چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
کد خبر: 16937
تاریخ انتشار: 1401/03/05 08:00

این ارز دیجیتال کلاهبرداری است

پلتفرم OpenSea، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پلتفرم توکن‌های غیرمثلی (NFT)، بارها شاهد سوءاستفاده کلاهبرداران از نام آن بوده است. در این راستا، تیم سرمایه‌گذاری CMS Holdings در حساب توییتر خود هشداری درباره یک کمپین کلاهبرداری در دست اجرا را به اشتراک گذاشت.

به این صورت که شخصی در حال ارسال لینک برای یک وبسایت جعلی با نام OpenSea از یک شماره تلفن همراه ثبت شده در ایالت تگزاس ایالات متحده است. در این لینک، کلاهبرداران ادعا می‌کنند که پلتفرم OpenSea در حال برگزاری یک ایردراپ بزرگ است و گفته شده که همه می‌توانند از این صفحه ایردراپ در وبسایت رسمی OpenSea بازدید کنند.
با این حال، OpenSea این ادعا را تایید نکرده است. وبسایت این آگهی با دامنه co. ثبت شده است، در حالی که وبسایت رسمی OpenSea از نام دامنه بین‌المللی com. استفاده می‌کند. پس از ورود کاربر، وبسایت جعلی بلافاصله سعی می‌کند به کیف پول MetaMask وی دسترسی پیدا کند.
در اوایل ماه جاری میلادی نیز کلاهبرداران سرور اصلی دیسکورد OpenSea را هک کرده بودند. آنها در حال پخش لینک‌های فیشینگ در قالب آگهی‌های YouTube بودند و ادعا می‌کردند که YouTube و OpenSea یک ایردراپ NFT را برگزار کرده‌اند.


منبع: رمزارز نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4m85jb