شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
کد خبر: 8382
تاریخ انتشار: 1400/09/27 12:43

آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران

دردنیای امروز تکنولوژی نقش بسیار مهمی درزندگی همه افراد ایفا می کند امروزه انسان ها برای انجام بیش تر امور روزمره خود به تکنولوژی نیازمند هستند.

یکی از تکنولوژی های روز دنیا که برای عموم افراد یک جامعه بسیار کاربرد دارد و میتوان به جرات اذعان داشت بودن آن زندگی بشری مختل می شود گوشی موبایل است. به همین دلیل کمپانی های بزرگی در جهان وارد این بازار پرسود شده و توانسته اند سودهای هنگفتی از این بازار کسب کنند.

آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران


اگر به لیست پولدارترین افراد جهان سری بزنیم به این نکته بر می خوریم که همه آنها با استفاده از تکنولوژی برای خود سودهای بسیار زیادی را رقم زده اند و برخی نیز به خاطر فعالیت در زمینه موبایل توانسته اند جز پولدارترین افراد جهان قرار بگیرند. حال به این موضوع باید توجه کرد زمانی که بازار موبایل این همه جذاب و پر رونق است قطعا فعالیت های پیرامونی آن نیز از رونق فراوانی برخوردار است مانند تولید و فروش لوازم جانبی مانند هندزفری ، قاب ، گلس و…

فروش و تولید قطعات جانبی مانند تاچ ، ال سی دی ، باطری و… ازجمله فعالیت های پیرامونی بازار موبایل میتوان به شغل تعمیرات موبایل اشاره کرد .

امروزه با وجود گوشی های موبایل فراوانی که هر روز وارد بازار موبایل می شود و با توجه به مصرفی بودن بسیاری از قطعات آن و خراب شدن موبایل بیش ازهروقت دیگر نیاز به تعمیرات موبایل وافرادی که در این زمینه متخصص هستند احساس می شود. برای اینکه افراد بتوانند در رشته تعمیرات موبایل آموزش ببینند و وارد بازار جذاب موبایل شوند

نیاز دارند تا در یک دوره تخصصی تعمیرات موبایل شرکت کنند و با فرا گرفتن تمامی مهارت های این رشته بتوانند گوشی موبایل را خودشان تعمیر کنند و باعث کسب درآمد و اشتغال زایی شوند.

بیشتر بخوانید :

آموزش تعمیرات موبایل مهیا موبایل

 

 

قبل از شروع هر فعالیتی در زمینه تعمیرات موبایل ابتدا باید یک آموزشگاه تعمیرات موبایل معتبر درسطح کشور پیداکنید

تا با گذراندن آموزش تعمیرات موبایل کسب مهارت کرده و فعالیت در این زمینه را شروع کنید. باید دارای مجوزهای رسمی از سازمان فنی حرفه ای ، دارای تجربه چندین ساله در امر آموزش بلاخص رشته تعمیرات موبایل ، استفاده از اساتید باتجربه و تحصیل کرده ، دارای امکانات روز آموزشی و از همه مهم تر پشتیبانی های لازم را از کارآمومزان خود انجام دهد تا علاقه مندان به این رشته بعد از گذراندن آموزش تعمیرات موبایل و ورود به بازارکار بتوانند از پشتیبانی های اساتید خود استفاده کنند و اگر به مشکلی برخورد کردند با کمک و حمایت های اساتید آموزشگاه مشکل مذکور را رفع کرده و طی ورود به بازارکار به مشکلات حاد برخورد نکنند.

علاقه مندان بعد از گذراندن آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای باید به سازمان فنی حرفه ای دریافت مدرک بین المللی آموزش تعمیرات موبایل معرفی شده و با قبولی در آزمون های این سازمان بتوانند مدرک خود را دریافت کنند.

