید

·         دوتایی کانسیلر و فونداسیون

·         بدون ظلم

·         بدون GMO

·         بدون گلوتن

·         بدون سویا

·         سبک وزن

Lancome Effacernes Waterproof Protective Undereye Concealer – 22 – Clair.7

آیا برای پوشاندن علائم استرس و خستگی روی صورت خود به سختی می گذرد؟ کانسیلر ضد آب Lancome Effacernes را امتحان کنید زیرا فوراً عیوب را از بین می برد و پوششی کامل و طبیعی ایجاد می کند. با پوشاندن حلقه های تیره و به حداقل رساندن ظاهر خطوط ریز و چین و چروک، پوست را یکدست می کند. همچنین می توانید از آن برای پوشش غیر شفاف ناحیه زیر چشم استفاده کنید که به راحتی ترکیب می شود و به پوست اجازه تنفس می دهد. کانسیلر یک روکش مات نرم ارائه می دهد که ماندگاری طولانی دارد و فرمول ضد آب آن چروک یا محو نمی شود. این بهترین کانسیلر برای پوست خشک است.

فواید

·         مجتمع با مقاومت بالا

·         ضدآب

·         ضد چروک

·         پوشیدن طولانی مدت

Hey Honey Trick & Treat Active Propolis Cream Concealer – Light To Medium.8

این کانسیلر باورنکردنی از Hey Honey پوششی ملایم تا متوسط ایجاد می کند که حلقه های تیره و سایر نقاط دور چشم را پنهان می کند. این یک کانسیلر مبتنی بر کرم رنگدانه بالا با ترکیبی منحصر به فرد از اسید آمینه پرولین و ویتامین E است. این کانسیلر چین و چروک ها را مانند یک حرفه ای پنهان می کند و ظاهری صاف به پوست شما می بخشد. این یک کانسیلر خوب برای پوست های خشک است زیرا با بره موم، نمک دریای مرده و اسکوالن غنی شده است که پوست را تغذیه می کند. کانسیلر را می توان به تنهایی – مستقیماً روی پوست – یا روی فونداسیون استفاده کرد.

فواید

·         مناسب برای پوست های حساس

·         بدون روغن معدنی

·         بدون سولفات

·         بدون پارابن

·         بدون ظلم

·         بدون فتالات

Elizabeth Arden Ceramide Lift And Firm Concealer – Ivory.9

کانسیلر لیفت اند سفت سرامید الیزابت آردن یک کانسیلر فوق العاده کرمی با پوشش دهی بالا است. این محصول با فناوری حجیم سلولی (CPT) ساخته شده است که با پوشاندن چین و چروک، لکه ها و لکه ها، پوست صاف را تضمین می کند. CPT به سفت، لحن، صاف کردن و بهبود پوست شما کمک می کند. سیاهی زیر چشم را روشن می کند و افتادگی، پف و سایر رنگدانه های پوست را پنهان می کند. کانسیلر سبک وزن و ضد چروک به راحتی با هم ترکیب می شود و ماندگاری طولانی مدت را تضمین می کند. حاوی ویتامین های A، C و E برای مرطوب کردن پوست و تامین آنتی اکسیدان های ضروری است. این کانسیلر برنده جایزه همچنین حاوی رنگدانه های پخش کننده نور است که به پوشاندن لکه ها، لکه ها و رنگ ناهموار پوست کمک می کند.

فواید

·         سبک وزن

·         ضد چروک

·         طیف وسیع SPF 15

·         بافت های کرمی

·         به راحتی مخلوط می شود


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wyo62