دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
کد خبر: 18082
تاریخ انتشار: 1401/04/14 01:51

آموزش فارکس و تحلیل با پرایس اکشن Price Action

بازار فارکس یکی از بازارهای مالی بزرگ جهان است که برای ما ایرانیان به دلیل درآمد دلاری آن بسیار جذاب است. این بازار به دلیل بزرگی آن و نوسانات بسیار زیادی که دارد، باید به استراتژی های معاملاتی مسلط شوید تا در هر شرایط بازار امکان تحلیل درست و ورود به معاملات با درصد ریسک به ریوارد مناسب را داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا ابتدا به پرایس اکشن پرداخته و کاربرد آن را در بازار فارکس بررسی کنید. پس از آن نحوه یادگیری پرایس اکشن در بازار فارکس و دیگر بازارهای مالی را به شما آموزش دهیم.

 

بازار فارکس یکی از بازارهای مالی بزرگ جهان است که برای ما ایرانیان به دلیل درآمد دلاری آن بسیار جذاب است. این بازار به دلیل بزرگی آن و نوسانات بسیار زیادی که دارد، باید به استراتژی های معاملاتی مسلط شوید تا در هر شرایط بازار امکان تحلیل درست و ورود به معاملات با درصد ریسک به ریوارد مناسب را داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا ابتدا به پرایس اکشن پرداخته و کاربرد آن را در بازار فارکس بررسی کنید. پس از آن نحوه یادگیری پرایس اکشن در بازار فارکس و دیگر بازارهای مالی را به شما آموزش دهیم.

بازار فارکس چیست؟

قبل از پرداخت به پرایس اکشن ابتدا باید بازار فارکس فارکس forex آشنا شوید. بازار فارکس همان طور که از اسم آن مشخص است ، یک بازار برای تبادل ارزهای کشورها می‌باشد. بازار فارکس به دلیل غیرمتمرکز بودن و نداشتن مکانی خاص، در هر بازه زمانی در شبانه روز در یک کشور فعال بوده و به همین دلیل به یک بازار 24 ساعته تبدیل شده است. فارکس از روز دوشنبه در سیدنی استرالیا کار خود را شروع کرده و پس از ساعتی به توکیو ژاپن می‌رسد. پس از توکیو فارکس از آسیا خارج شده و به اروپا می‌رسد. در اروپا لندن از سشن های مهم بازار فارکس بوده و حجم بسیاری زیادی در این بازه زمانی معامله صورت می‌گیرد. در میانه سشن لندن بازار نیویورک نیز شروع به کار کرده و این دو بازار لندن و نیویورک به طور همزمان فعال هستند. در این بازه زمان که بازار نیویورک از بعد ظهر به وقت ایران باز می‌شود، بیشترین حجم معاملات در فارکس انجام شده و بهترین زمان برای معامله در بازار فارکس می‌باشد. 

فارکس چیست؟

نحوه یادگیری پرایس اکشن

پرایس اکشن همان طور که گفته شد یکی از سبک های معاملاتی تحلیل تکنیکال بوده و بسیار سود ده و قدرتمند در بازارهای مالی می‌باشد. قطعا یادگیری این سبک معاملاتی نیازمند تلاش و یک منبع آموزشی معتبر می‌باشد. سبک های معاملاتی پرایس اکشن در دنیا بسیار متنوع هستند و هرکدام از طریق شیوه خاص خود اقدام به تحلیل بازارهای مالی می‌کنند. آکادمی مجیدی راد به عنوان یکی از آموزشگاه های فارکس در ایران، اقدام به برگزاری کلاس های آموزش پرایس اکشن در ایران کرده است که دوره های آنلاین و حضوری خود را برای تمامی علاقه مندان به پرایس اکشن برگزار خواهد کرد. مدرس این دوره استاد محسن مجیدی راد می‌باشد که با توجه به تجربه چندین ساله خود در پرایس اکشن در بازارهای مالی، بهترین سبک های معاملاتی پرایس اکشن را به دانشجویان خود آموزش خواهد داد. آموزش های حضوری و آنلاین پرایس اکشن آکادمی مجیدی راد از صفر تا صد مباحث مربوط به پرایس اکشن بوده و در طی دوره پرایس اکشن، مدرس دوره به صورت مداوم با دانشجویان در ارتباط می‌باشد.

