چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
کد خبر: 6044
تاریخ انتشار: 1400/08/26 18:39

بازدید مدیران فولادی از باشگاه فولاد خوزستان

امین‌ ابراهیمی مدیرعامل، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه و هیات همراه در تمرین امروز فولاد مردان حضور یافتند.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان ضمن تشکر از حمایت مدیرعامل، هیات مدیره شرکت و هیات مدیره باشگاه، از همدلی و هم‌قسم شدن تمام اعضای تیم برای موفقیت و تلاش برای شادی مردم خوزستان و کارکنان تلاشگر شرکت فولاد خوزستان سخن گفت.

در ادامه امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن خوش‌آمدگویی به کادر فنی جدید و تشکر از کادر فنی سابق در جمع اعضای تیم فولاد گفت: مالک اصلی این باشگاه مردم خوزستان هستند، دلخوشی این مردم به باشگاه فولاد و ساق‌های شماست و انتظار داریم که با تمام توان برای مردم خوزستان بجنگید.

 وی ادامه داد: امیدواریم برای آبرو و حیثیت باشگاه فولاد، تمامی اعضای مجموعه با غیرت همیشگی خود تلاش کنند و علاوه بر موفقیت بتوانند جام اخلاق را در میدان مسابقه کسب نمایند. مشارکت از دو بُعد همدلی و هم فکری تشکیل شده و قطعا با حضور آقای گرشاسبی مدیرعامل باتجربه و کاردان باشگاه و آقای نکونام به عنوان سرمربی، این مشارکت به طور کامل انجام خواهد شد و اتفاق‌های خوب و بزرگ را با کمک هم رقم بزنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wmnv2