مهیا موبایل برگزارکننده دوره آموزش تعمیرات موبایل ، با بیش از چهارده سال تجربه در امر آموزش بلاخص رشته تعمیرات موبایل در کشور ، سالانه صدها نفر با گذراندن دوره تعمیرات موبایل وارد بازار کار می شوند و کسب درآمدزایی می کنند.

شغل تعمیرات موبایل یکی از شغل های پردرآمد در بازار کسب و کار ایران می باشد علت این موضوع و رونق این بازار به خاطر استفاده و همه گیرشدن تکنولوژی موبایل بین مردم می باشد. برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل علاقه مندان رشته تعمیر موبایل ابتدا باید در یک مرکز آموزشی دوره تعمیرات موبایل را ثبت نام کرده و بعد از گذراندن این دوره و دریافت مدرک آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای بتوانند تعمیرات گوشی همراه را انجام داده و از این بخش کسب درآمد کنند.

حال سوال بسیار مهم این است که دوره تعمیر موبایل باید چه ویژگی هایی را دارا باشد. اولین موضوع آموزش صفرتاصد تعمیرات موبایل ، جامع و کامل بودن مطالب آموزشی می باشد که شامل آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل و آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل تمامی برندهای سامسونگ هوآوی و…می باشد.

بیشتر بخوانید:

آموزش صفر تا صد تعمیرات موبایل

دریافت گواهینامه بین المللی از سازمان فنی حرفه ای نیز یکی دیگر از ویژگی های آموزش تعمیرات موبایل می باشد

که حتما باید علاقه مندان به رشته تعمیرات موبایل در دوره آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای شرکت کنند و پس از گذراندن دوره تعمیرات موبایل به سازمان فنی حرفه ای جهت دریافت مدرک بین المللی تعمیرات موبایل معرفی شوند.

بحث پشتیبانی از کارآموزان موضوع مهم و پر اهمیت دیگری می باشد که علاقه مندان به شغل تعمیرات موبایل حتما باید آن را لحاظ کنند پشتیبانی از کارآموزان در حین و بعد از پایان آموزش تعمیرات موبایل از اهمیت بسیار مهمی برخوردار می باشد استفاده از اساتید مجرب،باتجربه و تحصیل کرده نیز بسیار مهم می باشد اساتید باید توانایی پاسخ گویی به تمام پرسش های کارآموزان را داشته باشند  و نیز آن ها را برای کسب درآمدو ورود به بازار کار آماده کنند.

آموزش تعمیرات موبایل مهیا موبایل اولین آموزشگاه تعمیرات موبایل در تهران برگزار کننده دوره جامع و کامل آموزش تعمیرات موبایل با بهترین و حرفه ای ترین اساتید تهران سالانه صدها نفر را جهت ورود به بازار کار آماده می کند.

تمامی کارآموزان بعد از گذراندن دوره تخصصی تعمیرات موبایل آموزشگاه مهیا موبایل جهت دریافت مدرک بین المللی تعمیرات موبایل به سازمان فنی حرفه ای معرفی می شوند.

مهیا موبایل با کمترین هزینه ، بیش ترین کیفیت آموزش و امکانات را در اختیار کارآموزان خود قرار می دهد.دوره های تخصصی تعمیرات موبایل آموزشگاه مهیا موبایل با بیش ترین خدماتی که به کارآموزان خود ارائه می دهد

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در کشور می باشد.

هزینه دوره تعمیر موبایل در این آموزشگاه بر طبق اعلام سازمان های نظارتی و فنی حرفه ای می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دوره تعمیرات موبایل می توانید به وب سایت آموزشگاه مهیا موبایل به آدرس

 https://mahyamobile.com.com 

مراجعه کرده و ضمنا برای کسب اطلاعات تکمیلی افتتاح مغازه ، رضایت کاراموزان ، نحوه و کیفیت آموزشی به اینستاگرام آموزشگاه مهیا موبایل به آدرس زیر مراجعه کنید.

www.instagram.com/mahya_mobile

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4jznp2