پرایس اکشن در فارکس

یکی از موارد مهم در آموزش، ارائه پشتیبانی واقعی در مباحث آموزشی می‌باشد که آکادمی مجیدی راد با دارا بودن پشتیبانی آموزشی در این زمینه به صورت مداوم معاملات دانشجویان خود را بررسی کرده و ایرادات آنها برطرف خواهد کرد. قطعا یک آموزش پرایس اکشن بدون داشتن پشتیبانی به اندازه کافی مفید نبوده و نمی‌تواند شما را به یک معامله گر حرفه ای تبدیل کنید. همچنین در این دوره ها مباحث آموزشی رایگان نیز ارائه شده و در دوره های اموزشی، مباحث روانشناسی معامله گری و مدیریت سرمایه نیز آموزش می‌دهد.

پرایس اکشن در بازار فارکس

با توجه به اینکه پرایس اکشن نیاز به هیچگونه ابزار اضافی در جهت تحلیل بازارهای مالی نداشته، در هر بازاری امکان استفاده از پرایس اکشن وجود خواهد داشت. در بازار فارکس نیز با توجه جفت ارزها، نف و طلا و کالاها مختلف ، امکان دسترسی به نمودارهای این موارد وجود داشته و معامله گر پرایس اکشن امکان تحلیل در بازار فارکس را خواهد داشت. در بازار فارکس به دلیل عمق و حجم معاملات مناسب این بازار، تحلیل تکنیکال و پرایس بسیار سودمند بوده و امکان موفقیت در فارکس را بسیار افزایش خواهد داد. البته همان طور که گفته شد، پرایس اکشن دارای سبک های مختلفی بوده که باید از تجربیات یک معامله گر حرفه ای و یک مدرس متخصص در این زمینه بهترین سبک پرایس اکشن در فارکس را انتخاب کنید. 

ریبیت در بازار فارکس

ریبیت فارکس یکی از راه های کسب درآمد افراد از بازار فارکس می‌باشد. اگر در بازار فارکس معامله کرده اید، قطعا با اسپرد یا کمیسیون آشنا هستید. بروکرهای فارکس در هرمعامله مقداری کمیسیون یا اسپرد را از معامله گر به عنوان کارمزد دریافت می‌کنند. در بروکرهای فارکس معمولا بخشی به عنوان نمایندگی یا آی بی (IB) وجود دارد که با ثبت نام در آن به شما کد یا لینکی داده می‌شود که افرادی که با این لینک ثبت نام کرده اند، زیرمجموعه شما شده و با هر معامله، مقداری از اسپرد معامله گر به شما تعلق می‌گیرد. البته برداشت این ریبیت ها با شرایط و قوانین خاصی بوده و باید معاملات معامله گر به حد مورد نظر بروکر برسد. برای این منظور یکی از روش های سریع برداشت ریبیت های فارکس، ثبت نام از طریق لینک یکی از آی بی ها بروکرها فارکس بوده و ریبیت خود را از آی بی دریافت کنید. آکادمی مجیدی راد به عنوان یکی از معتبر ترین شرکت های پرداخت کننده ریبیت در ایران شناخته می‌شود که امکان برداشت ریبیت های فارکس را برای شما فراهم کرده است. برای این منظور می‌توانید بر ورود به وبسایت این آکادمی، در بخش دریافت ریبیت فارکس ثبت نام کرده و هماهنگی های لازم را جهت دریافت ریبیت معاملات خود انجام دهید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4j5wjl