پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
کد خبر: 15288
تاریخ انتشار: 1401/02/07 11:00

این محصولات از فرآیند تولید ایران‌خودرو حذف می‌شود

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: براساس فرامین هشت‌گانه رئیس‌جمهوری محترم، راهبرد وزارت صمت و ابلاغیه مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، خودروی دارای کسری قطعه در برنامه‌ای فشرده و به‌تدریج، از فرآیند تولید این خودروساز حذف خواهد شد.

کیانوش پورمجیب در نشست با مدیران عامل سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو گفت: با حذف خودروهای دارای کسری قطعه از فرآیند تولید، افزایش کیفیت ۲۵ درصدی محصولات را رقم خواهیم زد.

وی افزود: با تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و پیگیری‌های وزیر صمت، امسال کیفیت محصولات افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

پورمجیب ادامه داد: طبق برنامه، تولید خودرو طی برنامه‌ای فشرده و به صورت تدریجی، کامل و بدون کسری و عبور مستقیم از خط تولید به‌دست مشتریان، ادامه خواهد یافت.

وی با بیان این‌که تلاش‌های زیادی برای تحقق اهداف در حوزه تولید و کیفیت محصولات در حال انجام است، گفت: باید نتیجه این تلاش‌ها در افزایش رضایت مندی مشتریان موثر واقع شود.

وی هدف از برگزاری نشست با مدیران سایت‌های استانی ایران‌خودرو را بررسی راه‌کارهای مطمئن و سریع برای رفع نیاز و مطالبات مشتریان دانست و گفت: باید با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت‌های موجود و افزایش کیفیت محصولات تولیدی پاسخ‌گوی مطالبات مردم و مسوولان باشیم.

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با تمام محدودیت‌های موجود و شرایط سخت تولید، با نظمی پایدار در روند تولید، شاهد افزایش کیفیت نهایی خودرو خواهیم بود که این مهم با همت تمامی کارکنان گروه صنعتی در سطح کشور و تجدید میثاق در تلاش برای دست‌یابی به اهداف، میسر خواهد شد.

پور مجیب افزود: با نظام جامع کیفیت در ایران‌خودرو، افزایش تولید با افزایش کیفی همراه خواهد بود.

پور مجیب گفت: برنامه تولید ایران خودرو در امسال ۷۵۰ هزار دستگاه خواهد بود که ۷۲۵ هزار دستگاه خودروی سواری و ۲۵ هزار دستگاه سهم محصولات تجاری سنگین و نیمه سنگین است.

 

منبع: ایکوپرس


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4p59nr