چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
کد خبر: 14917
تاریخ انتشار: 1401/01/31 12:30

انتظار کوتاه مدت این افراد برای تحویل خودرو

مادران شرکت کننده در طرح های فروش خودروسازان، خودروی خود را یکماهه دریافت می‌کنند.

معاونت فروش ایران خودرو و سایپا از کاهش انتظار مادران دارای دو فرزند برای تحویل گرفتن خودروهای ثبت نامی خبر دادند. پیش تر قرار بود مادرانی که در طرح‌های فروش شرکت‌های خودروساز شرکت می‌کنند خودروهای خود را در بازه سه ماهه تحویل بگیرند.

دو خودروساز بزرگ کشور با توجه به تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس از اسفندماه همزمان با برگزاری طرح‌های فروش فوق العاده خود، طرح فروش ویژه مادران دارای دو فرزند و بیشتر که یکی از فرزندان آنها بعد از ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشد را در دستورکار قرار دادند. هدف از برگزاری این طرح‌های فروش تشویق به فرزندآوری در خانواده‌ها و ازدیاد جمعیت است. از آنجایی که شرکت‌های خودروساز درحال‌حاضر در طرح‌های فرش فوق العاده خود بازه تحویل خودروهای ثبت نامی را حداکثر ۳ ماهه (۹۰ روزه) عنوان می‌کنند بنابراین تحویل خودرو به منتخبان طرح فروش ویژه به مادران دارای دو فرزند و بیشتر نیز همین بازه زمانی در نظر گرفته شده بود اما با توجه به اظهارات معاونان فروش ایران خودرو و سایپا بازه زمانی سه ماهه به یک ماهه برای مادران کاهش یافته است.

در این ارتباط بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو گفت: با توجه به اینکه جمعیت واجد شرایط (که توسط سازمان ثبت احوال مشخص می‌شود)، متقاضی شرکت در این طرح‌ها، نسبت به سایر طرح‌ها کمتر است، بنابراین به‌تدریج نیاز به قرعه‌کشی نبوده و خودرو به تمامی متقاضیان واجد شرایط تعلق خواهد گرفت. آن طور که معاون فروش ایران خودرو می‌گوید خودرو برای نزدیک به ۷۰۰ نفر از مشتریان فاکتور شده است الباقی در انتظار فاکتور شدن خودروی خود هستند.

همچنین حسین کاظمی معاون بازاریابی و فروش سایپا نیز در این رابطه، اظهار کرد: با توجه به افزایش تولید، مادران دارای دو فرزند و بیشتر، برای هر خودرویی که ثبت‌نام کنند، می‌توانند کمتر از یک ماه خودرو درخواستی خود را تحویل گیرند. خوشبختانه در سال جدید افزایش تولید در سایپا صورت گرفته است و از این رو، تعهدات پیش از موعد قید شده در قرارداد مشتریان، تحویل می‌شود.

وی اعلام کرد: تاکنون ۲۵ هزار مادر در طرح فروش ویژه این خودروساز مشارکت کرده‌اند

 

منبع: نامه نیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3qaa8n