سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
کد خبر: 10662
تاریخ انتشار: 1400/10/22 14:18

آیفون تصویری و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن

آیفون تصویری را تنها نمیتوان یک ابزار تسهیل کننده باز کردن درب ورودی ساختمان برشمرد بلکه در کنترل تردد و در نتیجه افزایش ایمنی ساختمان نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. امروزه درب باز کن تصویری بیشتر از آنکه کار را برای باز کردن درب آسان کند، میتواند کنترل بسیار خوب و دقیقی بر روی تردد ساکنین و دیگران داشته باشد.

شرکت های بزرگ بسیار زیادی تا کنون اقدام به طراحی و تولید آیفون تصویری کرده اند و تکنولوژی های جدیدی نیز در ساخت درب باز کن تصویری به کار برده اند. همین موضوع باعث شده تا در هنگام خرید آیفون تصویری با برندها و همچنین مدل های متعددی از درب باز کن تصویری مواجه باشیم. تعدد برند ها و مدل ها و همچنین امکانات جدیدی که به مرور به انواع آیفون تصویری افزوده میشود باعث شده تا قیمت آن نیز تحت تاثیر قرار گیرد. به همین دلیل قصد داریم تا در رابطه با قیمت آیفون تصویری مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بر اساس این نکات و با انتخاب صحیح ، هزینه های خود را مدیریت کرده و کاهش دهید.

قیمت آیفون تصویری بر اساس برند

یکی از مهمترین عواملی که بر روی قیمت آیفون تصویری تاثیرگذار است برند آن است. اگر تجربه خرید درب باز کن تصویری را داشته باشید حتما پی برده اید که به طور کلی دو نوع آیفون تصویری برای خرید وجود دارد. آیفون تصویری ایرانی و همچنین آیفون تصویری خارجی از دو گزینه ای محسوب میشوند که برای خرید پیش روی شما قرار دارند. آیفون تصویری ایرانی به طبع نسبت به آیفون تصویری خارجی قیمت کمتری دارد که دلیل آن را شاید به اشتباه کیفیت و امکانات کمتر تصور کنید. قیمت آیفون تصویری در برندهای ایرانی با توجه به عدم واردات که هزینه های سنگینی را نیز ایجاد میکند و همچنین استفاده از قطعات و نیروی انسانی داخلی در تولید کاهش یافته است. امروزه بسیاری از برندهای ایرانی موجود در بازار برندهای خارجی قیمتی مناسب تر دارند و جالب است بدانید که چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ امکانات هیچ دست کمی از برندهای خارجی موجود در بازار ندارند که در این بین میتوان آیفون تصویری تکنما را نام برد.

قیمت آیفون تصویری متاثر از امکانات و تعداد واحدها

دو عامل دیگر وجود دارند که در کنار برند بیشترین تاثیر را بر روی قیمت آیفون تصویری دارند که یک عامل امکانات و عامل دیگر تعداد واحد های ساختمان است. هر چه امکاناتی که برای آیفون تصویری در نظر گرفته شده است بیشتر باشد در نتیجه قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. انواع آیفون تصویری دیگر مانند گذشته نیستند و امکانات زیادی به آنها افزوده شده است که همین موضوع قیمت آنها را متاثر از خود افزایش داده است. نمیتوان به طور مشخص گفت که انواع آیفون تصویری موجود در بازار از چه امکاناتی بهره میبرند چون هر یک امکاناتی خاص را در اختیار دارند که در این بین برخی امکانات بیشتری را از آن خود کرده و برخی دیگر نیز امکانات کمی دارند. اگر به دنبال این هستید که یک در باز کن تصویری مقرون به صرفه و اقتصادی را خریداری کنید پس باید انتظارات خود را کاهش داده و مدل هایی را خریداری کنید که امکانات کمی دارند.

