یک‌شنبه 05 فروردین 1403 - 24 Mar 2024
کد خبر: 16559
تاریخ انتشار: 1401/02/28 10:45

ارز دیجیتال حلال به بازار عرضه شد

پروژه‌های ارز دیجیتال حلال متعددی در حال شکل‌گیری هستند که ذهب‌العالم (DAHAB) یکی از بزرگ‌ترین‌های آن‌ها است. ارز دیجیتال DHB توکن بومی این اکوسیستم است. ذهب، انتقال وجوه، سرمایه‌گذاری و پرداخت‌های روزانه را امکان‌پذیر می‌کند.

آنچه تیم توسعه ذهب بر آن تأکید می‌ورزند، رعایت اصول شریعت اسلام در قوانین و سازوکار این شبکه است. این فناوری می‌تواند به جایگزینی برای شرکت‌های قدیمی‌تر مانند Western و PayPal‌ نزد مسلمانان بدل شود.

این پروژه، توکن خود را به دو روش عرضه می‌کند:

روش اول، حراجی این توکن است که در تاریخ ۲۲ می، روی وب‌سایت رسمی DAHAB باز می‌شود. در این حراجی، ۱۹ میلیارد توکن صادر خواهد شد. متقاضیان می‌توانند با پرداخت کمتر از ۰.۰۰۰۳ دلار یک DHB دریافت کنند که طی آن ارز BUSD به‌صورت خودکار با ذهب سواپ می‌شود. حداقل سفارش نیز ۱۰۰ دلار تعیین‌شده است. بااین‌حال، توکن‌های سرمایه‌گذاران به مدت ۶ ماه قفل خواهند بود.


روش دوم، خرید DHB با قیمت ۰.۰۰۰۶ دلار است که از طریق دلار و ارزهای دیجیتال و استیبل دیگر، قابل‌انجام است. در این روش، دارایی‌ها قفل نمی‌شوند اما حداقل خرید معادل ۵۰۰ دلار است.

تیم ذهب در بازه ۲ آوریل تا ۱۴ می نیز در یک حراجی بسته توانست حدود سه هزار سرمایه‌گذار اولیه را به خود جذب کند. ۰.۵ درصد از ذخایر اولیه DHB نیز در این حراجی توزیع شد.

منبع: رمزارز نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3kew9d