یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
کد خبر: 10435
تاریخ انتشار: 1400/10/20 13:08

استان مرکزی میزبان ۱۵۰ واحد تولیدی در چهاردهمین نمایشگاه صنعت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی از حضور ۱۵۰ واحد تولیدی و انجمن‌های صنعتی در چهاردهمین نمایشگاه صنعت این استان خبر داد.

 به گزارش صمت از استان مرکزی، طیب میرزایی ضمن بیان این مطلب گفت: این نمایشگاه صنعتی در ۳۲۰ غرفه از ۲۱ تا ۲۴ دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران در اراک برپا می‌شود.وی ادامه داد: بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی و انجمن‌های صنعتی زیرمجموعه خانه صنعت و معدن، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی افزود: با تدابیر اتخاذشده بیش از ۹۵ درصد شرکت‌کنندها از صنایع کوچک بومی هستند و این در حالی است که نمایشگاه صنعت استان در سال‌های گذشته با حضور صنایع بزرگ استان و کشور برگزار می‌شد.

میرزایی عمده شرکت‌کنندگان در چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی را واحدهای تولیدی کوچک مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اراک، خمین، محلات، ساوه، مامونیه، دلیجان، راونج، غرق‌آباد، آشتیان، زاویه، سمقاور و شازند عنوان کرد و افزود: ۸۰ درصد هزینه‌های مربوط به غرفه‌های دکور، اسکان وحمل‌ونقل واحدهای تولیدی شرکت‌کننده در چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی تامین می‌شود مدیرعامل شرکت شهرک‌ای صنعتی استان مرکزی با بیان اینکه عدالت صنعتی در برپایی این نمایشگاه رعایت شده و تمامی گروه‌های صنعتی استان در این رویداد حضور دارند گفت: تورهای صنعتی درون و بیرون استانی برای بازدید از چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان برنامه‌ریزی شده است. 

میرزایی یادآوری کرد: آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی عصر روز ۲۱ دی‌ماه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک کشور، استاندار و فعالان صنعتی استان مرکزی برگزار می‌شود. در ادامه مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: بیش از ۱۰ هزار مترمربع فضای سرپوشیده برای برپایی چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان تجهیز شده است. مرتضی اسلامی‌زاده افزود: فضای بیرونی نمایشگاه به مساحت ۵ هزار مترمربع در اختیار صنایع بزرگ قرار می‌گیرد. وی ادامه داد: انجمن پیشگامان صنعت استان مرکزی با ۴۰ واحد تولیدی صنایع کوچک در این نمایشگاه حضور دارند و سالن پردیس نمایشگاه در اختیار این انجمن قرار می‌گیرد. مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی از حضور یک یا دو واحد تولیدی غیربومی در این رویداد خبر داد و افزود: عمده واحدهای تولیدی شرکت‌کننده در این نمایشگاه بومی هستند. چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی از ۲۱ تا ۲۴ دی‌ماه امسال از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپاست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3kloa4