پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
کد خبر: 20692
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1401/09/07 09:14

آروا در نمایشگاه بین المللی صنعت تهران ۱۴۰۱ پر قدرت ظاهر شد

سرانجام پس از دو سال تأخیر در برگزاری بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت در تهران، به دلیل همه گیری ویروس کرونا، این رویداد در تاریخ نهم تا دوازدهم مهر ماه 1401، یکم تا چهارم اکتبر 2022 میلادی برگزار شد.
آروا در نمایشگاه بین المللی صنعت تهران ۱۴۰۱ پر قدرت ظاهر شد

سرانجام پس از دو سال تأخیر در برگزاری بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت در تهران، به دلیل همه گیری ویروس کرونا، این رویداد در تاریخ نهم تا دوازدهم مهر ماه 1401، یکم تا چهارم اکتبر 2022 میلادی برگزار شد. بیش از 300 شرکت از صنایع مختلف در این نمایشگاه حضور داشتند که نشان از رشد و پیشرفت کشور در بسیاری از عرصه های صنعت بود. شرکت آروا یکی از بزرگ ترین شرکت های حاضر در این نمایشگاه بود که با غرفه خاص و منحصر به فرد خود حضوری چشمگیر داشت.

تأسیس شرکت توزیع ابزار آروا با هدف کارآفرینی

شرکت ابزار آروا در سال 1393 با تکیه بر دانش و مهارت های جوانان ایرانی و با هدف کارآفرینی برای جوانان این مرز و بوم، کار خود را آغاز کرد. یکی دیگر از اهدافی که سبب شد تا آروا شکل بگیرد، اهمیت تأثیر شرکت های داخلی در اقتصاد کشور بود که مدیرعامل آروا، آقای امین مصلائی را بر آن داشت تا بتواند با فکر و توانایی های خود، نقشی را در رونق اقتصادی کشور ایفا کند.

 این شرکت به دلیل بهبود کیفیت کالاها، افزایش تنوع محصولات، گارانتی بلند مدت ابزارآلات و تجهیزات، بهبود خدمات پس از فروش، افزایش تعداد نمایندگی های فروش و سایر خدمات، یکی از شرکت های پیشتاز در حوزه ابزار است.

آروا با حضور در نمایشگاه صنعت، برتری خود را اثبات کرد

 

آروا ابزار موفقیت یک برند دارای داستان بسیار پر مفهومی است که چهار شخصیت قهرمان با نام های آرن، رعد، ویراک و اوژن دارد. آروا در هر شرایطی 4 قهرمان عملیات ویژه خود را برای کمک به مشتریان خود به محل عملیات اعزام می نماید تا مشکلات هموطنان را رفع کنند و در مسیر رسیدن به پیشرفت و موفقیت خود یاری رسان آن ها باشند.

آرن نماینده ابزارآلات دستی و موتوری، رعد نماینده ابزارآلات جوش و برش، ویراک نماینده ابزارآلات شارژی و برقی و اوژن نیز نماینده ابزارآلات بادی هستند. قهرمانان آروا در صورت نیاز، با توجه به ویژگی های شخصیتی و قدرت ویژه ای که دارند، در عملیات امداد رسانی شرکت می کنند.

غرفه آروا یکی از بزرگ ترین غرفه های شرکت کننده در نمایشگاه صنعت 1401

 

غرفه شرکت آروا در نمایشگاه صنعت تهران در فضای باز، بین سالن میلاد و سالن 38 قرار داشت و  یکی از زیباترین غرفه های این دوره نمایشگاه به شمار می رفت. بازدید کنندگان با مشاهده 4 شخصیت ویژه آروا در درب ورودی این غرفه، به وجد می آمدند. در فضای داخلی غرفه آروا بخش های مختلف مانند ابزارآلات صنعتی و خانگی از جمله اینورتر جوشکاری آروا، ابزارآلات دستی، ابزارآلات برقی و شارژی مانند انواع دریل و پیچ گوشتی شارژی و ابزارآلات موتوری و بادی وجود داشتند. شرکت آروا همچنین محیطی را برای برگزاری مسابقه بستن پیچ ها و ایجاد فضایی سرگرم کننده در نظر گرفته بود.

گردهمایی تولید و توزیع کنندگان حوزه صنعت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور بازدیدکنندگان خارجی، مدارس و عموم مردم رونق گرفت.

حضور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در غرفه آروا

یکی از حاشیه های این دوره از نمایشگاه حضور وزیر صمت در غرفه آروا بود که توجه بسیاری از بازید کنندگان را به جود جلب کرد. شرکت آروا به عنوان پیشتاز در عرصه ابزارآلات محل مراجعه و حضور بسیار دیگر از شخصیت ها و افراد تاثیر گذار بود. علاوه بر حضور نمایندگان داخلی افرادی از دیگر کشور ها نیز از غرفه آروا دیدن کردند.

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3wonbd