انواع آیفون تصویری و پنل آیفون تصویری

انواع آیفون تصویری و یا بهتر بگوییم مانیتور آیفون تصویری که در حال حاضر تولید میشوند یا به صورت کلیدی آن هم با کلید های لمسی و یا فیزیکی هستند و یا به طور کامل از صفحه ای لمسی بهره میبرند. انواع آیفون تصویری در اغلب برندها امروزه با کلیدهای لمسی و یا صفحه ای کاملا لمسی تولید میشوند که این نوع مانیتورها گران تر هستند. اما تفاوت قیمت آنچنانی با توجه به همه گیر شدن آنها دیده نمیشود. همچنین همانطور که گفته شد امکانات هر کدام نیز متفاوت است که در نتیجه امکانات بیشتر، قیمت ها را نیز افزایش میدهند. اما باید به پنل آیفون تصویری نیز اشاره کنیم که همانند مانیتور آیفون تصویری با امکانات متعددی در برخی برندها و مدل ها تولید میشود و پنل هایی نیز که امکانات بیشتری را در خود جای داده اند گران تر هستند. پنل آیفون تصویری جدای از امکانات به دو نوع مختلف نیز تقسیم بندی میشود که یکی نامبرینگ و دیگری کدینگ است. پنل نامبرینگ آیفون تصویری برای ساختمان های تا 10 واحد مورد استفاده قرار میگیرد و پنل کدینگ آیفون تصویری نیز برای ساختمان بیش از 10 واحد کاربرد دارد. پنل آیفون تصویری کدینگ و نامبرینگ تفاوت قیمتی آن چنانی با یکدیگر ندارند و حتی در صورت بالا بودن قیمت نیز شما باید پنل کدینگ را برای ساختمان خود خریداری کنید زیرا پنل های نامبرینگ برای ساختمان های با بیش از 10 واحد یا قابل نصب نیستند و یا مشکلاتی را به وجود می آورند.

آیفون تصویری تکنما

نقش قطعات آیفون تصویری در قیمت ها

در آخر نیز باید به قطعات آیفون تصویری نیز اشاره کنیم که خود بر روی قیمت درب باز کن تصویری تاثیر گذار هستند. استفاده از تعداد زیادی قطعات آیفون تصویری میتواند قیمت سیستم درب بازکن تصویری را افزایش دهد. شاید تصور کنید قطعات کمی برای نصب و راه اندازی آیفون تصویری مورد استفاده قرار میگیرد اما اینگونه نیست و قطعات متعدد و زیادی هستند که برخی از مهمترین آنها را که به صورت مشترک در راه اندازی درب باز کن تصویری به کار میروند نام خواهیم برد. منبع تغذیه آیفون تصویری ، ماژول آیفون تصویری ، کارت آیفون تصویری ، قاب باران گیر آیفون تصویری و  پنل اسامی آیفون تصویری از دسته قطعاتی هستند که در راه اندازی و اجرای درب باز کن به کار میروند. البته برخی از قطعات به عنوان لوازم جانبی آیفون تصویری مورد استفاده قرار میگیرند و اینگونه نیست که بدون آنها نتوان یک سیستم درب باز کن تصویری را راه اندازی نمود. به طور مثال برخی ماژول ها از دسته لوازم جانبی آیفون تصویری محسوب میشوند که میتوانند یک خصوصیت را به درب باز کن تصویری اضافه کنند. اما برخی قطعات آیفون تصویری نیز مانند منبع تغذیه آیفون تصویری باید در راه اندازی درب باز کن به کار برده شوند و از قطعات اصلی محسوب میگردند که نبود آنها امکان نصب و اجرا را نمیدهد. اگر تمایل دارید و همچنین بودجه مناسبی را برای نصب آیفون تصویری کنار گذاشته اید پس میتوانید از فروشنده بخواهید تا تمامی قطعات درب باز کن تصویری را به صورت کامل برای نصب سیستم درب باز کن مورد استفاده قرار دهد. اما در صورتی که بودجه برای شما اهمیت زیادی دارد و نمیخواهید هزینه آن چنانی برای خرید آیفون تصویری بپردازید پس بهتر است به کارگیری برخی آپشن ها را فاکتور بگیرید. هم اکنون میتوانید با کارشناسان فروشگاه تکنما شاپ ( نمایندگی رسمی محصولات تکنما ) تماس حاصل نموده و از کارشناسان این فروشگاه مشاوره کاملی را دریافت و بر اساس بودجه و همچنین نیاز خود بهترین سیستم درب باز کن تصویری را سفارش دهید.

خرید آیفون تصویری

برای خرید آیفون تصویری در صورتی که اطلاعات کامل از اجزای سیستم درب باز کن تصویری را ندارید پیشنهاد میکنیم تا به هیچ وجه به صورت خودسرانه اقدام به خرید و سفارش نکنید. همچنین باید مراکزی را برای خرید آیفون تصویری انتخاب کنید که امکان نصب و راه اندازی درب باز کن تصویری را نیز برای مشتری در نظر گرفته باشند و صرفا تنها فروش مشتقات و اجزای درب باز کن نمیتواند کافی باشد.

https://taknamashop.com/

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3no8x4